סאנגיונג רודיוס הוא מסוג הרכבים הללו שאי אפשר להוריד מהם את העיניים ולאו דווקא לטובה. הדגם של המיניוואן הגדול נמצא בישראל כבר מספר שנים וזוכה לכ-250 יחידות שנמכרות בכל שנה. מבחינת כוח ונוחות אין מה להתווכח עם הרודיוס, אך בנוגע לעיצוב היה לסאנגיונג  עוד הרבה שיפורים לקראת הדגם החדש שמוצג בימים אלה. החזית הענקית של הרכב עם קווי המתאר הלא מתוחכמים וחלקו האחורי של הרכב זיכו אותו כרכב המכוער על הכביש. 

הדגם היוצא של רודיוס
הדגם היוצא של רודיוס
שיפורים קלים בעיצוב
הדגם החדש פורסם על ידי פורום של חובבי רכב מקוריאה שפרסמו את התמונות הרשמיות לפני שהיצרנית פרסמה אותם ולפי התמונות ניתן לראות את חזית הרכב שקיבלה מראה מעודן יותר ביחס לדגם היוצא. חשוב לציין שעדיין חזית הרכב היא גדולה אפילו למתחרות בגדלים הללו. חלקו האחורי של הרכב אינו השתנה בצורה דרמטית ועדיין החלונות המתוחים נמשכים למרכז הרכב. 
 
נוחות מפתיעה ברודיוס
אם עד עכשיו סיכמנו את הדברים הפחות טובים הגיע הזמן לעשות צדק. המינוואן של סאנגיונג הוא המרווח ביותר בשוק ויכול להסיע עד 9 אנשים בנוחות מרבית. תא הנוסעים הוא ענק ומאפשר נסיעות ארוכות בלי בעיה וחוסר נוחות של הנוסעים. היתרון הגדול של הרודיוס הוא תא המטען הגדול, עם כל המרחב הגדול של תא הנוסעים קיים גם מקום מספיק גדול למטען של הנוסעים. 
עיצובים מסיביים של סאנגיונג
עיצובים מסיביים של סאנגיונג
תחרות טובה בארץ
הרודיוס החדש שבקוריאה הוחלף שמו לקורנדו טוריזמו יגיע לישראל לקראת מחצית השנה הנוכחית ויגיע עם מנוע טורבו דיזל 2.0 ליטרים עם 155 כוחות סוס. התחרות בארץ היא לא פשוטה לסאנגיונג, פורד גלאקסי וקרייזלר גרנד וויאגר הם מינוואנים גדולים ומצוינים. מעניין יהיה לראות את כמות המכירות של הדגם החדש בארץ. 
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר