פורשה 911, דגם הדגל של יצרנית הרכבים הגרמנית פורשה, מבית פולקסוואגן. הדגם החדש של ה-911 יוצג בתערוכת פרנקפורט בחודש ספטמבר הקרוב. עד אז, פורשה בוחנת את השינויים שנעשו ב-911 על הכבישים של דרום אמריקה ומשחררת לאוויר העולם מספר תמונות של הדוגמנית החדשה.
מנועים מוגדשים גם בגרסאות בסיס
מנועים מוגדשים גם בגרסאות בסיס
על קצה המזלג
פורשה מאז ומתמיד ייצרה רכבי ספורט במשקל קל כנוצה, אליהם הוכנסו מנועים בנפחים גדולים שסיפקו אינסוף כוח. ביחס למשקל כמובן. גם הדגמים הגדולים יותר שלהם, כמו הפורשה פאנאמרה וכמו הפורשה קאיין, התאפיינו כרכבים בעלי מנועים גדולים ואימתניים שמספקים מאות כוחות סוס, אך רק בדגמים ספציפיים הותקנו מגדשי הטורבו. 
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
טורבו טורבו טורבו
אז מה בעצם פורשה מחדשים לנו? עד כה, דגמי ה-911 קאררה הבסיסיים היו בעלי מנועים אטמוספיריים. וכאן נכנס השינוי. ה-911 החדשה, גם בדגמי הבסיס שלה, תצויד במנוע מוגדש, בעל שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר. הקאררה הבסיסית תספק 370 כוחות סוס באותו נפח, לעומת הדגם היוצא שסיפק 350 כוחות סוס על מנוע בנפח 3.4 ליטר. גם הקאררה S  באה עם בשורה משמחת וצפויה לקבל תוספת של עוד 20 כוחות סוס ולהגיע להספק מירבי של 420 כוחות סוס. 
פורשה 911 קאררה החדשה
פורשה 911 קאררה החדשה
חידושים חיצוניים
אמנם לא שוחררו הרבה פרטים על הנסיכה החדשה, אך לפי התמונות אפשר לראות תוספות מעניינות שיתנו לנהג קצת משחק בנהיגה. נתחיל מבורר מצב נהיגה שנותן אפשרות לנהוג בארבעה מצבים. רמז- יש מצב שנקרא S+. הפורשה החדשה זכתה בתאורת לד בחזית הרכב המונחת תחת הפנסים הראשיים. מלבד זאת, השתדרגות קלה בפנסים הראשיים, מיקום חדש לפיות המפלטים ומערכת מולטימדיה מעודכנת חדשה.