מעניין מדוע חשבו בלנדרובר שיש צורך מהותי לייצר דגם ספורטיבי לרכב השטח הטוב והיוקרתי ביותר בעולם, ככל הנראה התשובה של אנשי לנדרובר תהיה: למה לא? וגם הם יציגו את נתוני המכירות היפים שהרכב מעמיד בשנים האחרונות בעולם. הדגם החדש של ריינג' רובר ספורט נבנה על אותה הפלטפורמה של הריינג' רובר הסטנדרטי אך זכה לשיפורים במידות הרכב, בעיצוב ובמנועים.

עיצוב חדש לריינג רובר ספורט
הדגם החדש ארוך יותר וקל יותר
אנשי לנדרובר פיתחו שלדת אלומניום חדשה למערכות השונות של הרכב שבאמצעותה הצליחו להוריד את משקל ה
ריינג' רובר ספורט 2013 ב 420 ס"מ. זהו נתון שבדגם סטנדרטי היינו אומרים שלא משפיע כל כך על הביצועים, אך בגרסת הספורט זה משפיע במיוחד. הריינג' רובר ספורט החדש הוא ארוך יותר מהדגם היוצא ועומד על 485 ס"מ אורך ובשל כך צמח בסיס הגלגלים ל 292 ס"מ כתוצאה מהגידול בבסיס הגלגלים התאפשר ללנדרובר להוסיף שורת מושבים נוספת ברכב.
הג'יפ היוקרתי ביותר בעולם
העיצוב החיצוני של
ריינג' רובר החדש הוא מעט אלגנטי יותר מהדגם היוצא וניתן לראות שהמעצבים של החברה עבדו לא מעט כדי להביא את הרמה היוקרתית שלהם בכל פרט ברכב. חזית הרכב היא מאסיבית אך זוכה לעידון מסוים בזכות פנסי הרכב הנמתחים לצדי הרכב. מבחינת העיצוב הפנימי והאבזור אין ספק שהריינג' רובר מספק את כל מה שניתן לחשוב ולדמיין.

הדגם הסטנדרטי של ריינג רובר
מנועי טורבו חזקים במיוחד
בינינו הסיפור האמתי והמעניין ביותר של ריינג' רובר ספורט החדש נמצא במנוע, למי שירצה לרכוש את ריינג' רובר ספורט יצטרך לבחור בין מנוע 3 ליטר המספק 340 כוחות סוס והמנוע הגדול והחזק יותר בנפח של 5 ליטר המספק 510 כוחות סוס. מהחברה נמסר שבמהלך השנה הבאה גם מנועים נוספים יגיעו עם הרכב.