החברה אשר פעלה משנת 1919 ועד 1940 התפרסמה בעיקר בגלל מהירותו של דגם הss100 האגדי. שמו של הדגם בעצם שווה למהירות המרבית אליה הגיע, מהירות גבוהה ביותר ביחס לתקופה. בזמנו, החברה הייתה מבצעת את בדיקות המהירות עבור כל יחידה בנפרד על מנת להוכיח שאכן ה
אופנוע מגיע למהירות המרבית. הבדיקות אכן הרגו כי מדובר באופנוע חזק שמגיע לעוצמות שעד אז טרם הכירו.

העיצוב מאוד מזכיר את הדגם המקורי
SS100 2014
בימים אלו בראף סופריור, החברה היצרנית, מתעוררת משינה ארוכה ומציגה בתערוכת מילאנו את הדגם החדש של הss100 שבעצם מזכיר נורא את הדגם המקורי. אין ספק שמעצבי האופנוע עשו מאמץ גדול כדי להצמד לקווי האופי של המקור.החל ממיכל הדלק הגלילי ודרך דודי הפליטה ועד למתלה הקדמי הייחודי.
מנוע וי-טווין
בנוסף לקווי האופי הברורים והעיצוב שבאמת נצמד למקור, יש לנו את יחידת המנוע. וי-טווין 88 מעלות בנפח 997 סמ"ק עם הספק שבין 100 ל 140 כ"ס, גם המומנט גבוה ועומד על 12.7 קג"מ. הקפדה על שימוש בחומרים אגרסיביים אך קלים שגם חוסכים במשקל וגם עוזרים לעיצוב המתכתי ברוח התקופה, נותנת לנו להנות ממרכב קל יחסית שעומד על משקל של כ180 ק"ג.

לא רק דגם יפה
איכות החומרים
בראף סופריור, עושה שימוש בחומרים איכותיים כמו צינורות פלדה וטיטניום, משולשים מטיטניום וסגסוגת אלומניום מגנזיום מראים הקפדה על איכות גבוהה ונאמנות למשקל קל יחסית. בדגם המקורי הבלמים הם בלמי תוף אשר בדגם החדש מחליפים אותם בלמי דיסק יחודיים של חברת ברינגר. החברה מתכננת לייצר 20 יחידות בשנה החל מ2014 .המחיר הצפוי ליחידה הוא כ-100 אלף דולר.