יותר ויותר אפשרויות נפתחות בפני הקהל הרחב שהולך ומתאהב יותר ויותר במכוניות. אחרת איך אפשר להסביר את העובדה שישנה עלייה בכל שנה ושנה באחוזי הרכבים שעולים על הכבישים בארץ? זה לא משנה אם השיטה היא באמצעות ליסינג, רכישה או השכרה. כל אחת מאותן השיטות מאפשרת למשתמשים ברכב להעלות רכב חדש על הכביש וליהנות ממנו – תוך כדי תשלום בתנאים נוחים. אם כן – באיזו שיטה כדאי לבחור – מה יתאים יותר ומה יתאים פחות אצל המחזיקים ברכב חדש?

כל מקרה נבדק לגופו, ורצוי לבחור את העסקה לפי יתרון או נחיתות
כל מקרה נבדק לגופו, ורצוי לבחור את העסקה לפי יתרון או נחיתות

האם הרפורמה בשוק הליסינג תורמת למחזיקי רכב פרטי?
רפורמת המס בשוק הליסינג הגיעה אלינו ביחד עם רפורמה נוספת: רפורמת המיסוי הירוק. המטרה המשולבת של שתיהן גם יחד היא ליצור מהפכה ירוקה – כדי שהקהל ירכוש רכב ידידותי יותר לסביבה ולגרום לירידת מחירים באופן כללי בתחום הרכב. הרפורמה הזו נועדה כדי לגרום לעובדים ולמעסיקים לבחור מתוך מבחר גדול יותר של רכבים רכב, ולא להתרכז סביב קבוצת רכבים אחת. תשלום המס יהיה ביחס ישר לגודל ההוצאה, ובכך מעודדים רכישה של רכב קטן יותר.
רפורמת המס בשוק הליסינג הגיעה אלינו ביחד עם רפורמה נוספת
רפורמת המס בשוק הליסינג הגיעה אלינו ביחד עם רפורמה נוספת

התשובה אינה חד משמעית
כל מקרה נבדק לגופו, ורצוי לבחור את העסקה לפי יתרון או נחיתות. הליסינג הוא שיטה שבה מחזיקים את הרכב אמנם תחת השכרה, אולם בתום העסקה ניתן לרכוש אותו מהבעלים שלו, חברת הליסינג. הרכב אמנם נחשב ליד שניה במקרה הזה, אולם המחיר הופך לזול יותר ברכישה. בנוסף, רוכשים רכב שמכירים עוד מ"החיתולים" והניילונים.

למה ליסינג מימוני ולא מימון לרכב?
ישנו הבדל בין ליסינג מימוני שבו שוכרים את הרכב והוא עומד לרשות בעלות המשתמש רק בתום העסקה, או עסקת מימון לרכב שבה הבעלות על הרכב עוברת מלכתחילה לרוכש. במקרה הראשון, ניתן לשלם מקדמה ואת היתרה בתשלומים, ובמקרה השני משלמים מעט יותר, משום שמחלקים את המחיר המלא למספר גדול יותר של תשלומים נושאי ריבית.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר