למה הליסינג הפרטי כל כך קורץ כיום לאנשים פרטיים ולחברות כאחד? משום שבתחילה מדובר כאן על אלמנט של מימון לרכב – רכישתו בתשלומים חודשיים מדי חודש בחודשו, וזאת לאחר תשלום של מקדמה שנעה בין 10%-30% ממחירו של הרכב. שנית, הליסינג המימוני – זה אומר שמקבלים רכב חדש לגמרי. לאחר מספר שנים של שימוש (תלוי במה שהוחלט בחוזה הראשוני), הרכב מועמד למכירה והמשתמש בו יכול לרכוש אותו בקיזוז של מה שכבר שולם – עד למחיר של רכב יד שניה מליסינג.
הבנק לא מציק לכם
ה
ליסינג המימוני מעניק מסגרת אשראי חוץ בנקאית, כזו שאינה תלוי במסגרת הבנקאית שעומדת לרשותכם. אם הבנק מגביל את הלקוחות שלו בגובה הלוואה מסוים, הרי שכאן כל יתרת התשלומים היא הלוואה בפני עצמה ואלו אינם תלויים במסגרת שאישר ללקוח הבנק.

שיטת הליסינג הפרטי מאפשרת לכל אחד כמעט לרכוש רכב חדש בשיטת תשלומים נוחה
ואיך זה עובד עם הבעלות?
בליסינג המימוני, הרכב תחת השכרה. המשמעות היא שהבעלים של הרכב זו חברת הליסינג. לכן, למרות שאתם הראשונים להשתמש בו, הוא שייך לחברה ולאחר שיועמד למכירה, יוצג במחיר הנמוך בכ- 12%-17% ממחיר המחירון המקביל לרכב פרטי מאותו הסוג. רק לאחר סיום התשלומים כולם וגם הסכום המגשר בין מה ששולם לבין מחיר הרכב מחברת הליסינג, יועבר לבעלות מלאה של השוכר.

מגוון הרכבים בשיטת הליסינג הוא בלתי מוגבל, החל מרכבי מיני וכלה ברכבי יוקרה
אז ליסינג פרטי – אפשר גם תפעולי?
הליסינג הפרטי, כמו גם העסקי, מתחלק לשניים: לליסינג מימוני או ל
ליסינג תפעולי. התפעולי מוסיף על המימוני בתוך התשלום החודשי המוגדל גם את הביטוח לרכב, את הרישיון לרכב, את הטסט שלו ואפילו את הטיפולים התקופתיים שמחויבים לעשות לו. מהבחינה הזו, אפשר להסיר את טרדות הים יום ולשכוח מלקחת את הרכב לטיפול, משום שאם יתעורר הצורך – יש מי שיעשה את זה בעבורכם.