השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
אינפיניטי Q60
Infiniti

מידע

אינפיניטי Q60

אינפיניטי Q60 הקופה הספורטיבית היוקרתית החדשה
הכוכבת העולה שהוצגה בתערוכת הרכבים השנתית בדיטרויט 2016 היא האינפיניטי Q60 אשר מוצגת כגרסת הקופה לדגם המנהלים היוקרתי Q50 ומחליפתה הרשמית של דגם ה-G37 קופה שנחשבה מזה שנים רבות לפאר היצירה של אינפיניטי. דגם ה- Q60 מהווה את התשובה הראויה והאיכותית ביותר מצידה של אינפיניטי ביחס לדגמים מובילים ועיקריים בעולם רכבי היוקרה לרבות דגמי סדרה 4 של ב.מ.וו, אודי A5, מרסדס C קלאס קופה, קאדילק ATS קופה, לקסוס RC ועוד וככזה יש לו הרבה מה להוכיח. דגם ה-Q60 נחשב כאמור לגרסת הקופה של Q50 ועל כן אין פלא שמציג הוא דמיון רב לאחיו הסדאני, הן בעיצובו החיצוני והן בעיצובו הפנימי. דגם ה- Q60 מצליח לשלב באלגנטיות רבה בין נוחות נוחות מקסימאלית, ביצועים והתנהגות כביש מהשורה הראשונה והכל תוך שימוש במיטב הטכנולוגיות הגבוהות ביותר המוכרות כיום בעולם הרכב, עיצוב יוקרתי ספורטיבי ומלוטש, רשימת אבזור מכובדת ואיכות חומרים מהשורה הראשונה.

היצע מערכות הנעה מרשים ועוצמתי
אינפיניטי מציעה לשיווק את דגם ה-Q60 קופה החדשה עם שלוש גרסאות מנועיות, הגרסה הבכירה ביותר כוללת מנוע V6 טווין טורבו בנפח אדיר של 3.0 ליטר VR30 עם הספק מרבי של 400 כוח סוס עוצמתיים המתקבלים כבר ב-6,400 סל"ד ומומנט מרבי של 47.4 קג"מ בתווך שבין 1,600 ל-5,200 סל"ד .אותה יחידת הנעה מוצעת גם בגרסה מוקטנת יותר המספקת 300 כוח סוס ו-40.8 קג"מ. גרסת ההנעה הקטנה והבסיסית ביותר כוללת מנוע בנפח של 2.0 ליטר טורבו  עם הספק מרבי של 211 כוח סוס ומומנט של 35.7 קג"מ. קיים צפי ממשי כי בעתיד הקרוב יצויד הדגם במנוע נוסף אשר כולל מערכת הנעה היברידית כפי שנעשה בדגמים האחרים של היצרנית. כלל המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית בת 7 מהירויות  עם כיול ספורטיבי אשר כוללת חיישני תאוצה ומציגה טכנולוגיית העברת כוח אל הגלגלים האחוריים ואופציה להנעה כפולה. השילוב המרשים בין יחידות ההנעה המתקדמות לתיבת ההילוכים המרשימה יוצרים נתונים חסרי תקדים עם כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-5 שניות בלבד ומהיאות מרבית בת 250 קמ"ש.

טכנולוגיה מובילה ואיכות נסיעה מרשימה
מערכת ההנעה הכפולה AWD המוצעת עם אינפיניטי  Q60יוצרת חלוקה של המומנט 50/50 לציר הקדמי ולציר אחורי כברירת מחד ובמקביל מסוגלת היא לייצר העברה של עד כלל מהמומנט ישירות אל הציר האחורי וזאת התאם למצב האחיזה. כמו כן מצויידות הגרסאות ה-V6 טורבו הבכירות במערכת ההיגוי האלחוטית החדישות ביותר של אינפיניטי המאפשרות בחירה בין  שישה מצבי היגוי אופציונליים: רגיל, שלג, חסכוני, ספורט וספורט +. המצב ההיגוי השישי נחשב לייחודי ביותר ומאפשר לנהג לבצע שילוב בין מספר מצבי נהיגה לפי העדפתו. כצפוי מרכב בעל נתונים שכאלה, כבר מרגע ההתנעה מרגיש דגם ה- Q60חזק ביותר ועתודות הכוח שלו באות לידי ביטוי ללא שהות, אבל עיקר הכוח והעוצמה מורגשת ללא ספק לאחר שעוברים את המאה קמ"ש, אז מורגשות יכולתיו במלוא הדרם.  תיבת ההילוכים המוצעת בדגם נחשבת לטובה עד מאוד, העברות ההילוכים מתבצעות בצורה חלקה ללא כל עיכוב או השהיה מיותרים. בכל הנוגע להתנהגות הכביש היכולות של דגם ה- Q60 גבוהות ביותר, אחיזת הכביש הגבוה מתקבלת הודות לצמיגים הרחבי וכמו כן, תגובת השלדה להרפיית הדוושה כמו גם העברות המשקל, נעשות בצורה איכותית ונינוחה למדי.

נתוני צריכת דלק צפויים
נתון צריכת הדלק ברכבים מסוג זה אשר מציגים נפחי מנוע עוצמתיים שכאלה נחשב לא אחת לנתון מינורי אך חשוב לבחון גם אותו. דגם ה- Q60מציג נתוני צריכת דלק אשר עומדים בגרסת ההנעה הבסיסית על 10.6 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת ובגרסת המנוע הבכירה יותר על 14.7 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. בעת נסיעה בפועל צריכת הדלק אף נוטה לעלות אך בהתחשב בנפח המנוע ויכולות ההאצה האדירות שלו, לא היינו מצפים לפחות מנותני צריכת דלק שכאלה.

עיצוב מרהיב, ספורטיבי וקלאסי כאחד
כבר במבט הראשוני על דגם ה- Q60נעתקת הנשימה, המילים קטנות ליופי המוצג ותמונה לא מעבירה את המסר המתקבל במבט פיזי ישירות אל המכונית המרשימה הזו. העיצוב של דגם ה- Q60 הוא עיצוב של רכב קופה קלאסי בעל חרטום ארוך וחלק אחורי מעט קטום, זויות הרכב חדות והגג, שנקודת הגובה המקסמיאלית שלו היא במרכז הרכב, משתפל לאחור כמצופה מרכב ספורטיבי מאין זה. יחידות התאורה בקדמת הרכב משוכות לאחור בצורה נאה ביותר ומשלבות היטב עם הסבכה הקדמית אשר נותנת את הקריצה העוצמתית המתבקשת. חישוקי ה-19 אינץ'  המוצעים כסטנדרט או 20 אינץ' המתאפשרים כאופציה משלימים גם הם את המראה הספורטיבי והמרהיב המתקבל ומעניקים לרכב את הנגיעה הסופית המעניינת.

תא נוסעים יוקרתי ומוכר
תא הנוסעים המוצע בדגם ה- Q60 זהה לתא הנוסעים אשר קיים בדגם ה-Q50 תוך קבלת מספר מצומצם של שינויים שהוכנסו בו לרבות גימורים בדמוי קרבון בהיר, עיצוב ייחודי לפנים הדלתות, עיצוב חדש לגלגל ההגה וידית ההילוכים, שינויים אלה נועדו להדגיש את תחושת הספורטיביות הצעירה אותה מנסה הרכב לשדר יותר לעומת האווירה הקלאסית והמעונבת יותר בדגם המקביל. איכות החומרים כצפוי גבוה ביותר, ריפודי העור מהשורה הראשונה וכך גם חיפויי הדלתות והכיסויים שבין המושבים. עיצובה של קונסולת הנהג ותפעולה טובות להפליא, כוללת מספר מצומצם של פקדים ומאפשרות תפעול תקין ומתקדם תוך כדי הנסיעה. המרחב בתא הנוסעים כצפוי מרכב במרכב קופה ספורטיבי, מצומצם למדי, אך מאפשר ישיבה נוחה לשני נוסעים מבוגרים. נפחו של תא המטען דיי מפתיע ביחס למקובל ברכבים בסדר גודל מאין זה וכולל 342 ליטר.

רמות אבזור מרשימות ללא פשרות ורמת בטיחות מתקדמת
דגמי ה-2.0 ליטר של ה- Q60 משווקים בשתי רמות גימור, רמת ה- Premium הבסיסית ו-Sport Tech המתקדמת יותר. הרמה הבסיסית כוללת, בין היתר, רשימת אבזור עשירה הכוללת מערכת בקרת אקלים מפוצלת לאיזורי משנה, מערכת מולטימדיה איכותית בעלת שני מסכי מגע לתפעול נוח של שלל פונקציות הרכב, מצלמה אחורית,מערכת בקרת שיוט, מערך תאורת LED מלא, חישוקי סגסוגת בקוטר של 19 אינץ', שלל חיישני חנייה בקדמת הרכב ובחלקו האחורי, מערך מושבי ספורט עם ריפודי עור יוקרתיים, מערכת לבלימה בעת קירבה להולכי רגל, מערכת לזיהוי תמרורים ועוד. רמת הגימור הבכירה יותר היא הרמה היחידה אשר זמינה בדגם ב-3.0 ליטר מוסיפה לרשימת האבזור הבסיסית מערכת שמע מתקדמת של חברת BOSE וכוללת 13 רמקולים הפזורים בחלל תא הנוסעים, אפשרות להעברת הילוכים ישירות מגלגל ההגה, מערכת היגוי אדפטיבית, חישוקי 19  אינץ' בהשחרה איכותית, מצלמה היקפית 360 מעלות, מערכות לניטור שטחים מתים, מערכת לשמירה על נתיב הנסיע, מערכת לזיהוי הולכי רגל ומערכת לבלימה אוטונומית.

למי מתאים דגם ה- Q60?
לסיכום ניתן לומר כי דגם האינפיניטי Q60 היא מכונית מרשימה ומרתקת במיוחד, היא מציגה אמת מידה מתקדמת ביותר מבחינה טכנולוגית ומצויידת באחד המנועים הטובים ביותר המוכרים כיום בעולם הרכב. דגם ה- Q60 מתאים ביותר לאלה מאיתנו אשר העיצוב הוא בראש מעייניהם, חובבי הריגוש שבעוצמת הנהיגה וכמובן למי שידו משגת רכישה של מכונית בעת תג מחיר מאין זה.

מחיר משוער
329,900 - 489,000
שנות אחריות
מבחני ריסוק
צריכת דלק
13.9
יתרונות
חסרונות
עיצוב
מחיר
אבזור
צריכת דלק
ביצועים

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על אינפיניטי Q60
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר