ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש

ביטוח רכב – עובדי מדינה

עובדי מדינה זוכים לביטוח מוזל יותר, כפי שמובטח לכל קולקטיב (אוסף של מעל 40 עסקאות) בתנאים סטנדרטיים. בכל שנה יוצא מכרז מטעם המדינה

מערכת Auto1 |04/08/2011 |13:05 צפיות: 17298
seperator

עובדי מדינה זוכים לביטוח מוזל יותר, כפי שמובטח לכל קולקטיב (אוסף של מעל 40 עסקאות) בתנאים סטנדרטיים. בכל שנה יוצא מכרז מטעם המדינה שיקבע מי החברות לביטוח רכב שישתפו פעולה עם עובדי מדינה ויציעו להם ביטוח רכב מוזל – כשכל חברת ביטוח מסוימת אחראית לצבר מסוים של דגמי מכונית, האחרת תדאג למכוניות מדגמים אחרים וכן הלאה – כך שאף אחת לא מתחרה בלקוחות השניה. עובדי המדינה הם הקולקטיב הגדול ביותר בארץ, ולכן הם זוכים להנחות ולהטבות מיוחדות ורבות. ההנחות אינן קבועות וכל סוכן שמשתף פעולה עם חברת הביטוח מעניק מחיר שונה.

אז תמיד עדיף לעובדי מדינה לקבל ביטוח של עובדי מדינה?

הכותרת לא מצדיקה בחירה אוטומטית של הביטוח לרכב. היות וישנה קשת מחירים רחבה לעובדי מדינה ממש כשם שיש לכל נהג רגיל אחר. סוכן ביטוח אחד יכול לקחת יותר עמלות על הביטוח וכך הוא מתייקר – ואילו סוכנות אחרת תבוא לקראת הלקוח. לצורך כך, רצוי לעשות השוואת מחירי ביטוח רכב.

מה היתרונות בביטוח לעובדי מדינה?

ישנם תנאי ביטוח מפתים בדרך כלל, השתתפות עצמית זולה ביחס למחיר הכללי של הפוליסה, תקרת ביטוח משתלמת, אין תוספת מחיר לנהג צעיר, אין צורך להציג אישור היעדר תביעות ולכן לא מייקרים פוליסה בגין תביעות קודמות, אין צורך בבדיקות מיגון. אלו יתרונות בולטים שבשוק הפרטי רק מייקרים את הביטוח, לכן ישתלמו בעיקר לצעירים.

מה החסרונות בביטוח לעובדי מדינה?

ההנחות וההטבות פתוחות רק לעובדי מדינה. נהגים ותיקים ומבוגרים יוכלו ליהנות מביטוח זול ללא תחרות כבר בשוק הפרטי, אז למה לא לבדוק גם שם? בנוסף אם ישנה תביעה, היא מנוהלת ישירות מול חברת הביטוח ולא באמצעות סוכן ביטוח שנמצא בסוד העניינים ומטפל בתביעה בידיו.

הוספת תגובה
מלא פרטים וקבל הצעות
טופס מורחב
טופס מקוצר
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
חיפוש רכב חדש
הרשמו לניוזלטר שלנו
קבלו דיוור בנושא רכבים כתבות חדשות, מבצעים ומבחני דרך בחינם
הרשמה לניוזלטר    הרשמה לניוזלטר    הרשמה לניוזלטר
הצטרפו לפייסבוק שלנו
מתלבטים? צריכים עזרה?
ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
03-3727760
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
הגדרות נגישות