ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

A4

image AUDI
מחיר משוער: 235,500
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 13.8
יתרונות חסרונות
נוחה ראות אחורית
מאובזרת חווית נהיגה
מעוצבת
 A4
 A4
 A4
 A4
 A4
אודי A4
רכב המנהלים המושלם
אודי A4 הינה מכונית איכותית וותיקה המשתייכת לקטגוריית רכבי המנהלים היוקרתיים, היא מתאפיינת בעיצוב סולידי ומאופק בשילוב עם אלגנטיות רבה, אבזור עשיר ונוחות מירבית בעת הנהיגה. אודי A4 שייכת למותג הרכב הגרמני אודי אשר הוקם בשנת 1910 על ידי מר אוגוסט הורך מייסד החברה. במרוצת השנים עבר המותג שינויים אירגוניים רבים ועמוקים ומאז שנת 1964 היא משתייכת במרבית מניותיה (99.7 אחוזים) לקבוצת הרכב פולקסווגן. סמלה של החברה המורכב מ- 4 טבעות עגולות המורכבות יחדיו במבנה אחד, מייצג את איחודן של ארבעת החברות שהתאחדו בשנת 1932 לחברה אחת מאוחדת שנקראה "אוטו יוניון", ברבות השנים החליפה החברה המאוחדת את שמה לאאודי. מטה החברה יושב כיום יושב בעיר אינגולשטאש שבגרמניה ובראשותה מפעלים רבים במדינות רבות ברחב העולם לרבות ברזיל, סין, הונגריה, בלגיה ועוד. תחת שליטתה של החברה מצויים שני מותגי רכב נוספים לרבות יצרנית מכוניות הספורט למבורגיני ויצרנית האופנועים דוקאטי.
 
דורות רבים של איכות
בשנת 2007 הוצג הדור הרביעי של ה- A4 בתערוכת הרכב השנתית בפרנקפורט, הדור הרביעי הציג עיצוב מחודש וטכנולוגיה מתקדמת ועדכנית ביותר, בשנת 2012 עברה ה- A4 מתיחת פנים נוספת אשר העניקה לו מראה יוקרתי באופן השומר על הסגנון הייחודי של המותג הגרמני אך גם מציג קידמה ופיתוח טכנולוגי איכותי. בשנת 2016 הציגה החברה את גרסה החדשה והמעודכנת ביותר המבוססת על פלטפורמה חדישה, עצמאית וקלה יותר מבעבר. ניתן לומר כי ה- A4 בגרסתה האחרונה הינה למעשה רכב חדש ברוב הפרמטרים, שכן היא מאפשרת ישיבה נוחה לכ-4 נוסעים ומאובזרת בתוספות וטכנולוגיה מהשורה הראשונה כיאה לסטנדרט הגובה שמבטיח המותג.
 
אפשרויות מנוע מתקדמות
ה- A4 בגרסתה החדישה משווקת עם 3 גרסאות מנועיות מתקדמות, הגרסה הבסיסית והקטנה ביותר בעלת מנוע בנזין בנפח של כ- 1.8 ליטר טורבו המפיקה 120 כוח סוס ומציגה כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-10.5 שניות. הגרסה הבינונית הינה בנפח זהה של כ- 1.8 ליטר טורבו בנזין המספקת כוח סוס גבוה יותר של כ-170 סל"ד, גרסה זו מציגה כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-8.3 שניות. הגרסה הבכירה ביותר של ה- A4 בעלת נפח מנועי של כ- 2.0 ליטרים טורבו בנזין המספקת 225 כוח סוס ומציגה נתון חסר תקדים של האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-6.4 שניות בלבד ומומנט אדיר של 35.7 קמ"ד. הגרסה הקטנה והבינונית משודכת לתיבת הילוכים רציפה, הקרויה גם תיבת המולטיטרוניק הידועה והמוכרת של החברה. הגרסה הבכירה משודכת לתיבת הילוכים רובוטית בעלת מצמד כפול DSG. 
 
ביצועים וצריכת דלק איכותית
תיבות ההילוכים אינן משודכות באופן אחיד למנועים, הגרסה הבסיסית נחשבת לחלשה במידה אשר אינה אופיינית לרכבי המותג, אך שתי הגרסאות הבכירות נחשבות לחזקות ואיכותיות באופן המנצל בצורה הטובה ביותר את יחידות ההנעה. הגרסה המנועית הקטנה ביותר צורכת בממוצע 16.8 ליטר לקילומטר על פי היצרן, ואילו הגרסאות הגדולות יותר נחשבות לחסכוניות יותר מבחינת צריכת הדלק, הגרסה הבינונית עם נתונים ממצעים מוצהרים על פי היצרן של כ-17.8 קילומטר לליטר המוערכים בצריכה אמתית של כ12.5 קילומטר לליטר והגרסה הבכירה עם נתונים ממוצעים על פי היצרן של כ 15.4 קילומטר לליטר.
 
עיצוב איכותי ונוח
בגרסתה החדשה זכתה ה- A4 לעיצוב שמרני ומלוטש אך מדויק ואיכותי, באירופה היא משווקת גם במרכב סטיישן ונחשבת שם למשפחתית גדולה אך בישראל היא משווקת רק במרכב סדאן אלגנטי ויוקרתי ועל כן משתייכת היא לקטגוריית רכבי היוקרה. תא הנוסעים של ה- A4 אשר נחשב ליתרון הבולט ביותר שלה מציע מרחב פנימי רב יותר מאשר בדור הקודם. איכות החומרים, כראוי למותג, גבוה ונעימה למגע, קונסולת הנהג מורחבת וכוללת צג מגע גדול ונוח לתפעול, הוא כולל מערך שעונים יוקרתי התורם במידה ניכרת לנראות הכללית של פנים הרכב. בשם השמירה על קידמה טכנולוגית מציגה החברה מערך מולטימדיה חידש שזכה לשם MMI המאפשר הפעלה משולבת של כלל רכיבי המידע והבידור במערכת אחת כוללת, אשר בעת פיתוחה צומצמו מספר הדרישות התפעוליות למינימום והודגשו והונגשו יחידות התפעול לצורה הנמוכה ביותר.
 
 
מערכת start- stop המתקדמת
אחד הייתרונות הבולטים ביותר בגרסתה החדשה של ה- A4 הינה מערת ה- start- stop המתקדמת המותקנת בו כסטנדרט, מדובר במערכת התנעה ועצירה שמטרתה להפחית במידה ניכרת את צריכת הדלק ואת פליטת הפחמן הדו חמצני, פעולה זו מתבצעת על ידי כיבויים האוטומטי של המנועים במצבי עצירה מוחלטת, גם כאשר מדובר בעצירה קצרה לדוגמא בעת עמידה ברמזור. יעילותה המיירבית של מערכת זו בא לידי ביטוי בעת נסיעה עירונית בה נדרש הרכב לעמידה ממושכת ברמזורים ובפקקי תנועה מאסיבים. בדומה לשאר רכבי המותג גם ה- A4 מצוייד במערכת מתקדמת זו.
 
רמת בטיחות גבוה כיאה לסטנדרט הבינלאומי
בשנים האחרונות עברו מותגי רכב רבים מהפכה של ממש בכל הנוגע לרמת הבטיחות והאביזרים היעודים לכך, גם מותג הרכב אודי, המציג רמת בטיחות גבוה, מאבזר את רכביו בשלל תוספות שמטרתן להעלות את בטיחות הנהג והנוסעים. ה- A4 זכתה ב-5 כוכבים במבחני הריסוק של EuroNCAP והיא מאובזרת ב-6 כריות אויר, מערכות בקרה לסטייה מנתיב, ערכות התראה על הירדמות הנהג ועוד.
 
ה-A4 במבחן דרכים  
במבחן דרכים שנערך לגרסה החדשה של ה-A4, הגרסת המנועית המוקטנת הציגה ביצועיםמגוונים, בעיקר  בעת נסיעה עירונית, לעיתים חלקה ונוחה ולעיתים העבר ההילוכים נעשתה בצורה אגרסיבית המורגשת גם בתוך פנים הרכב. בעת נסיעה בינעירונית חווית הנהיגה השתפרה במידה משמעותית, מצב ה'ספורט' עובד בצורה מצויינת וזריזה בהחלט. כאשר המנוע מצוי במצב של סל"ד גבוה הוא מספק תחושה מעט עסוקה ולחוצה. בגרסאות הגדולות יותר נדמה שנפתרו כלל הבעיות עימן מתמודדת הגרסה הקטנה, הנסיעה חלקה, שקטה ונעימה גם כאשר מדובר בנסיעה עירונית, מערכת הבלמים שקטה ונעימה, המתלים מציגים ריסון מיירבי ועוצמות הנהיגה מורגשות- הדבר בהחלט מהווה שיפור ניכר לגרסאות העבר. אין כל ספק כי הנסיעה ב- A4 החדשה היא חוויה בלתי נשכחת ומתאימה למנהלים, יחידים חובבי פינוקים ונוחות וכמו כן גם למשפחות הנדרשות למקום רב לאחסון.
 
תמורה טובה למחיר
ה- A4 מוצעת למכירה החל מ- 237,000 ₪ לגרסה הבסיסית ועד לכ- 361,000 ₪ לגרסאות הבכירות ביותר. הגרסה החדשה של ה- A4 בהחלט טובה יותר מבעבר כמעט בכלל הפרמטרים, עיצובו נאה ויוקרתי יותר, תא הנוסעים שופר רבות ומאפשר נוחות, מרחב ומקום רב לאיחסון ונשיאת חפצים, יחידות ההנעה יעילות וחסכוניות והתנהגות הכביש אינה לוקה בחסר. יחד עם זאת מתמודדת ה- A4 עם מספר חסרונות שבראשם חסרונם של מספר מערכות בטיחות שמצופה היה שיהיו חלק מהמפרט הסטנדרטי. על אף חסרון זה עדיין מדובר באחד מכלי הרכב הטובים ביותר בקטגוריה התחרותית והעשירה ביותר אליה הוא משתייך ומספק תחרות ראויה לרכבים כמו הב.מ.וו סדרה 3, ביואיק לה קרוס, מרצדס C קלאס ועוד, כמו כן הוא מציע את השילוב האופטימאלי שבין מראה מדוייק עם ביצועים טובים- דבר המסביר בצורה הטובה ביותר את הביקוש הרב ואחוזי המכירות הגבוהים להם הוא זוכה. 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש A4, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
יואל
משובר ברכב פגז, האמת שהיה לי כזה כבר ב 2001 אבל מאז הדגם עשה קפיצה גדולה קדימה ואני ממליץA בחום, אני גר באשדוד ועובד ...   [המשך..]
רן
אודי A4 זו המכונית הטובה ביותר שהייתה לי, מכונית משפחתית נוחה מאוד,ף גדולה יחסית, מאובזרת ועם מנוע טוב. מאז החלפתי לרכב ...   [המשך..]
הגדרות נגישות