אופנועי הקאסטום כוללים עדת מעריצים גדולה מאוד לכלים המוצלחים. אופנועי האינדיאן הגיעו לעולם בשנת 1900 על ידי שני מהנדסים שחתמו על שיתוף פעולה ביניהם, השם אינדיאן נבחר כדי להביא מוצר מאוד אמריקאי או אפילו אותנטי. בשנת 1907 ייצרו במפעל החברה את מנוע ה-V טווין המצוין שהפך לשם דבר באופנועי אינדיאן ובשנת 1913 יוצרו כבר 30 אלף יחידות אופנועים במפעל.

אופנועי קאסטום
הייצור הופסק לפני 60 שנים
חברת אינדיאן הרכיבה וייצרה
אופנועים מאוד איכותיים אך גם עם משקל כבד מאוד ותפעול רכיבה מאוד מורכב ומגושם. בשנת 1953 הפסיקה החברה לייצר את האופנועים ומכאן האופנועים הקיימים הפכו לפריט אספני מהשורה הראשונה בעולם הרכב בכלל ובענף האופנועים בפרט. אם השנים נעשו ניסיונות של חברות שונות להחיות את המותג ולנסות להביא לייצורם של כלים נוספים אך ללא הצלחה.
אינדיאן עברה לפולאריס
לפני כשנתיים הושלמה הרכישה של מותג אינדיאן על ידי חברת פולאריס המצוינת שמייצרת בדרך כלל טרקטורונים ורכבי עבודה. החברה חשפה לאחרונה את העיצובים החדשים והפרשנות שלה לדגם המוצלח ביותר של החברה שצפוי להתחדש בשנים הקרובות – האינדיאן צ'יף. עם השם המחייב של הדגם שהוא בעצם הצ'יף של כל האופנועים גם הדגמים החדשים צפויים להיות חזקים מאוד וגדולים עבור הרוכבים.

לצאת למרחבים הגדולים עם האופנוע
מערכות נהיגה מאוד מתקדמות
הדגמים החדשים של האינדיאן צפויים להיות בעלי עיצובים המזכירים את האינדיאן המקורי אך עם רמה טככנולוגית גבוה מאוד ואיכותית. בין היתר ניתן למצוא באינדיאן החדש מערכות בלימה ABS, מערכת בקרת שיוט ומקומות אחסון מאוד חכמים שלא היו בדגמים הקודמים של האינדיאן. לא ברור מתי באמת ייצאו אופנועי האינדיאן לשיווק ומכירה אך הכיוון של החזרת המותג היא בהחלט רצינית ומוחשית.