חווית הקנייה של הלקוח בכל תחום שהוא היא חשובה מאוד בעת ביצוע עסקאות שונות, בענף הרכב הפרטי כבר יודעים זאת שנים ואולמות התצוגה הם מזמינים, מודרניים ומפוארים מאוד. ענף הכלים הדו גלגליים הבין את הקונספט לאחרונה וכיום ניתן לראות אולמות תצוגה חדישים שעוזרים לחברה למשוך לקוחות בקלות. חברת מאיר חנכה בתחילת השבוע אולם תצוגה ושירות חדש ל
אופנועי הונדה בתל אביב .

אולם תצוגה חדש
אולם חדש ומפואר
אולם התצוגה החדש של אופנועי הונדה נדד ממשכנו הוותיק בדרך השלום לרחוב קטן יותר ונוח לגישה גם לאנשי החברה וגם ללקוחות המעוניינים לבצע עסקאות. המתחם
החדש של אופנועי הונדה כולל אולם תצוגה גדול עם דגמי החברה המשווקים כיום, מחסן חלפים גדול, מוסך שירות וגם חטיבת הטרייד אין נמצאת באותו המתחם.
גם ל BMW מרכז שירות דומה
הונדה העמידה מתחם חדש ומאוד איכותי שמזכיר ניחוחות אירופאיים ומביא לנוחות גדולה מאוד ללקוחות. חברת מאיר עשתה מהלך דומה לזה שערכה דלק מוטורס עם אולם התצוגה ומתחם הדו גלגלי של מותג
BMW שנפתח בתחילת השנה באולם התצוגה בתל אביב. המתחמים החדשים משנים את המציאות שהייתה בעבר בתחום הדו גלגלי עם אולמות התצוגה המלוכלכים והמוזנחים.

הונדה פורזה 300 החדש
מכירות דו גלגלי בישראל
אופנועי וקטנועי הונדה מצליחים לשמור על מספרי מסירות סבירים ביחס לשוק הדו גלגלי הישראלי שבשנים האחרונות סובל ממספרי מכירות נמוכים במיוחד. אולם התצוגה החדש לא בטוח יגדיל את כמות המכירות של השוק כולו אך הוא מראה רצינות גדולה מאוד ביחס לאופי המכירות של יבואני הדו גלגלי ובמידה ויבואנים נוספים ייפתחו אולמות תצוגה ושירות חדישים ומפוארים ללא ספק מעמד הכלים הדו גלגליים בישראל יעלה.