השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר

השכרת רכב בתל אביב

או מלא פרטיך ויועצי הרכב שלנו יחזרו אליך
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
השכרת רכב בתל אביב

העיר תל אביב מכונה גם בפי תושבים מקומיים "עיר ללא הפסקה". בעיר תל אביב שלעולם לא ישנה אפשר למצוא אינספור מקומות בלוי, מסעדות, פאבים, מועדונים, בתי קפה, בתי קולנוע תיאטראות ועוד. זו הסיבה שהעיר תל אביב מושכת אליה אנשים מכל המדינה, ואפילו נחשבת ליעד תיירותי מועדף על ידי מטיילים צעירים רבים מן העולם. בתל אביב ניתן לבלות בכל שעה, ולכן קשה מאוד להסתמך על התחבורה הציבורית המסורבלת בה, שגם אינה פועלת בשבת. אפשרות מצוינת היא השכרת רכב בתל אביב, שמשחררת אותנו מתלות בגורמים חיצוניים

מה צריך בכדי להשכיר רכב בתל אביב
בכדי לבצע השכרת רכב בתל אביב, באחד מיני הסניפים הרבים של שלל חברות השכרת הרכב, יש לעמוד במספר קריטריונים מגבילים. ראשית כל, השכרת הרכב תתבצע אך ורק ללקוחות מעל לגיל 21 אשר מחזיקים ברישיון נהיגה תקף. בנוסף על כך, יש צורך להציג כרטיס אשראי כעירבון לשלמות הרכב הנושא את שם הלקוח, גם במידה והחלטתם לשלם במזומן.

דברים שחשוב לדעת כששוכרים רכב בתל אביב
ראשית כל, יש לשכור רכב שעונה על התנאים ועל הדרישות שלכם. ישנם כל מיני סוגים של רכבים בגדלים ובקטגוריות שונות: רכבי סדאן, רכבים קטנים וקומפקטיים, רכבי שטח, טנדרים, רכבי יוקרה ועוד. ניתן להיעזר באתר האינטרנט על מנת להחליט איזה רכב ברצונכם לשכור. בנוסף לכך, יש להצהיר מראש על תאריך ההשכרה על מנת לשמור לכם רכב,וגם על תאריך ההחזרה. גורם נוסף הוא הסניף ממנו אתם אוספים ומחזירים את הרכב. ישנם מקומות בהם תידרשו לשלם סכום נוסף על איסוף והחזרה של רכב לא מאותו סניף. בנוגע לתנאי ההשכרה יש לעיין היטב בחוזה ולדעת היטב האם יש להחזיר את הרכב עם מיכל דלק מלא, מה קורה במקרה של איחור בהחזרה, מה עושים במקרה של תאונה ועוד.

כמה עולה השכרת רכב בתל אביב?
באופן עקרוני עלות השכרת רכב בתל אביב תלויה במועד ההשכרה ובמשך זמן ההשכרה, כמו גם בסוג הרכב. ישנן הרבה מאוד חברות השכרת רכב בתל אביב וסביבתה, וכל אחת מציעה מחירים שונים, מבצעים מיוחדים ועוד. הדרך הטובה ביותר למצוא את העסקה הזולה והמשתלמת ביותר היא על ידי השוואת מחירים. כאן נכנס פורטל הרכב Auto1 לעזרתכם: למה לרדוף אחרי חברות השכרת הרכב ולחכות שעות על קו הטלפון? במקום זה ניתן להשאיר את הפרטים הרלוונטיים באתר, ואנו נדאג להעביר אותם לחברות השכרת הרכב שיספרו לכם על התנאים, המחירים והמבצעים שלהן, כך שתוכלו לקבל את ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
מבצעי רכב חדשים
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר