מקלארן משחררת לרשת סרטון תדמית כדי לדווח שהצליחו בבית מקלארן לבצע הקפה בפחות מ-7 דקות במסלול הנורבורגרינג שכולל לא פחות מ-154 פניות על פני כ-21 ק"מ. עד לא מזמן נחשב רף ה-7 דקות כבלתי עביר במסלול הגרמני. פורשה הייתה הראשונה להשקיע מאמצים רבים כדי לשבור את השיא במסלול שהפך לאחרונה לסוג של סקאלה של דירוג רכבי ספורט.
מתחרה בין רכבי העל בעולם
מתחרה בין רכבי העל בעולם

תחרות קשה בין רכבי העל
היצרניות משקיעות משאבים רבים מאוד כדי להוכיח את עצמן מול המתחרות במגוון תחומים. כרגע הדבר הכי חם הוא לתפוס מיקום טוב בטבלת הזמנים במסלול הנורבורגרינג. רק לאחרונה הוצגו שלושה דגמים עם 900 כ"ס בשילוב של מנוע עזר חשמלי ע"י מקלארן , פורשה ופרארי. יש להדגיש שה-P1 איתה עשו את ההקפה בפחות מ-7 דקות היא בדיוק אותה P1  שלקוחות החברה יקבלו. אפילו הצמיגים לא הוחלפו לטובת הפרוייקט.
עיצוב חדשני ומעורר השראה
עיצוב חדשני ומעורר השראה

סרטון תדמית
מקלארן עושה שרירים ודואגת שכולם ידעו על ההישג המדהים. מעבר לדאגה רבה סביב ההוכחות שמדובר באותו הדגם הסדרתי בדיוק שאותו יקבלו הלקוחות, נעשתה עבודה טובה סביב סרטון שאותו משחררת החברה. הסרטון מתעד את נהג הניסוי מבצע את ההקפה. בסך הכל 3:54 דק' הספיקו כדי לרגש אותנו מאוד(!) כשצופים במסך גדול עם מערכת סאונד טובה, אפשר ממש להנות מהסרטון שממחיש את קושי הנהיגה העצום במסלול הקשה הזה ואת המהירות הבלתי נתפסת בה נעה המקלארן בפניות.
יוטיוב1
בקרוב בישראל?
תשכחו מזה. מקלארן P1 אומנם נחשב כרכב סדרתי במדינות מסויימות, אך מדובר ברכב יעודי למסלול עם 900 כ"ס . המרכב שלה ה-P1 כל כך נמוך שלא תוכלו להתנייד עם הרכב המדהים הזה בכבישי הארץ. אם נצא מנקודת הנחה הזויה לחלוטין שמישהו ינסה לייבא את הרכב הזה לארץ, תנסו רק לדמיין את המחיר.. יצירת אומנות מוטורית ללא ספק.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר