דלק מוטורס, יבואנית מאזדה לישראל, יוצאת בקריאת תיקון בין הגדולות שהיו בישראל. בהתאם להוראת היצרנית העולמית, דל מוטורס קוראת לכ- 70 אלף מכוניות לתיקון. על פי היבואנית, התקלה נמצאת במתג ההנעה. המכוניות הקרואות למוסכים הם הדגמים שיוצרו מאפריל 1988 לדצמבר 2005. על פי היבואנית, כ- 25% מכמות כלי הרכב של מאזדה בישראל נדרשות בתיקון.

הודעת ריקול למאזדה
ההודעה לנהגים הרלוונטיים, בעלי הבאים, תשלח בימים הקרובים. כמובן שהתיקון של התקלה הוא ללא תשלום מצד הלקוח. על הנהגים שמקבלים את ההודעה, להגיע ל
מרכזי השירות של מאזדה. יש לבדוק בספר הרכב שאכן הדגם שברשותכם הוא אחד הדגמים המוזכרים כאן:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את
תקנון האתר
הדגמים לתיקון
הדגמים של מאזדה החייבים בהגעה למוסכים ובתיקון התקלה הם:
מאזדה 323F ומאזדה 323 סדאן: מדובר ב 27,591 רכבים.
מאזדה לאנטיס F ומאזדה לאנטיס: 27,031 רכבים.
מאזדה MPV מיניוואן: 4,599 רכבים.
מאזדה ספורט MX3: 193 רכבים.
מאזדה סופר מיני 121: 3,655 רכבים.
מאזדה דמיו- מיקרו-וואן: 6,188 רכבים.
מאזדה מנהלים 626: 1,727 רכבים.
הבעיה:
על פי היבואנית, הבעיה מתקיימת עקב פיח שמצטבר על מתגי ההצתה של הרכבים. הגריז על המגעים של מתג ההנעה, ייתכן ויתפחם עקב השימוש וחום המנוע במהלך השנים: "הגריז על נקודות המגע של מתג ההנעה עלול להתפחם בשל חום הנוצר משימוש במתג ההתנעה במהלך השנים. במצב זה הבידוד החשמלי בין נקודות המגע יופחת, דבר אשר עלול לגרום להתחממות..." כמובן שבמהלך התיקון יוחלף מתג ההתנעה.