אוגוסטה עושה עלייה ומביאה איתה ארסנל לא קטן של דגמים. הם כנראה בונים על כניסה אגרסיבית יחסית. אפילו בעניין תג המחיר הם עושים מאמצים גדולים כדי להיות תחרותיים. אומנם זה לא "זול" אבל קשה להשוות את זה לכלים יפניים, מדובר במותג על. אני קצת משוחד כי כשאני עומד ליד F4 מונע אני פשוט מתמוגג מהעיצוב והסאונד. 
עיצוב ואיכויות עוצרי נשימה
עיצוב ואיכויות עוצרי נשימה

היצע דגמים גדול יחסית 
המחירים עומדים על "החל מ" – 83,900ש"ח ומגיעים עד ל- 199,900ש"ח לדגם הקיצוני במיוחד ה-F4RR. מבחינת הדגמים , ישנם לא מעט דגמים קיצוניים . הדגם השפוי ביותר מבחינת המחיר וגם המתאים ביותר לכבישי ארצנו הוא האוגוסטה ברוטאלה, איטלקיה ערומה עם עיצוב של לוחמת רחוב מסוכנת ואלגנטית. מנוע 800 סמ"ק המפיק 125 כ"ס בסל"ד גבוה, 8.1 קג"מ על 167 ק"ג בלבד (משקל יבש) גרסה נוספת של הברוטלה מגיעה עם מנוע 1090 סמ"ק ונתון מדהים של 144 כ"ס. 

קיצוני?
גם לברוטאלה יש גרסה קיצונית משלה (לא שהיא לא מאיימת גם ככה) , הברוטאלה RR קורסה (170,900). צמד האחים ה-F3\F4 שתי דגמי ספורט של האוגוסטה, האחד 800 סמ"ק עם הספק של 148 כ"ס על משקל של 173 ק"ג (!)  והשני 998 סמ"ק עם 195 כ"ס על 191 ק"ג. לשני הדגמים יש 3\4 מפות הצתה שונות, קוויק שיפט, בקרת אחיזה עם 8 מצבים ועוד. ה-F3 נמכר ב-124,900 וה-F4 נמכר בין 139,900 ל- 199,900 תלוי כמה R אתם רוצים אחרי השם.
דגמי ספורט של האוגוסטה
דגמי ספורט של האוגוסטה

שוק ישראלי
השוק של הדו-גלגלי בישראל סובל מקשיים רבים, יבוא של אופנוע חדש לישראל הוא עסק שדורש המון כסף ועצבים מברזל. מעבר לקושי הזה, השוק של אופנועי הספורט בישראל חלש מאוד כרגע בגלל המיסוי ויוקר הביטוחים. למרות כל הקשיים, קהילת האופנוענים הישראלית גדלה באופן די מרשים וכמו שאמרנו, בהחלט יש מקום לייבוא של כלים עם אופי לארץ הקודש. 
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר