בתחילת דרכן של הרכבים הצמודים בישראל אלו שקיבלו את הרכב צמוד זכו לדלק חינם ושווי שימוש נמוך מאוד שהם צריכים להשלים מתלוש המשכרות שלהם. ככל שעברו השנים הפיקוח של חברות הליסינג והחברות השונות בישראל על הרכבים הצמודים עלה והועלו לקחים שונים. כעת מתברר שאלה שזוכים לקבל רכב צמוד מהעבודה שלהם, נוהגים הרבה יותר מהממוצע, מוציאים יותר דלק ומוציאים פחות על שווי השימוש של הרכב.

רכב צמוג מחברת ליסינג
רכב צמוג מחברת ליסינג
נסיעה של יותר מ 30 אלף ק"מ בשנה
בדרך כלל עובד המקבל רכב מהעבודה זוכה לנהוג על מכונית משפחתית סטנדרטית. מכוניות אלה בדרך כלל צורכות דלק ברמה סבירה ואפילו פחות מזה אך העובדה שמקום העבודה מעניק דלק חופשי לעובדים מגבירה את צריכת הדלק ויוצרת מצב של נסיעה עודפת והגעה לקילומטרים רבים במהלך השנה. דבר זה מגביר את זיהום האוויר וגודש התנועה. 
 
הטבות לעובדים
הרבה מאוד אנשים בישראל אומרים שההטבה של רכב צמוד היא חיונית לעובדים השונים בישראל ויש בזה משהו נכון מפני שקשה מאוד לקחת את ההטבות של העובדים אחרי שנים כה רבות. אך האם צריך לחלוב את ההטבה של רכבים אלה עד תומה? ישנם מודלים רבים בעולם שדורשים מהעובדים סכום כסף עבור הנסיעות הפרטיות שלהם, דבר שפחות קורה בישראל. 
עלויות דלק גבוהות
עלויות דלק גבוהות
האם ניתן לשנות משהו?
שוק הליסינג בישראל הוא גדול מאוד ומאפשר את המצב בו נמצא השוק בימים אלה. חברות הליסינג לא מעוניינות להוריד את כמות הרכבים הנמכרים ומקומות העבודה לא מעוניינות להפסיק את ההטבה של הרכבים הצמודים והדלק החופשי לעובדים ולכן המצב נשאר ככה בשנים האחרונות.  
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר