היום תחום המימון לרכב מציע הצעות מאירות פנים עד כדי כך שחברות מסוימות נותנות ללקוחותיהם לבחור את הדרך הנוחה להם לתשלום הרכב. באמצעות המימון לרכב מקלים על הלקוח לרכוש את הרכב – רכב חדש, יד שניה או רכב מליסינג. מחירו של רכב ממוצע בהשוואה למשכורת ממוצעת במשק יכול להגיע ללפחות עשר משכורות גם יחד ועד למחירים גבוהים ביותר, שאנשים צעירים שעוד לא ביססו את דרכם וחיים בשכירות לא יכולים להרשות לעצמם, הרי שהתשלומים לא מסתיימים כשרוכשים את הרכב – יש תוספות כמו מבחן לרכב, ביטוח רכב, רישוי, השלמות ותוספות לרכב ואפילו חניה.
 

קבלת מימון לרכב מהבנק

היום הבנקים לא מחייבים את הלקוח להיות בעל חשבון אצלם כדי שייקח הלוואה לרכישת רכב; גם למי שאין את האמצעים, הבנק יוכל לשאת במימון הרכב באחוזים גבוהים ממחירו ולפרוס את התשלומים על פני תקופה ארוכה כשהוא משועבד לבנק עד לפירעון. נכון שהמקדמות יחסית נוחות, אולם הרבית שהבנק דורש היא יחסית יותר גבוהה (לעתים באלפי שקלים) מאשר הבחירה בליסינג ממוני.
 

מימון רכב בליסינג ממוני


ליסינג ממוני מאפשר ללקוחות לשכור את הרכב מחברת הליסינג לאורך תקופה ארוכה, כשהכסף ששולם עבור הרכב יכול בסוף תקופת החוזה להוות חלק מהתשלום שכבר שולם עבור הרכב, אם הלקוח מעוניין לקנות אותו. במקביל, הלקוח יוכל לבחור לקנות רכב אחר מאותה חברת ליסינג באמצעות הכסף שכבר השקיע.

מימון רכב מחברות טרייד אין וליסינג

כשקונים רכבים מחברת טרייד אין, הם יכולים להיות חדשים או "יד שניה", אולם בכל מקרה ישנה אחריות לרכב (בדרך כלל משך שנתיים) למנוע ולגיר מטעם הסוכנות, ישנה פריסה נוחה לתשלומים וכל סוכנות טרייד אין בוחרת את העוגן: זה נע בין שעבוד מלא לחברת הליסינג ועד חלוקה לתשלומים של הסכום שנותר לתשלום.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר