UMI, יבואני שברולט לישראל, מביאה לנו סופסוף את הדגם החדש של השברולט קמארו 2016 החדשה. מכונית השרירים החדשה מבית היוצר של שברולט החלה את צעדיה, בדורה השישי, בארצות הברית כבר לפני חצי שנה לערך. תפקידה העיקרית, מעבר ללהיות סקסית, הוא למרר את חייה של המתחרה מבית היוצר של פורד, הפורד מוסטנג. אמנם הדרך ארוכה כדי לקבל את התואר הנחשק שמחזיקה המוסטנג, אבל אולי הדגם החדש של הקמארו יהיה מתחרה ראוי.
שברולט קמארו 2016 החדשה
שברולט קמארו 2016 החדשה
הנעה אחורית ושלדה של קאדילק ATS
הדגם החדש של קמארו, לא דומה כמעט בשום דבר לדגם הנוכחי. למעשה, מדובר בדגם חדש לחלוטין למכונית השרירים האמריקאית. הקמארו החדשה מבוסס, הן בשלדה והן בטכנולוגיית ההנעה האחורית שלה, על הקאדילק ATS. המודולאריות הזו מאפשרת לדגם להשיל ממשקלו 100 קילוגרמים מיותרים וכן, לכייל מערך מתלים משופר לעומת הדגם היוצא. 
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
3 גרסאות מנועים 
הקמארו החדשה, אמנם נחשפה אך תהליך שיווקה עדיין לא החל, גם לא הארה"ב. היא תוצע בשוק האמריקאי בשלוש גרסאות מנועים שונות: מנוע טורבו בנפח 2.0 ליטר המספק 270 כוחות סוס ו 40.3 קג"מ, מנוע 3.6 ליטר אטמוספירי המחלץ 335 כוחות סוס ו 39.9 קג"מ וכמובן, עד להגעתם של דגמי "אקסטרים" נוספים, קמארו SS המכילה בתוכה את המנוע של השברולט קורבט החדשה- V8 בנפח 6.2 ליטר עם הספק מרבי של 455 כוחות סוס ומומנט של 62.9 קג"מ. כל היצע המנועים משודך לתיבת שישה הילוכים ידנית או לשמונה הילוכים אוטומטית.
אצלנו בחודשים הקרובים
אצלנו בחודשים הקרובים
קמארו בישראל
למרות ההיצע המרשים הזה שהקמארו מציגה, הגרסה שתשווק בישראל באופן סדיר תהיה הגרסה השנייה, זו בנפח 3.6 ליטר עם 335 כוחות סוס וישודך לתיבת הילוכים אוטומטית בת שמונה יחסי העברה. הדגם שיוצע בארץ יכיל בתא הנוסעים שלו מערכת מולטימדיה מקורית של שברולט הנקראת MyLink, עם תצוגה עילית של הרכב, בקרת אקלים, כניסה והנעה ללא מפתח, מושבי עור חשמליים ועוד. מבחינת המחיר- לא נדבר על דגמי הקצה שמן הסתם יקבלו תג מחיר שגורם לנו להרים גבה כל פעם מחדש, הגרסה הבסיסית שתגיע לארץ צפויה לקבל תג מחיר אטרקטיבי שנע בין 200- 250 אלף שקלים, מה שימשוך יותר אנשים לרכישתה בהשוואה לדגמים שהוצעו עד כה. כמובן שהמחיר משתנה בהתאם לרמת הגימור ודרישות הקליינט.