לפני כשנה אמרו מנהלי
טויוטה שבכוונתם לייצר 21 דגמים היברידיים עד שנת 2015. לנוכח אמירה זו אמרו בתעשיית הרכב שלא ייתכן שיגיעו ביפן למספר דגמים כזה בשלב כל כך קצר. כעת חושפת טויוטה את הגרסה ההיברידית הראשונה של הקורולה. הצגת הדגם לא כללה סיקור נרחב והייתה מאוד שקטה, זהו הדגם השישי של טויוטה עם מערכת הנעה היברידית ולמען האמת האתגר של 15 רכבים נראה סביר בהחלט לחברה המצוינת.

קורולה החדשה המשווקת בישראל
100 כוחות סוס לקורולה הייבריד
טויוטה קורולה ההיברידית תגיע עם מנוע בנזין בנפח של 1.5 ליטר המייצר 74 כוחות סוס, מנוע זה פועל כמובן בשילוב של מנוע חשמלי המספק 61 כוחות סוס. סך הכל בקורולה ההיברידית יהיו 100 כוחות סוס למערכת ההנעה. טויוטה לא פרסמו את הביצועים של הרכב אך כן מסרו שצריכת הדלק יכולה להגיע ל-33 ק"מ לליטר.
הקורולה ההיברידית יכולה להצליח בעולם
טויוטה קורולה הייבריד תגיע במרכב של סדאן או במרכב סטיישן שימושי מאוד. בשלב הראשון של שיווק הדגם רק קהל הצרכנים היפני יוכל ליהנות מהדגם אך ככל הנראה בשנים הקרובות תיכנס המכונית לשווקי מכוניות נוספים בעולם. שוק הרכב הסיני בוודאי שקורץ לטויוטה והיא ללא ספק יכולה להצליח שם בצורה איכותית וטובה עם הדגם ההבירידי.

טויטה פריוס פלאג אין - היברידית משפחתית
הבכירה בהנעה היברידית
טויוטה היא חלוצת המכוניות ההיברידיות בעולם הרכב ולה יש דגמים רבים כאלה. הדגם הראשון והבכיר ביותר הוא כמובן
טויוטה פריוס המשפחתית ההיברידית עם העיצוב האווירודינמי. בשנים האחרונות משווקת גם טויוטה אוריס עם מערכת הנעה היברידית טובה מאוד. בהמשך השנה צפויה טויוטה להשיק גם גרסה היברידית לטויוטה היילנדר וזו בהחלט תהיה מכונית שטח מאוד מעניינת עם הנעה היברידית.