השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר

ליסינג לעסקים

או מלא פרטיך ויועצי הרכב שלנו יחזרו אליך
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
ליסינג לעסקים
מה זה בכלל ליסינג לעסקים?
ליסינג לעסקים בשנים האחרונות הפכו עסקאות הליסינג לאחת הדרכים הנפוצות ביותר לרכישת רכב בקרב רכשי רכבים בשוק הפרטי ובשוק העסקי כאחד, שכן אופיה של עסקת הליסינג נחשב למתאים במיוחד לחברות וארגונים, מסוגים וגדלים שונים. עסקת הליסינג או בשמה העברי, שיטת החכירה, הינה שיטה ייחודית למימון רכב ומאפשרת ללקוח עסקי ו/או פרטי, לעשות שימוש ברכב חדיש ללא צורך ברכישתו המלאה, תוך תשלום חודשי שיקבע בהתאם להסכם בין הצדדים ולגובה עלות הרכב למשך תקופה קצובה מראש, בהתאם לתנאי עסקת הליסינג בתום תקופת ההתקשרות ישלים הלקוח את מלוא עלות הרכב, וזה יעבור לבעלותו המלאה או לחילופין ביצוע התקשרות לעסקת ליסינג חדשה. במטרה לעודד חברות וארגונים רבים להתקשר בעסקאות ליסינג מציעות חברות הליסינג עסקאות המותאמות אישית ללקוח העסקי כך שבין אם מדובר בעסק קטן או גדול, בעל מחזור הכנסות גבוה או נמוך, ניתן יהיה להתאים לבית העסק את אופי העסקה המתאים לו ביותר, כך לדוגמא בעבור חברות גדולות הנדרשות לציי רכב גדולים תתאים לרוב עסקת הליסינג התפעולי ואילו לעסקים קטנים הנדרשים למספר מצומצם של רכבים תתאים שיטת הליסינג המימוני. 
 
ליסינג מימוני לעסקים
שיטת הליסינג המימוני הינה למעשה שיטת מימון לפיה יהנה בית העסק מהלוואה מימונית בתנאים נוחים ואטרקטיביים לצורך קניית רכב חדש או רכב יד שניה, שיטה זו מאפשרת לעסק לחכור את הרכב לתקופה מוגדרת אשר נעמדת לרוב על 30-60 חודשים בהתאם לאופי העסקה. במסגרת שיטת הליסינג המימוני כלל ההוצאות השוטפות של אחזקת הרכב לרבות הוצאות בגין טיפולי הרכב השוטפים, עלויות הביטוח ועוד יחולו במלואן על רוכש הרכב עצמו. עם תום תקופת ההתקשרות החוזית בין הצדדים יעמדו בפני רוכש הרכב 3 אופציות אפשריות ובכללן, החזרת הרכב לחברת הליסינג וסיום ההתקשרות עם חברת הליסינג לחלוטין, שדרוג הרכב לרכב חדיש יותר כאשר עלות הרכב הישן תשמש כמקדמה לרכב הבא או לחילופין תשלום יתרת עלות הרכב וקבלת הבעלות המלאה בגינו על ידי העברה שמית במשרד התחבורה. אופייה של שיטת הליסינג המימוני הופכת אותה למותאמת בעיקר לעסקים קטנים , שיכולותיהם התזרימיות נמוכות ואין באפשרותם לרכוש את הרכב במחיר מלא. במסגרת עסקת הליסינג המימוני יהנה העסק מיתרונות רכבים ובינהם  ביטול הצורך בהתעסקות במלאכת מכירת הרכב המתישה ובמידת הצורך יוכל הוא להחזיר את הרכב לחברת הליסינג בקלות ובמהירות, תנאי אשראי נוחים ואטרקטיביים שלא יפגעו במסגרת של העסק ויאפשרו לו להמשיך ולנהל את עסקיו ועוד
 
ליסינג תפעולי לעסקים
שיטת הליסינג התפעולי דומה במהותה לעסקת הליסינג המימוני, שכן גם היא נחשבת לשיטה למימון רכישת רכב תמורת תשלומים חודשיים קבועים מראש, אלה שבמסגרת התשלומים החודשיים ליסינג תפעולי יכללו כלל עלויות האחזקה השוטפות של הרכב לרבות עלויות הטיפולים השוטפים, הביטוחים הנדרשים, שירותי הדרך השונים ועוד. שיטה זו מתאימה לרוב לעסקים גדולים אשר נדרשים לציי רכב גדולים ואינם מעוניינים לעסוק באופן תדיר בכל הנוגע לטיפולים ואחזקת הרכבים השוטפת. שיטה זו מספקת ללקוח העסקי שורה ארוכה של יתרונות ממשיים ובכללם היבט כלכלי מיסויי שכן התשלום החודשי אותו הם משלמים מוכר כהוצאה לעסק עצמו, בהיבט התפעולי, חברות הליסינג מציעות שירות מקצועי כולל בכל הנוגע לאחזקת הרכב ובכך נמנעים מהעסק השקעת זמן ומשאבים רבים והחשוב מכל זוכה החברה לשקט נפשי ללא דאגות הקשורות לצי הרכבים של החברה.
 
ליסינג לעסקים ללא מקדמה
חברות ליסינג רבות מציעות מסלולי ליסינג ייחודיים לעסקים המותאמים אישית לאופי העסק וצרכיו המשתנים, כך לדוגמא רבים ממסלולי הליסינג המוצעים לעסקים אינם דורשים העמדה של מקדמה ראשונית ומבטיחים לעצמם בטוחות אחרות בדמות ערבון או ערבות כלשהי. הדבר מהווה יתרון ברור ובולט מבחינתו של העסק כאמור שכן מתאפשרת רכישה של רכב חדיש לעסק ובד בבד להמשיך את הפעילות העסקית ללא הפרעה תזרימית כלל. התשלום החודשי הקבוע המסוכם בעת ביצוע העסקה, בין אם מדובר בעסקת ליסינג מימוני ובין אם מדובר בעסקת ליסינג תפעולי, הינו ידוע וקבוע מראש, מאפשר לעסק לחזות את סך ההוצאות הצפויות לו ללא הפתעות במהלך התקופה.  
 
יתרונות הליסינג לעסקים
שיטת הליסינג על כל גווניה וסוגיה מציגה בפני בעלי העסקים יתרונות רבים אשר הופכים את ביצוע העסקה לכדאית גם במקרים בהם באפשרות החברה לרכוש את הרכבים בתשלום אחד, יתרונות משמעותיים אלה מגוונים ומתייחסים להיבטים שונים בחייו של העסק והם:
מסגרת בנקאית פנויה- אחד הייתרנות הבולטים שבביצוע עסקת ליסינג ובעיקר כאשר מדובר בעסקים בסדר גודל קטן בעלי תזרים מזומנים נמוך, הוא האפשרות לשמירה על מסגרת אשראי פתוחה. עסקת רכישת רכב שתתפוס את כל מסגרת האשראי של העסק לא תאפשר לו להמשיך ולהתנהל במהלך עסקיו הרגיל, דבר אשר עלול להכביד ולהקשות מאוד על הפעילות ובכך לפגוע במידה ניכרת בעסק עצמו.
הוצאה מוכרת לצורכי מס- כלל התשלומים החודשיים המשולמים על ידי העסק בגין עסקת הליסינג מוכרים על ידי רשויות המס כהוצאה מוכרת ונחשבים להוצאה מלאה, היבט מיסויי זה נחשב למשמעותי ביותר מבחינתם של עסקים רבים והופך אותה לכדאית למדי על פני קנייה של רכב בתשלום אחד.
שירות איכותית תחת קורת גג אחת- עצם הידיעה כי לאורך כל חיי העסקה יהנה העסק משירות אחיד ואיכותי מחברה אחת אשר תספק את כלל התשובות הן בגין התשלומים השוטפים על הרכב והן בכל הנושאים התפעוליים הקשורים לרכב לרבות טיפול בתקלות, תאונות, ביטוחים ועוד, הופכת את העסקה לאטרקטיבית ביותר וחוסכת מבעלי העסק ועובדיו זמן תפעולי יקר ומשאבים חיוניים.
סיום נוח של חיי העסקה- בעת סיום העסקה רשאי העסק להחליט האם ברצונו להמשיכה או לסיים את ההתקשרות עם חברת הליסינג, הדבר למעשה חוסך מהנהלת החברה התמודדות עם מכירת הרכב ו/או ירידת ערכו ו/או טיפול בתקלות הנובעות מבלאי ומאפשר לחברה לבצע הערכה מחודשת, אחת למספר שנים, של מספר הרכבים הדרוש לה, סוגיהם, נפחי המנוע שלהם ועוד, ובכך להימנע ממצב בו ברשות החברה רכבים רבים בהם אין שימוש או שהחברה לא זקוקה להם. 
 
השוואת ליסינג לעסקים
בדומה לביצוע עסקת ליסינג במגזר הפרטי, גם בטרם ביצוע עסקת ליסינג מימוני או תפעולי במגזר העסקי חשוב לבצע השוואה מקיפה הכוללת פרמטרים רבים שבדיקתם תבטיח כי העסקה בה התקשרה החברה היא העסקה הנכונה והמשתלמת ביותר. הפרמטרים אותם חשוב מאוד לבחון טרם ביצוע עסקת ליסינג הינם רבים וכוללים, בין היתר, את זהותה של חברת הליסינג וכן רמת הותק והניסיון שלה בתחום, גובה התשלום החודשי המבוקש ומידת התאמתו ליכולותיו הכלכליות של העסק שכן חשוב להבטיח שההוצאה החודשית לא תקשה על העסק להמשיך ולהתנהל עסקית, אפשרויות סיום העסקה בתום תקופת ההתקשרות, גובה וסוג הבטוחות שידרשו, אם בכלל, מהעסק לצורך הבטחת ההלוואה שמבוקשת, סוג הרכב המוצע, איכותו ומידת התאמתו לחברה המבוקשת, איכות השירות האנושי המתקבל מחברת הליסינג ועוד שלל פרמטרים מהותיים שעשויים להשפיע על כדאיות העסקה. רק על ידי בחינה מעמיקה של כלל הפרמטרים כאמור תבטיח התקשרות מושכלת ונכונה תוך הימנעות ממקרי פתע מיותרים.

בפורטל Auto1 תמצאו את כל המידע, המדריכים והטיפים הדרושים לכם לצורך ביצוע עסקת ליסינג לעסקים. מלאו את הטופס באתר וקבלו עוד היום הצעות מחיר לליסינג לעסקים ממיטב חברות הליסינג בישראל. 
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
מבצעי רכב חדשים
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
כתבות בנושא ליסינג לעסקים
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר