כולנו מכירים אז זה שהרכב מתקלקל ואנחנו נאלצים להכניס אותו למוסך, אחרי בירור הבעיה על ידי בעלי המקצוע אנחנו מקבלים את הצעת המחיר ואז משלמים את עלות התיקון הגבוהה כי אין לנו ברירה אחרת. הבעיה העיקרית במוסכים בישראל היא העובדה שמחירי החלפים בישראל הם יקרים מאוד בגלל מחיר הרכב הגבוה בישראל כתוצאה ממס רכישה.
כמה עולים חלפים בישראל
כמה עולים חלפים בישראל
מחירים גבוהים של החלפים בישראל
לא מעט בעיות יש בתחום המוסכים והחלפים בישראל, המחירים הגבוהים פוגעים בעיקר בלקוח הפרטי מפני שחברות הליסינג וחברות הביטוח יוצרות מצב בו החלפים נמכרים להם במחירים נמוכים משמעותית ממחירי המחירון ואילו הלקוחות הפרטיים שברצונם עכשיו להחליף פגוש או מראה של הרכב נאלצים לשלם מחיר מלא ולעיתים אפילו יותר מזה על מנת לקבל את החלפים המקוריים והאיכותיים ביותר של הרכב. 
 
איפה הפיקוח?
ועדת זליכה שבחנה את שוק הרכב בישראל המליצה השנה להקים אתר אינטרנטי ובו לכלול את כל החלפים שקיימים בישראל ומשווקים על ידי המוסכים. ברשימה זו יש לכתוב בצורה נוחה את מחיר החלק והיכן יש למצוא אותו. אתר כזה יעזור לצרכנים לקבל מושג על טיבו של המוסך וכך מין הסתם המחיר של החלפים ירד כתוצאה מהשקיפות הזו. 
עושים על הלקוחות הפרטיים הרבה כסף
עושים על הלקוחות הפרטיים הרבה כסף
בדיקה באינטרנט של החלפים
הבעיה של מחירי החלפים התעוררה בשנים האחרונות כאשר אנשים פרטיים גילו באמצעות האינטרנט את המחירים של חלפים בחול לעומת ישראל. כך לדוגמא המחיר של רפידות בלם לטויוטה קורולה בישראל עומד על כ 550 שקלים ואילו בחו"ל ניתן לקבל את החלק בכמעט רבע מהסכום. אם אתם הולכים למוסך אתם יכולים לבקש את המספר של החלק ולבדוק באינטרנט כמה עלותו האמתית של החלק. 
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר