איגוד יבואני הדו גלגלי בישראל פרסמו בימים האחרונים את סיכום החודש מבחינת מסירות בענף הרכב הדו גלגלי. בחודש האחרון נמסרו בישראל 1,024 כלים דו גלגליים ומתחילת השנה נמסרו בישראל 3,447 כלים. נתוני המסירות די דומים לאלו שהוצגו בשנים האחרונות והנתון המעודד ביותר ששוק הדו גלגלי יכול לקבל ברבעון הראשון השנה הוא שאין הדרדרות בנתוני המסירות של שוק זה.

הקטנועים במספרי מסירות סבירים
היעלמותם של מנועי ה 50 סמ"ק
בשנים האחרונות אנחנו עדים להיעלמותה של קטגורית המנועים הזעירה של 50 סמ"ק מנוף הכלים בישראל. בחודש האחרון לא נמכר אף לא כלי אחד בעל נפח מנוע זה כאשר רוב הרוכבים מעדיפים לרכוש את הכלים בעלי הנפח של 125 סמ"ק, קטגוריה זו היא הגדולה בישראל וכוללת כשליש מכלל מסירות הכלים בחודש מרץ האחרון. קטגוריית המנוע הגדולה יותר של עד 250 סמ"ק מצליחה בישראל והצליחה לקטוף 333 יחידות בחודש האחרון.
סאנגיאנג וקימקו מובילות את השוק
מבחינת מותגים, סאנגיאנג ממשיכה להוביל את השוק המקומי עם נתוני מסירות גבוהים. בחודש האחרון 358 כלים של החברה עלו על הכבישים בישראל ומתחילת השנה נמסרו 1,037 כלים של החברה. קימקו היא החברה השנייה בישראל עם נתוני מסירות מרשימים של 696 כלים מתחילת השנה ו 160 כלים בחודש האחרון.

סאנגיאג מובילה את השוק
שוק הרכבים משגשג אך הדו גלגלי תקוע
שוק הרכבים הפרטיים הישראלי בדרך לשבירת השיא מבחינת מסירות רכב. ישנה עלייה של כ 25 אחוזים ביחס לנתוני המסירות של התקופה המקבילה ב 2013. בשוק הדו גלגלי המצב שונה לחלוטין, אומנם אין ירידה בכמות המסירות של הכלים הדו גלגליים בישראל אך לא ניתן לומר שיש שגשוג והצלחה של יבואני הדו גלגלי בישראל מתחילת השנה.