מאזדה 3 החדשה הושקה באופן רשמי לעולם לפני כחודש אחרי חודשים ארוכים של ציפייה ושמועות, המשפחתית קיבלה הרבה מחמאות וביקורות מעודדות ונראה כי כל המידע אודות הרכב כבר נחשף.  אך עכשיו עולם הרכב מגלה שאנשי מאזדה שקדו על גרסה היברידית לדגם המשפחתי המוצלח. מאזדה 3 הייבריד הושקה ביפן ותציע ביצועים איכותיים מאוד וחסכון משמעותי בדלק. 
מערכת היברידית לגרסת הסדאן
מערכת היברידית לגרסת הסדאן
ההיברידית הראשונה של מאזדה
מערכת ההנעה ההיברידית של מאזדה 3 החדשה תגיע רק במרכב הסדאן של הדגם וכלל המערכות ההיברידיות מגיעים מיצרנית רכב יפנית אחרת – טויוטה. שיתוף הפעולה של טויוטה ומאזדה העמידו מנוע בנזין בנפח של 2.0 ליטר המסוגל לייצר 99 כוחות סוס ועובד בשילוב מנוע חשמלי המייצר עוד כ 80 כוחות סוס. אנשי מאזדה לא חשפו את הנתונים הכוללים של כוחות הסוס של הדגם אך הביצועים של הדגם בוודאי שיהיו טובים מאוד כפי שמאזדה יודעת לעשות. 
 
צריכת דלק איכותית מאוד
מכוניות היברידיות חורטות על דגלן את הנסיעה החסכונית והאיכותית וגם מאזדה 3 החדשה היא מכונית מאוד חסכונית. 30.8 ק"מ לליטר זהו הנתון הרשמי של צריכת הדלק של מאזדה 3 החדשה. כרגע מאזדה לא מתכננת לייצא את מאזדה 3 הייבריד מחוץ לגבולות יפן כך שככל הנראה אנחנו בישראל נמשיך ליהנות אך ורק מגרסאות הבנזין. 
מצטרפת להונדה אינסייט
מצטרפת להונדה אינסייט
משפחתיות היברידיות בעולם
משפחתיות היברידיות בימים אלה מספקות יכולות נהיגה איכותיות מאוד וכמו כן גם חסכון גדול מאוד בדלק. המכונית ההיברידית המוצלחת ביותר היא טויוטה פריוס הוותיקה וגם הונדה אינסייט נמצאת במקום גבוה ומכובד של יחידות שנמכרו בעולם. גרסאות נוספות של מערכות הנעה היברידיות מצליחות לזכות בנתח שוק מרשים מסביב לעולם. 
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר