הונדה סיוויק היא מכונית משפחתית וותיקה מאוד בעולם הרכב, לאורך השנים המכונית זכתה להרבה למוניטין גבוה בקרב חובבי הרכב והמשפחות בעולם שחיפשו רכב יפני מצוין. העולם המשתנה והחשיבות של זמן פנאי ויכולות נסיעה איכותיות הביאה את יצרניות הרכב למצב בו יש צורך מהותי במכוניות משפחתיות בגרסאות סטיישן ארוכות עם תא מטען גדול. הונדה העולמית שיחררה תמונות ראשונות של גרסת הסטיישן של הסיוויק בפעם הראשונה בהיסטוריה.

הונדה סיוויק סטיישן
עיצוב חיצוני מרשים וגדול
העיצוב החיצוני של הונדה סיוויק סטיישן ממשיך את הקו העיצובי של הסיוויק העכשווית אך עם תוספת משמעותית לתא במטען שאף היא מעוצבת בצורה מאוד דינמית ובעלת עיצוב שמאוד מאפיין את הונדה סיוויק. גרסת הסטיישן היא ארוכה יותר ועומדת על 452 ס"מ. גרסת הסטיישן גדלה ב-26 ס"מ כך שתא המטען של הסיוויק סטיישן הוא עצום עם 624 ליטר ובקיפול המושבים ניתן להגיע ל-1668 ליטרים של משטח טעינה.
המנועים הסטנדרטיים של הונדה סיוויק
מבחינת מנועים הונדה סיוויק סטיישן תשווק עם אותם המנועים של ותיבות ההילוכים של הגרסאות המשפחתיות סדאן והאצ'בק, מנועים אלה הם 1.8 ליטר בנזין או 1.6 ליטר עם הספקים של 142 ו 120 כוחות סוס בהתאמה. בשונה מדגמי המשפחתיות סטיישן השונות בשוק הפונות לשוק האירופי, הונדה סיוויק לא תשווק בשלב זה עם מנועי דיזל חסכוניים וחזקים.

ארוכה ושימושית - סיוויק סטיישן
משפחתיות סטיישן רבות
סגמנט המשפחתיות סטיישן באירופה הוא מוצלח מאוד וכולל כ -25 אחוזים מכלל המכירות של המשפחתיות. בשנה האחרונה נכנסה משפחתית סטיישן חדשה לאירופה וגם לישראל והיא
קיה סיד סטיישן,
שברולט קרוז סטיישן אף היא נכנסה בשנה האחרונה לשוק ואלה מצטרפות לסקודה אוקטביה קומבי שזוכה להצלחה מרשימה באירופה. הונדה סיוויק סטיישן תוצג בתערוכת פרנקפורט הקרובה וככל הנראה תיכנס במהלך 2014 לשיווק באירופה ואולי גם בישראל.