ליסינג הוא אחד הגורמים המובילים בשוק הרכבים בארץ בפרט ובחו"ל בכלל. על כבישי הארץ נוסעות מכוניות מדגמי יונדאי, טויוטה, מאזדה ועוד ששייכות לקבוצות רכבים מסוימות והן תחת בעלות הליסינג. היות ובדרך כלל חברות ליסינג רוכשות את ציי הרכבים הגדולים בדגמי מכוניות שאינם מאובזרים (מותאמים לשימוש הליסינג) ולכן גם עולים הרבה פחות יחסית, הרי שליסינג אינו מצטלטל בדרך כלל באותו המשפט עם מכוניות יוקרה ומנהלים. זאת אומרת, שגם אם המותגים עצמם אינם מזוהים גרידא עם רכבי יוקרה, אפילו הדגמים אינם מהמאובזרים ביותר. אז איך זה שישנם מותגי יוקרה שמשתלבים בשוק הליסינג? התשובה היא שניתן להשכיר את המכונית הזו לטווח ארוך ללקוחות פרטיים וכן לארגונים.

יש ליסינג מימוני וגם ליסינג תפעולי לרכבי ב.מ.וו
העסקה בין יבואנית BMW בארץ – קמור מוטורס, לבין חברות ליסינג שנמצאות בפריסה ארצית יצאה לדרך, כבר בשלב הראשון הוצעו ללקוחות רכבי ב.מ.וו מדגמי 1 וגם 3 אשר פופולאריים לא רק בישראל אלא ברחבי העולם כולו. המשמעות היא שניתן לשכור את הרכב הזה לתקופת זמן ארוכה של מספר שנים, מבלי לשלם על הרכב מחיר מלא.

מה זה אומר ליסינג תפעולי לרכב ב.מ.וו
העסקה הזו שכוללת גם את הרכב וגם את החבילה כולה של הביטוח, של השירותים המיוחדים שמציעה חברת הליסינג כמו למשל לקיחת הרכב לכל מקום שצריך – לשטיפתו, לטיפולי מוסך תקופתיים או לתיקוני מוסך ארעיים – ישנה אחריות לא רק של יצרן הרכב (משום שהרכב חדש ועוד תחת אחריות), אלא ישנה אחריות של חברת הליסינג שכן הרכב תחת בעלותה בחוזה תפעולי.

לדבר במחירים – כמה זה עולה?
רצוי להכין את עצמכם מראש, סדר הגודל של המחירים לרכב ב.מ.וו מליסינג משתווה לפחות לזה של רכבי מנהלים מהנפוצים בשוק, כמו למשל פאסאט או מאזדה 6. המחירים אם כן סובבים סביב 3,000 שקלים, כאשר מדובר בעסקת חבילה כוללת של ליסינג תפעולי.
 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר