למעשה מדובר כאן ביצור כלאיים שמשלב רכב היברידי עם אופציית טעינה חיצונית או פנימית. האאוטלנדר מצוייד בגמרטור פנימי שעובד קשה כדי להטעין את הבטריה. אופציה נוספת להטעין את הבטריה היא כמובן האופציה ההיברידית.  נתוני צריכת הדלק מעוררים חשד והיינו מחכים לבחנים פה בארץ כדי לספק נתונים מדוייקים, אם הנתוני יצרן נכונים אז אכן מדובר בסנסציה.
מיצובישי אאוטלנדר PHEV – רכב השנה ביפן
מיצובישי אאוטלנדר PHEV – רכב השנה ביפן

ישראלים אוהבים רכבי פנאי
עם ישראל אוהב "לנהוג על הגובה" ולפי נתוני המסירות כרגע, ניתן להגיד שרכבי הפנאי והג'יפונים עדיפים על רכבי מנהלים למיניהם.האאוטלנדר מציג המון המון יתרונות שעונים בדיוק על הצרכים של הנהג הישראלי יחד עם חסכון אולטימטיבי בדלק. יש לציין שנהג "עצבני" בחיים לא יקבל נתוני צריכה טובים. נהג שידע איך לנהוג ברכב כזה יצליח לקבל נתוני צריכת דלק חסרי תקדים.

שילוב של שני מנועי עזר חשמליים עם הנעה כפולה
האאוטלנדר PHEV  לא שונה בהרבה מהגרסה הרגילה . אפילו נפח תא המטען כמעט ולא השתנה למרות מורכבות המערכות החשמליות. מדובר במנוע 2.0 ליטר עם שני מנועי עזר (אחד קידמי אחד אחורי). האאוטלנדר למעשה מקבל הנעה כפולה ללא שום קישור בין הציר הקדמי לאחורי וזה יתרון גדול במצבים שונים. יכולת הטעינה היא כ-5-6 שעות בטעינה חשמלית רגילה או בערך 40 דק' בטעינה מהירה דרך הגנרטור הפנימי המספקת כ-80% סוללה.
מיצובישי אאוטלנדר רכב פנאי עם נוחות מירבית
מיצובישי אאוטלנדר רכב פנאי עם נוחות מירבית

5\7 מושבים , שטח טעינה גדול ונתוני צריכה נמוכים
Great success! אפשר להבין למה האאוטלנדר גורף את התארים שלו ביפן וכולנו מחכים בקוצר רוח להשקתו. ההצלחה שלו מובטחת גם בישראל וגם באירופה משום שהוא מתאים למגוון רחב מאוד של שווקים.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר