ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

יונדאי i20

image HYUNDAI
מחיר משוער: החל מ 79,900
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
צריכת דלק: 23.3
יתרונות חסרונות
מרווחת .
שימושיות .
בטיחותית .
יונדאי i20
יונדאי i20
יונדאי i20
יונדאי i20
יונדאי i20
יונדאי i20
במסגרת סדרת ה-I של יונדאי, שהגיעה לישראל בתחילת שנת 2009, הגיעה גם היונאי i20, המחליפה המשודרגת של היונדאי גטס. i20 כוללת חבילת אבזור שלמה ומלאה במחיר משתלם במיוחד. i20 הגיעה אלינו בשתי גרסאות, האחת עם מנוע 1.4 ל' אוטומטית, והשנייה בעלת נפח מנוע גדול יותר של כ-1.6 ל' אוטומטית גם היא. העיצוב המרשים של הi20  ניכר גם בחיצוניותה וגם בפנימיותה, תא הנוסעים המרווח והחדשני יוצר תחושת יוקרה ונוחות מרבית, תא מטען גדול שמאפשר איחסון והובלה, הצבעים מלאי החיים בהם מגיעה הi20  הופכים אותה לצעירה וספורטיבית במיוחד, ובכך ניתן לומר כי היא מתאימה גם לצעירים שבנינו, שרוצים לשלב איכות, נוחות ומחיר עם מראה שובב, וגם למבוגרים יותר שבנינו, המחפשים אחר רכב פרקטי ומשתלם. היא מתאימה לעירוניים שבנינו, אשר מתמודדים באופן יומיומי עם חיפוש אחר חניה, עקב היותה קטנה וקומפקטית, אך גם לכפריים היא מתאימה במיוחד בשל היותה בטיחותית וקלה לניווט. 

בתחילת שנת 2015 נחתה בישראל יונדאי i20 החדשה אשר מציגה עיצוב חיצוני מעודכן ומרשים יותר מבעבר, מנועים חסכוניים ויעילים יותר, אבזור עשיר יותר או בקיצור, הכל קצת טוב או יפה יותר. הגרסה הבסיסית היא ידנית עם מנוע 1.2 ליטר קטן וחסכוני והגרסאות האוטומטיות ישווקו עם מנוע 1.4 ליטרים. ה i20 החדשה יכולה להתאים גם לצעירים המחפשים מכונית איכותית ונוחה וגם משפחות צעירות יוכלו ליהנות ממכונית זו בזכות המרחב הפנימי הגדול של הדגם. 
 

יונדאי I20 – כל מה שאתם מצפים מסופר מיני חזקה ואיכותית 

היא הרבה יותר מסופר מיני קטנה ויעילה
יונדאי I20 היא סופר-מיני קטנה אבל מרווחת, שובבה אבל רצינית, בעלת שם דרום קוריאני, אבל...גרמניה! וזאת ההפתעה שמחכה לכל מי שמתעניין במכונית אמינה, יעילה, נוחה לתפעול ומצוינת. במיוחד כאשר מחפשים מקום חניה בנרות ברחובות תל אביב העמוסים. כולם זוכרים את יונדאי גטס שקדמה את Hyundai  I20? , אז מי שמתגעגע לביצועים או למראה של גטס הוותיקה, יכול ליהנות מהדגמים של יונדאי איי 20. מדובר במכונית שהיא גם יותר יפה, גם יותר יעילה וגם יותר חכמה. אמרנו כבר שהיא גרמניה? את תכונותיה הגרמניות של Hyundai I20 ניתן לראות במספר מקומות. היא חזקה, בוגרת, בטוחה, והיא גם יעילה, וגם קצת רצינית אבל כמו מכוניות גרמניות אחרות, או כאלה שיש בהן טכנולוגיות ומערכות תוצרת גרמניה, היא יודעת לענות על הציפיות של הנהג הישראלי כאשר הוא קונה מכונית סופר מיני של אחת החברות המובילות בשוק הרכב העולמי.
 
רשמו לפניכם את הביצועים שלה
המנוע של ה I20 הוא מנוע "ירוק". יצרנית הרכב מתגאה ברמה הנמוכה של פליטת גזים מזהמים. כמו כן הרכב מאובזר במגוון טכנולוגיות חדישות בענף הרכב שביכולתן לתרום לחוויית נהיגה בטוחה, נוחה ומרשימה. המנוע של Hyundai I20 הוא מנוע DCVVT 4 גלילים בנפח של 1.25 ל' עם יחס דחיסה של 10.5 המספק 84 כ"ס בגרסה הידנית ובגרסה האוטומטית – 100 כ"ס. כדאי להדגיש, ש יונדאי I20 היא מכונית בטוחה, יציבה, נינוחה אבל איננה מכונית ספורט וכל מי שאוהב ללחוץ על הגז ו"לטוס" קצת על כבישים מהירים, יצטרך לחפש במקום אחר. מה שכן, היא מפצה באמצעות נהיגה נעימה ובטוחה כשהיא מביאה אתכם ליעדכם בדיוק כפי שמצופה מרכב חזק ורציני.
 
היא תביא אתכם הביתה בבטחה בלי הפתעות בדרך
בשלב הזה כבר הבנתם שהסופר מיני של יונדאי היא מכונית, חזקה, אמינה וקצת משעממת. אבל מי שקונה אותה, הוא לא אדם המחפש ריגושים אלא מי שרוצה להגיע הביתה בשלום. הנסיעה על יונדאי I20 בכבישי הארץ היא מהנה למדי, בזכות מנגנונים מודרניים המותקנים במכונית המבטיחים לנהגים אחיזה בטוחה בתפקודיו, בלמים אמינים, מערכות צמיגים מתקדמות ועוד. אמנם אין את הריגוש של לחיצה על הגז ושהרכב יטוס קדימה, אבל באמת, אחרי שמתרגלים לעובדה שאתם לא נוהגים על רכב פרארי או יגואר, אפשר בהחלט להתנחם בידיעה שהסופר מיני שלכם שומרת עליכם ויודעת גם לפנק אם אתם מתנהגים אליה יפה. הכל עניין של תיאום ציפיות למציאות.
 
המקום שבו אתם הכי אוהבים לחסוך
הנושא של צריכת הדלק הוא מן הנושאים החשובים והמרכזיים כאשר צריכים להחליט על רכישת של דגם מסוים של מכונית, שעוד לא מכירים את הביצועי שלו. כפי שקורה עם מכוניות אחרות גם במקרה של הI20 צריכת הדלק משתנה לפי סוג המנוע. כאשר מדובר במנוע עם תיבת הילוכים אוטומטית, צריכת הדלק היא בערך של 1 ליטר ל-13 קמ"ש. לעומת זאת, רכב עם תיבת הילוכים ידנית מספק צריכת דלק נעה של ליטר ל-20 קמ"ש.
 
היא אולי לא יפהפיית הדור אבל יש לה לב זהב
העיצוב החיצוני של Hyundai I20 שודרג לעומת הדגם הקודם של הגטס. עדיין לא יפהפיית הדור, אבל אפשר להסתובב איתה ולא להגיד שהיא הבת של השכן. אין ספק שהאחראים על העיצוב החיצוני של הדגם השקיעו בהענקת מראה יותר מעניין לרכב. החזית מזכירה מעט מראה של המזרח הרחוק, אם מאד רוצים לשוות לעיצוב החיצוני של המכונית חזות אנושית. פרט המוסיף למראה החיצוני של הרכב, הוא הקורה האחורית המושחרת המקנה למכונית מראה מעניין של "גג מרחף". גם כאן, הפתגם הישן המייעץ להסתכל בתוך הקנקן ולא בעטיפתו תופס לגבי הדגמים של יונדאי I20.
 
כמו שאמרנו, הסתכלו בתוך הקנקן 
אכן, העיצוב הפנימי של יונדאי I20 מפצה על המראה החיצוני המעט משעמם. אפשר לומר שהמרחב הפנימי של המיני סופר מפתיע ביותר בשל גודלו. מרחב המחיה הניתן ליושבים מאחור יכול להתחרות במכוניות הרבה יותר. גם תא המטען מפתיע לטובה עם 365 ליטרים לפי קיפול המושבים. הפתעה נעימה ביותר. סביבת הנהג עומדת בציפיות, והיא כוללת צג גדול להפעלת המערכות השונות, מיזוג, קול וניווט. ההפתעה הנעימה הוא מעמד מצוין לסמארטפון אשר משמש, כידוע, גם כאינטרנט, טלפון, נווט ועוד שלל פונקציות שרכב לעצמו המכשיר בשנים האחרונות. כמו כן, עיצוב הפנים של הרכב כולל מספר פינוקים שכדאי להתעכב עליהם. פתרונות אחסון כמו תאי אחסון חכמים בדלתות, כיס בגב המושב ועוד.  
 
גם יונדאי I20 יודעת מה זה אבזור איכותי
האבזור העשיר במיני סופר הוא אחד ההפתעות הנעימות ביותר של הדגם. ראשית, ישנו פינוק בדגם שבארץ בהחלט יכולים להתרשם ממנו. שימו לב, בתא הכפפות הגדול התקינו תאורה פנימית והוא מצויד בתיבת קירור שנועדה לאחסון בקבוקי שתייה. במיוחד בארץ חמה כמו ישראל, יש יתרון גדול בתא כפפות מקורר. אבזור נוסף הוא גלגל הגה מתכוונן המאפשר לנהג לכוונן את המרחק ואת הזווית של גלגל ההגה למקסום הנוחות וההנאה בנהיגה. לא רק את גלגל ההגה אפשר לכוונן, גם את מושב הנהג אפשר לכוונן בזמן הנהיגה מבלי להסיט את העיניים מהכביש. האבזור המתקדם מגיע למראות חשמליים בשני צדי הרכב, כאשר ניתן לקפל אותן על ידי לחיצה כפתור בעת מעבר במקומות צרים או בזמן חנייה. מגני שמש המותקנים במושבים הקדמיים של הרכב מהווים אביזרי בטיחות חשובים וגם משמשים כמראת איפור וכיס לאחסון של כרטיסי חנייה.
 
היא בטוחה בעצמה וגם שומרת עליכם
כאשר מדברים על בטיחות בדגם של יונדאי I20 אפשר להצביע על יתרונות רבים. הסופר מיני של יונדאי הוא אחד הדגמים הבטוחים ביותר בקטגוריה של הסופר מיני. הרכב נהנה ממערכות בטיחות הכוללות אמצעי בלימה משובחים, מערכת מתלים שנצמדת לכביש ועוד. כמו כן, הרכב מצויד במערכות אקטיביות ופסיביות, כמו חגורות בטיחות עם מותחני קדם במושבים הקדמיים, 6 כריות אוויר, מערכות אלקטרוניות חכמות שתפקידן הוא למנוע נעילת הגלגלים בזמן בלימה חזקה (ABS) . כמו כן הרכב כולל מערכת EPS שתפקידה לאפשר לרכב לשלוט באחיזת הכביש כאשר הכביש מפותל, רטוב או חלק. הרכב גם מצויד במחשב דרך שאליו מחוברים חיישנים אלקטרוניים אשר מבקרים את מצב הרכב ואת תנועתו. בנוסף, פגוש הרכב בנוי לספוג אנרגיה בעת תאונה או פגיעה בהולך רגל ועל ידי כך להקטין את נזקי הפגיעה בגוף או ברכוש.
 
יש הרבה דברים טובים להגיד יונדאי I20 
כעיקרון, מיני סופר Hyundai I20 הוא כלי רכב שאינו מתיימר להיות מה שהוא איננו. מכונית מיני סופר קטנה ויעילה אמורה לשמש כרכב עירוני לביצוע פעולות שגרתיות, כמו נסיעה לעבודה, פיזור הילדים במוסדות חינוך, נסיעות לטיולים וכדומה. מי שאינו מחפש ריגושים או יצירת רושם, יכול בהחלט ליהנות מהביצועים ומהתפקוד היעיל של יונדי I20. זאת מכונית אמינה ואם משקיעים בה את האבזור הנכון, מבינים את המגבלות שלה, שהיא לא מסתירה אותן, בהחלט אפשר ליהנות מהיתרונות הרבים שהיא מעניקה לנהג ולנוסעים.
 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש יונדאי i20, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
שרה רבקה
אני לא בטוחה מאיזה שנה יש לי את הרכב. הרכב הוא טוב מאוד לטעמי.. אני יכולה לנסוע בלי בעיה לעבודה מדי יום מתל אביב ל ...   [המשך..]
ענבל
היי קיבלתי את הרכב מהעבודה לפני חודשיים. זה רכב סבבה לגמרי שעונה על הצרכים שלי. אני נוסעת כל יום מפתח תקווה לנתניה ...   [המשך..]
הגדרות נגישות