פיאט קיבלה רוח גבית עם כניסתה של קרייזלר לשיתוף פעולה כלכלי ואסטרטגי ובכך מחפשת החברה שווקי מכוניות חדשים.  שוק הרכב במזרח קורץ לפיאט ולכן היא ככל הנראה תכניס לייצור מכוניות משפחתיות עממיות וזולות. בעקבות הירידה במספרי מכירות הרכבים באירופה גם שוק זה יכול להיות מוצלח עבור המשפחתיות הזולות שפיאט. 

פיאט פנדה תזכה לאחות חורגת
פיאט פנדה תזכה לאחות חורגת
גם פיאט רוצה תת מותג
פיאט מעוניינת ליצור את המכוניות הזולות לאור ההצלחה של היצרנית רנו והתת מותג שלה דאנצ'יה הרומנית. לא ברור עדיין מה יהיו שמו של תת המותג של פיאט ומתי יחל ייצורו, אך בכירי פיאט מעוניינים להיכנס לבניית הדגמים במהרה והתחיל את שיווקם בזמן הקרוב ככל הניתן. שם מועמד לתת המותג הוא אינצ'ונטי – שזו חברת אופנועים איטלקית שרכשה פיאט בשנות ה-90. 
 
מספרי מכירות רכבים סבירים
פיאט בישראל כבר שנים רבות ודגמיה החדשים המשווקים בישראל אינם מצליחים בצורה מרשימה. את שנת 2012 סיימה פיאט עם 3,537 רכבים חדשים שעלו עם הכבישים שלנו. הדגמים של פיאט הם יעילים וטובים אך פחות מושכים את עינו של הקונה הממוצע. פיאט פנדה לדוגמא אינה שונה משאר רכבי המיני בשוק אך מכירותיה אינן גבוהות ביחס למתחרות. 
בנייה של מותג חדש
בנייה של מותג חדש
תיתכן הצלחה גם בישראל
פתיחת שנת 2013 בשוק האירופי אינה מראה סימני מעודדים, נראה כי מגמת היחלשות שוק הרכב ממשיכה בגלל הקשיים הכלכליים במדינות אירופה השונות. ייתכן שכניסה של מכוניות זולות ועממיות תפתח איזו נישה חדשה לפיאט והיא תצליח להרוויח ממהלך זה. גם בישראל שיווק כזה יכול להצליח, הדוגמה היא שוב רכבי המיני שסחפו את המדינה בשנים האחרונות. כאשר יש מחיר נוח מול העיניים של הלקוחות הם בסופו של דבר יירכשו על ידי הלקוחות הללו. 
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר