בתור חובב דו גלגלי , קשה לי מאוד עם הנתונים האלה. הסיבות הם רבות מאוד אך ברורות לכולנו . דבר אחד נותר ללא הסבר, איך ענף כלי הרכב הדו גלגליים לא נכלל בתוכנית לצמצום גזי חממה בישראל? הרי כל בוקר כשאנחנו עומדים בפקק אנחנו מוקפים ברכבים עם נוסע אחד בלבד. כל נהג שיעבור לדו גלגלי יהיה חלק מצמצום בזיהום האויר ובעומסים האדירים על התשתיות.
תרבות הליסינג פגעה בכדאיות כלכלית של הקטנוע
תרבות הליסינג פגעה בכדאיות כלכלית של הקטנוע

תרבות הליסינג פוגעת בדו גלגלי
תרבות הליסינג ההולכת וגדלה בארץ, רכב צמוד כמעט לכל עובד כחלק מתנאי העסקה ורכבים שנמכרים במחיר זול ובתנאי תשלום נוחים במיוחד. כל אלה הם חלק מהגורמים שמחסלים את שוק הדו גלגלי. בעבר, אנשים עובדים שלא היו יכולים להרשות לעצמם לרכוש רכב , היו מוצאים נחמה בדו גלגלי זול ואמין. היום הדו גלגלי הזה הוחלף ברכב ליסינג בתנאי תשלום הנוחים לכל כיס.

מחירי הביטוח ותרבות הנהיגה
מחירי הביטוח לרכבים דו גלגליים עולים כל הזמן ופוגעים בכדאיות. המון רוכבים נלחמים ומפגינים כנגד עליית מחירי הביטוח – ללא הועיל. מעבר למחירי הביטוח יש את הסכנה הכרוכה בנסיעה על דו גלגלי, סכנה ממשית שקשה להלחם בה בגלל תרבות נהיגה ישראלית מסוכנת. נהגים מרשים לעצמם לחתוך מנתיב לנתיב ולהתפרץ בשלט עצור ועוד.
אוהבי האופנועים עדיין לא מוותרים על אהבתם
אוהבי האופנועים עדיין לא מוותרים על אהבתם

רכבי סופר מיני 
כניסת מגוון רכבי סופר מיני זולים וחסכוניים לשוק הישראלי. כל אותם רכבים קטנים ומשתלמים אשר כוללים יתרונות רבים על קטנוע\אופנוע וגורמים להמון רוכבים לעבור לרכב קטן וחסכוני.הסופר מיני זולים לרכישה וצריכת הדלק שלהם מאוד נמוכה אך עדיין מאפשרים לקחת איתנו נוסעים נוספים ולא להרטב מהגשם בחורף או לשבת במזגן בשיא הקיץ.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר