ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

אודי A1

image AUDI
מחיר משוער: החל מ 132,000
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 18.8
יתרונות חסרונות
מפוארת מיתלים
חסכונית יקרה
מעוצבת היגו
אודי A1
אודי A1
אודי A1
אודי A1
אודי A1
אודי A1
אודי A1- כרטיס הכניסה לעולם הפרימיום
בשנת 2010 השיקה יצרנית הרכב אודי בתערוכת הרכב בז'נבה את ה- A1, רכב מיני איכותי אשר היווה למעשה את הסנונית הראשונה לקטגוריית רכבי הסופר מיני- פרימיום בעולם הרכב כולו. המיני האהובה זכתה להדים רבים באירופה כולה וכן, גם בישראל. עד מהרה נצפתה ה- אאודי A1 כפטריות לאחר הגשם גם בכבישי ישראל והפכה לאייקון תל אביבי של ממש, שכן היא עונה לכלל צרכיו של הצרכן העירוני בעל האמצעים אשר חיפש אחר רכב קטן, נוח לתמרון, קל לחנייה, חסכוני בעלויות תחזוקה ודלק ואשר מספק נהיגה נעימה ואבזור איכותי.  החל משנת 2011 ה A1 משווקת גם בגרסת ספורטבק בעלת 5 דלתות אשר זוכה למימדים מעט יותר גדולים מהדגם הבסיסי של ה A1. בשנת 2014 עברה ה- A1 מתיחת פנים מעמיקה ומקיפה שהכניסה מגוון שיפורים ועדכונים הן בפן המאכני והן בפן העיצובי.
 
מכניקה איכותית כיאה למותג
עד שנת 2014 שווקה ה- A1 בישראל בגרסה מנועית אחת, חזקה ואיכותית של מנוע טורבו בנזין TSI שכה מזוהה עם המותג. המנוע היחידי ששווק היה בנפח של כ- 1.4 ליטר המפיק 122 כוח סוס ומומנט איכותי של כ20.4 קמ"ג, מנוע זה מצוי גם בדגם הפולו המשתייך גם הוא לקונצרן פולקסווגן. המנוע האיכותי מוצע עם שתי תיבות הילוכים, הראשונה תיבת הילוכים ידנית בעלת 6 מהירויות והשנייה תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DSG המספקת 7 יחסי העברה. שתי תיבות ההילוכים בשילוב עם המנוע החזק והאיכותי מספקות רצועת כוח חזקה ורחבה ביותר. החל משנת 2014 הציגה החברה שתי גרסאות מנועית נוספת, בנפח קטן יותר של כ- 1.0 ליטרים בעל שלושה צילינדרים המספק 95 כוח סוס, 16.3 קמ"ג ו1,500 סל"ד. המנוע החדש משודך לתיבת הילוכים רובוטית בעלת מצמד כפול שקט ונוח לתפעול. הגרסה הנוספת, הנחשבת לגרסה הבכירה, הינה גרסת מנוע בנפח של 1.8 ליטר המספק 192 כוח סוס ב-5,400 סל"ד ומומנט מקסימלי של 25.5 קמ"ג, הוא משודך לתיבת ההילוכים הרובוטית ומספק מהירות מירבית של כ234 קמ"ש.
 
ביצועי כביש מובילים 
המנועים החדשים המוצעים בגרסה החדשה של ה- A1 מפיקים ביצועי כביש מרשימים למדי, הן בתוך העיר והן בכבישים בין עירוניים, הם מציגים יכולות גמישות מכובדת ורמת רעש נמוכה למדי, תיבת המצמד הכפול מאפשרת לסחוט בצורה האופטימלית את כוחו של המנוע על ידי העברות מהירות והחלקות ביותר. ה- A1 מציגה יכולות דינמיות מרשימות, אחיזת כביש גבוה המתקבלת הודות להיגוי מדוייק וזוויות גלגול מתונות באופן יחסי. הבלמים, אשר עובדים בצורה איכותית ועוצמתית בשילוב עם תחושת הדוושה הנעימה יוצרים תחושת ביטחון גבוה בעת הנהיגה ומהירויות גבוהות ביותר ועל כן חווית הנהיגה היא מרשימה ויוצרת תחושת שליטה וביטחון מלא לנהג ולנוסעי הרכב.

נתוני צריכת דלק חסכוניים
צריכת הדלק של ה- A1 טובה באופן יחסי לרכבים אחרים המשתייכים לקטגוריה, הדבר נכון גם לתיבת ההילוכים הידנית וגם לתיבת ההילוכים הרובוטית. על פי הנתונים הרשמיים של היצרן צריכת הדלק עומדת על 19.2 ק"מ לליטר בממוצע לדגם הרובוטי ו14.8 ק"מ לליטר לדגם הידני, בפועל צריכת הדלק שונה במעט ועומדת על 14 ק"מ לליטר לערך. בגרסה המנועית הבכירה של כ-1.8 ליטר צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 17.8 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. צריכת הדלק האיכותית של הרכב מתקבלת הודות למערכת העצור וסע המותקנת בדור החדש של ה- A1 כסטנדרט שתפקידה למעשה להעביר את המנוע למצב דומם בעת עצירה ובכך להביא להפחתה משמעותית בצריכת הדלק. נתוני צריכת דלק איכותיים אלה נכונים גם לגרסת הספורקטבק בעלת 5 דלתות.

עיצוב יוקרתי ונכון
בגרסת שלוש הדלתות משווקת ה- A1 במרכב האצ'בק המקנה יוקרה רבה, הוא נעים למראה, מציג חזות זורמת ומינימליסטית עם איכות חומרים טובה למדי. כיאה לכלל רכבי המותג, איכות החומרים והרכבתם גבוה למדיי, הנדסת האנוש מושכלת ואיכותית והתחושה הכללית המתקבלת הינה של עושר רב. בכל הנוגע לתא הנוסעים, הגרסה החדשה שהושקה בשנת 2014 מציגה סביבת נהג נאה ביותר, העיצוב פשוט ומינימליסטי אך כולל את כל הדרוש לשליטה מלאה ונוחה בכל פונקציות הרכב. תא הנוסעים גדול ביותר ומאפשר ישיבה נוחה לחמישה נוסעים מבוגרים, הספסל האחורי מותיר מרווח רב לרגליים ותא המטען גדול מאוד גם הוא. בגרסת הספורטבק ניכרת התוספת של שתי הדלתות הנוספות ומשדרגת אף יותר את חווית הנסיעה של היושבים מאחור, תוספת הדלתות מקטינה במעט את תא המטען שעומד על 270 ליטר.

השמירה על בטיחות היא מעל הכל
בשנים האחרונות עוברים יצרני רכב רבים למדיניות מחמירה ביותר בכל הנוגע לבטיחות הרכבים והנוסעים, מדיניות זו באה לידי ביטוי בהוספתם של אביזרי בטיחות רבים ובהעמדתם של הרכבים במבחני בטיחות שונים. יצרנית הרכב אודי אשר לוקחת חלק פעיל ועיקרי במגמה זו העניקה גם ל- A1 את שלל המערכות המתקדמות שברשותה לרבות מערך מתקדם של שש כריות אויר, מערכת עזר לבלם, תאורה אוטומטית בעת נסיעה קדימה, בקרת שיוטי אדפטיבית, זיהוי מצבי התקרבות מסוכנת, בקרת יציבות אלקטרונית, מערכת התראה על סטייה מנתיב, מערך התראה טרם הרדמות הנהג ועוד. כמו כן העמידה החברה את דגם ה- A1 במבחני הריסוק המחמירים ביותר בענף בהתאם לתקן האירופאי וזכתה לציון של 5 כוכבים במבחני הריסוק.

רמות אבזור לשיפור חווית הנסיעה
הגרסאות המנועיות בנות ה1.0 ליטר וה1.4 ליטר מאובזרות כסטנדרט במערכת מולטימדיה מקורית בעלת יכולת שליטה מלאה מההגה ומסך מגע בגודל של כ-6.5 אינץ', דיבורית בלוטות', מערכת עצור וסע לחיסכון יעיל בדלק, הגה בחיפוי עור, חישוקי אלומניום, מערך כריות אויר ועוד. בנוסף לגרסאות מנועיות אלה ניתן להוסיף חבילת אבזור הקרויה "סטייל" אשר כוללת מערכת פנסי קנון, פנסי LED אחוריים, חלון גג חשמלי, גימורי ברק בתא הנוסעים ועוד. מרבית התוספות של חבילת הסטייל מוצעות בגרסה הבכירה בעלת המנוע 1.8 ליטר כסטנדרט. חבילה זו אשר מוערכת לרוב בתוספת של כ-19,000 ₪ בהחלט שווה את מחירה, שכן אם נפרוט את כלל רכיביה מחירהם עולים במידה ניכרת על המחיר המבוקש והם משפרים לאין שעור את חווית הנהיגה.

תג מחיר אטרקטיבי וראוי
על פי המחירון הרשמי של היצרן מחירה של ה- A1 בהתייחס לגרסה בעלת המנוע הקטן ביותר עומד על 146,000 ₪ לגרסת שלוש הדלתות ואילו בעבור גרסת הספורטבק בעלת חמש הדלתות המחיר הוא 153,300 ₪. הגרסה הבכירה ביותר הכוללת את מלוא התוספות והאבזורים תעלה 213,900 ₪ לערך (נתונים המשתנים בהתאם להוראות היבואן/ היצרן). אין כל ספק כי בהשוואה למתחרותיה לקטגוריה לרבות האלפא רומיאו מיטו, פיאט 500, לנצי'יה אפסילון ועוד נחשבת ה- A1 ליקרה, אך היא בהחלט מספקת תמורה איכותית והולמת המצדיקה את הפער הניכר. היבואן הרשמי וחברות הליסינג השונות משווקות את ה- A1  אחת לתקופה מסויימת במבצעים מיוחדים ואטרקטיבים ביותר. ה- A1 נחשבת לדעת רבים לכרטיס הכניסה האולטימטיבי לקטגוריית רכבי הפרימיום ולליגה הגבוה של המכוניות הן ברמתם הגבוה של ביצועי הכביש, הן ברמת האיבזור והן ברמת המיר הנדרש בגינה. 
 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש אודי A1, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
חיים נור
אחרי שנה עם הרכב הזה ואחרי שבדקתי הרבה מאוד אני יכול להיות שלם לגמרי שהיא מובילה את הקטגוריהA ושקניתי נכון ...   [המשך..]
מנחם כהן
מדובר במכונית נהדרת, חזקה, יציבה וחסכונית ...   [המשך..]
הגדרות נגישות