טויטה אייגו, התאומה המתחרה של הסיטרואן C1, פיג'ו 108 ושאר מכוניות המיני שמציפות לאט לאט את כבישי הארץ, הגיעה לישראל בדגמה החדש. המכוניות הראשונות אמנם הגיעו כבר לארץ, אך ביוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, מסרו כי השיווק הסדרתי של האייגו החדשה יחל רק בתחילת 2016. הסיבה- ביקוש לדגם באירופה, מה שמקשה על שיווקה בארץ.
טויוטה אייגו החדשה תשווק החל מ 2016
טויוטה אייגו החדשה תשווק החל מ 2016
האיקס של טויוטה
את הטויוטה אייגו פגשנו לראשונה בתחילת שנת 2014, כאשר היא יצאה במקביל למתיחת הפנים שעברו המתחרות הצרפתיות, סיטרואן C1 ופיג'ו 108- המחליפה של ה107. האייגו החדשה מציעה עיצוב ספורטיבי יותר מהדגם הנוכחי, כאשר על חרטומה סידור פנסים- גריל בצורת איקס גדול, שנמצא בכל הרכבים הפרטיים החדשים של טויטה, שמשלב בתוכו את התאורה הראשית של הרכב בצורה אלגנטית ומודרנית ביותר. 
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
טויוטה אייגו החדשה
הטויוטה אייגו החדשה מוסיפה להיצע הרכבים של הדגם גרסה בת חמש דלתות וארבעה מושבים. האייגו החדשה תשווק בארץ עם אפשרות אחת של יחידת הנעה: מנוע אטמוספירי בנפח 1.0 ליטר המשודך לתיבת הילוכים ידנית או רובוטית, בעלת מצמד אחד עם 5 יחסי העברה.
מנוע אטמוספירי בנפח 1.0 ליטר עם תיבה ידנית או רובוטית בת חמישה הילוכים
מנוע אטמוספירי בנפח 1.0 ליטר עם תיבה ידנית או רובוטית בת חמישה הילוכים
תג מחיר
נכון להיום, לא נמסר תג מחירה של הטויטה אייגו החדשה. ניתן להניח שכמו בדגם הקודם היא תהיה יקרה יותר מאחיותיה הצרפתיות, שכן הן מיוצרות במפעל משותף שהקימו טויוטה ופיג'ו-סיטרואן בצ'כיה, ומשווקות בעיקר באירופה המערבית. גם שם, ישנו פער מחירים משמעותי בין הקטנות הצרפתיות לבין האייגו. למען הפרופורציות, מחירה של הC1 של סיטרואן מתחיל מ- 67 אלף שקלים לגרסה הידנית ו- 77 אלף שקלים לגרסה הרובוטית. פיג'ו 108, מחירה מתחיל מ 67,000 ₪ לגרסת ה 1.2 הידנית ו- 70,000 ₪ לגרסת ה 1.0 הרובוטית. ככל הנראה ולפי מה שראינו בדגם האחרון של האייגו, מחירו של האייגו יהיה יקר יותר בכמה אלפי שקלים.
ביקוש גבוה לדגם באירופה
ביקוש גבוה לדגם באירופה