אוטוטו אמורה להיחתם העסקה שאומרת כי היבוא של המותג "פורשה" לארץ, יעבור מקבוצת מכשירי תנועה, שבין היתר מייבאת את המותגים "סוזוקי" ו"ג'יפ",  לחברה חדשה אשר בבעלות איש העסקים גיא מיוחס. אפילו היצרנית עודדה את העסקה המדוברת שמוערכת בעשרות מיליוני שקלים. 
בעלים חדשים לפורשה ישראל
בעלים חדשים לפורשה ישראל
ביחד עם השלמת העסקה המתוכננת, ובהמשך להכנות להשקה המחודשת של מותג היוקרה "פורשה", היבואנית החדשה עושה 'פינישים' אחרונים באולם התצוגה הראשי החדש של פורשה בישראל, שממוקם באזור התעשייה של הרצליה פיתוח, לצד סוכנויות יצרנית פרמיום אחרות כמו מרצדס ואודי. במקביל להכנות האחרונות לאולם התצוגה המפואר של פורשה, הוקם גם מוסך חדש לטובת רכבי הפורשה בארץ, בסטנדרטים אירופאיים.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
במסגרת הקומבק שמתכננים לנו בפורשה, היבואנית החדשה ככל הנראה תאמץ את מה שנקרא 'מחירי נטו', מחירים אחרי הנחה, כפי שנהוג בשנה-שנתיים אחרונות אצל רוב מותגי היוקרה. כמו כן, פורשה החדשה צפויה לשווק דגמי בסיס זולים יותר , שירחיבו מעט את מאגר הלקוחות שלה. כל הצעדים הללו נועדו לשם הכנסת מדיניות תמחור ומכירה מחוזקת ומחודשת יותר מצד היבואנית. 
 
לצד כל זה, ל"גלובס" נמסר כי נמשכים המגעיל למיזוג זיכיון היבוא של קרייזלר, שגם היא נמצא בקבוצת מכשירי תנועה, לקבוצת סמל"ת, יבואנית המותגים האיטלקיים. המגעים המדוברים באים בהמשך לרפורמה שמנסה לעשות פיאט העולמית, שמנסה למזג את סוכנויות פיאט וקרייזלר בעולם. לפי שעה, ככה הנראה ישנם פערי מחירים משמעותיים בהערכת שווי זיכיון קרייזלר בין סמל"ת לבין מכשירי תנועה. בהמשך לכך, ל"גלובס" נמסר ע"י מכשירי תנועה, כתגובה לעניין, כי "השיחות בעניין מיזוג הפעילויות של קרייזלר ופיאט בישראל נמשכות ואין לדעת מתי יסתיימו ומה תהיה התוצאה. בשעה זו לא מתנהל מו"מ בין סמל"ת למכשירי תנועה של שווי הזיכיון של פיאט או קרייזלר".