כידוע, כל תוצר של
מרצדס לא נכנס לקטגוריה של 'מכונית חלשה'. במיוחד לא כשהסדנא AMG מתערבת. לאחרונה עלו לאוויר המון סדנאות שיפורים שאילצו את מרצדס ואת AMG לעשות שעות נוספות במחלקת הפיתוח של החברה ולחשוב איך אפשר להישאר בראשם של האנשים כמדברים על עצמה וטכנולוגיה. המאמץ הרב הביא לתוצאה מרשימה בהחלט. מרצדס E63 AMG, שמנויה על בסיס
מרצדס E-Class, היא כנראה המכונית החזקה, השימושית והחסכונית, ביחד, שיוצרה אי פעם.

מרצדס E63 AMG החדשה
אז מה מחכה לנו?
בתחילת שנה הבאה צפויה להגיע לאולמות התצוגה המרצדס E63 AMG, כשהיא מביאה עימה מנוע V8 חדש ועוצמתי עם כפל מגדשי טורבו, בנפח 4.0 ליטר שנותנים הרמוניה מושלמת של 600 כוחות סוס. בדגם הנוכחי של ה E63 AMG, גם לו לא היה חסר כוח- 510 כ"ס, אך למה לא לחזק את הדגם הבא אם אפשר? –אז כך עשו. הדגם הנוכחי של ה AMG, בעל מנוע בתצורת וי עם שמונה צילינדרים, בנפח 5.5 ליטר. עצם הקטנה הנפח על חשבון העלאת ההספר, אמור לגרום למרצדס E63 AMG להיות (גם) יומיומית בכל הנוגע לתצרוכת הדלק.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את
תקנון האתר
ישן, חדש ומה שבניהם
הדגם הנוכחי של המרצדס הזו הוא בעל הנעה אחורית, לעומתו הדגם שיבוא עלינו לטובה יהיה בעל הנעה כפולה בטכנולוגית 4MATIC הידועה של מרצדס. על פי ראש חטיבת AMG במרצדס, נרשמו יותר מסירות בגרסה בעלת ההנעה הכפולה מאשר בהנעה האחורית. הנתון הזה הוא דיי ברור משתי סיבות: הראשונה, בטיחות- הנעה כפולה תמיד בטוחה יותר, במיוחד במפלצות מוטוריות כאלה. השנייה, אחיזה- רכב בעל הנעה כפולה, אחיזתו את האספלט בסיבובים, ובמיוחד במהירויות גבוהות, טובה יותר.
עוד קצת שינויים
ה E63AMG זונחת את תיבת ההילוכים בת שבעה יחסי העברה הישנה שלה, לטובת תיבה חדשה בת תשעה הילוכים, מה שגורם לה להיות הרבה יותר חסכנית בדלק. התיבה החדשה, בצירוף תוספת הכוח שהעניקו לה במפעלי מרצדס, מביאים את ה E63 AMG ב 3.6 שניות ממצב עמידה לרחיפה ב 100 קמ"ש עם הגבלת מהירות אלקטרונית של 250 קמ"ש.
את הנסיכה הגרמנית החדשה נזכה לראות בגרסתה הרגילה כבר בתחילת 2016 בתערוכת ניו-יורק בינואר. את גרסת ה AMG השרירית נראה במהלך אותה השנה.