המהפכה האמתית בתחום הרכב התחילה להתרחש בישראל עוד לפני 40 שנה, עם כניסתן של יצרניות רכב יפאניות לשוק הרכב הישראלי. עד אז, רק למעטים בקרב ציבור זה היה בכלל כלי רכב, ורוב כלי הרכב אז היו מתוצרת אמריקאית או אירופאית, ועלו הרבה מאוד כסף. כניסתן של יצרניות כמו סובארו, מיצובישי וסוזוקי שהציעו מכוניות זולות ואמינות לשוק הרכב הישראלי הפכה את הקערה על פיה, ומכוניות מסוג זה הפכו לאהובות ונפוצות מאוד בקרב ישראלים רבים.

מהפת הליסינג הרימה דגל אדום לאופן בו היינו קונים פעם רכב
דרישת מימון לרכב
עד לאותה תקופה המילה ליסינג כלל לא הייתה ידועה או מוכרת בארץ. אולם, הכניסה של שחקנים חדשים לשוק גרמה לעלייה בקרב הדרישה לפתרונות מימון לרכישת רכבים חדשים. את הפתרון הטוב ביותר נתנה שיטת הליסינג, כאשר שירותי ליסינג תפעולי היו הפופולאריים ביותר. למרות זאת מדובר היה פתרון יקר מדי שלא מתאים לכל אחד. גם עד אז חברות לא הרבו להחזיק צי רכבים שלא לצורך, ולא היה נהוג לקבל רכב ממקום העבודה כחלק מהתנאים.

הדרך הנוחה לממן רכב חדש
מהפכת הליסינג מתרחשת
אפשר לומר שמהפכת הליסינג הגיעה לשיא צמיחתה במקביל לפריחת תחום ההייטק בישראל. באותה תקופה חברות רבות חיפשו שיטות למשיכת עובדים מוכשרים ומצאו כי קבלת רכב ממקום העבודה היא הטבה אטרקטיבית המעניקה גם הטבות במס. ליסינג תפעולי היה בשבילם הפתרון המושלם. במקום להחזיק מחלקת רכב ולדאוג לתפעול השוטף, חברת הליסינג עושה הכו במקומן.
הליסינג מגיע לצרכנים הפרטיים
לבסוף מהפכת הליסינג השלימה את עצמה עם ההגעה שלה ללקוחות הפרטיים ממבקשים ליסינג פרטי כפתרון המוצלח ביותר למימון לצורך קניית רכב חדש. באמצעות ליסינג מימוני אין צורך עוד להחזיק סכומים גדולים מאוד של כסף על מנת לרכוש כלי רכב. פריסת התשלומים הנוחה שמציע הליסינג המימוני כל אחד יכול לקנות רכב חדש ולשלם באופן שנוח לו.