קריאות לתיקון הן דבר שכיח למדי בתעשיית הרכב העולמית והיצרניות השונות קוראות מדי פעם לבעלי דגמים מסוימים לבוא ולבדוק את הרכבים שלהם. כעת פורסם שדגמי סקודה, סיאט ופולקסווגן נקראים להגיע למוסך בכדי לבחון את מערכת ההילוכים כפולת המצמד עם 7 ההילוכים אשר יוצרה לפני שנת 2011. הדגמים שנקראים למרכז השירות הם סקודה פאביה ואוקטביה, פולקסווגן ג'טה וגולף, סיאט איביזה וגם מספר יחידות של דגמי אודי השונים.
דגמי איביזה עד שנת 2011 לתיקון
דגמי איביזה עד שנת 2011 לתיקון
30 אלף מכוניות לתיקון
צ'מפיון מוטורס אינה יכולה לחייב אנשים כדי להגיע למרכזי השירות ולבחון את התקלה משום שאין זו תקלה בטיחותית המסכנת חיים. כל הבעיות שעושות תיבות ההילוכים הבעייתיות הן רעידות בזמן ההתנעה, מעבר הילוכים מורגש ועוד בעיות קלות של תיבת ההילוכים. בסך הכול בישראל נקראות למוסך 30 אלף מכוניות לטיפול של מספר שעות במוסכי החברה. את עלות התיקון סופגת היבואנית והלקוח לא צריך להוסיף תשלום נוסף.
 
תיבת הילוכים כפולת מצמדים
תיבת ההילוכים המדוברת היא DSG7 המאפשרת מעבר הילוכים באמצעות מצמד כפול המדמה מעבר הילוכים ידני אך עם תיבת הילוכים אוטומטית. תיבות הילוכים אלה הם איכותיות מאוד ומצליחות להביא לחסכון גדול מאוד בדלק. התקלה היא רכיב מחשב אשר נמצא תקול בבדיקות השגרתיות שעשו אנשי פולקסווגן העולמית בדגמים אלה.
גם מספר דגמי אוקטביה לתיקון
גם מספר דגמי אוקטביה לתיקון
בדגמים החדשים אין בעיה
חשוב לציין שהרכבים אשר יוצרו לאחר 2011 הם בעלי המרכיב המשופר של תיבת ההילוכים אשר בו אין תקלה מיוחדת והוא פועל כשורה. קריאה לתיקון היא דבר שבשגרה ליצרניות הרכב ואלה יודעות איך לטפל בבעיות אלה בצורה מקצועית מאוד ללא כל בעיה מיוחדת ולהביא את השירות הטוב ביותר ללקוחות החברה. 
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר