אולי לא הרבה הבחינו, אולם השחקן המרכזי שגונב את ההצגה ממכוניות חדשות בשוק הרכב הישראלי הוא הליסינג מימוני, שיש לו תפקיד מפתח. מדובר בפיתרון יצירתי למצב שבו לא ניתן לשלם על הרכב בבת אחת, ובכל זאת מעוניינים ברכב חדש. הליסינג המימוני  נחשב לסוג של עסקה שמתאימה יותר לקהל בעלי המכוניות הפרטיות, או לכל מי שמעוניין לרכוש רכב אחד או קבוצת רכבים בסיוע מימון. בתחילה משלמים מקדמה בגובה מינימלי של מספר אחוזים מהעסקה, ואת היתרה בתשלומים.

הליסינג המימוני זעזע את מחירי הרכבים השמרניים שנמכרים בסוכנויות היבואנים המורשים
הליסינג המימוני זעזע את מחירי הרכבים השמרניים שנמכרים בסוכנויות היבואנים המורשים

לקוחות פרטיים רוכשים רכבי ליסינג מימוני
כאשר אומרים את המושג "ליסינג מימוני" רבים טועים לחשוב כי מדובר על רכישת רכב יד שניה מליסינג אולם מדובר כאן על סגנון של עסקת מימון מסוימת, שאותה ניתן להחיל על רכבים חדשים (בעיקר) וגם על ישנים. בעסקת הליסינג המימוני, הכוונה היא לממן רכב חדש לגמרי, אשר נקנה מילא במחירים שהם זולים יותר ממחירי היבואן.
מתחילת העסקה ועד לתומה, מדובר ברכב חדש לגמרי שמוחזק על ידי הלקוח תחת חוזה השכרה
מתחילת העסקה ועד לתומה, מדובר ברכב חדש לגמרי שמוחזק על ידי הלקוח תחת חוזה השכרה

איך השיטה פועלת – איך קונים את הרכב?
מתחילת העסקה ועד לתומה, מדובר ברכב חדש לגמרי שמוחזק על ידי הלקוח תחת חוזה השכרה. לאורך כל התקופה אותו לקוח משלם בתשלומים חודשיים שנפרדים על פני שנה, שנתיים או שלוש לדוגמה – ובתום החוזה לאחר שסיים לשלם על הרכב, הרכב יכול להיות מוצע לו למכירה תמורת סכום נוסף שישולם לאחר קיזוז מה שכבר שולם.

ליסינג מימוני כתפישת עולם חדשנית
הליסינג המימוני זעזע את מחירי הרכבים השמרניים שנמכרים בסוכנויות היבואנים המורשים. למרות שלא צופים לשיטה זו עתיד מתפתח בקרוב מסיבות שונות, עדיין יתרונות השיטה עומדים בעינם – לרבות עמידה בתשלומים חודשיים לחברה שמכרה או השכירה את הרכב.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר