השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
דאצ'יה סאנדרו
Dacia

מידע

דאצ'יה סאנדרו

דאצ'יה סאנדרו זו מכונית משפחתית קומפקטית גבוהה יחסית אשר נכנסת לקטגוריית הרכב של רכבי הפנאי העירוניים. הסנדרו אולי נראית מבחוץ כמכונית סופר מיני אך גרסת ה STEWAY של הדגם שהגיעה לישראל היא גבוהה ובכל היא מתחרה מול מכוניות הפנאי הקומפקטיות העירוניות המשווקות בישראל. הדגם משווק עם מנוע 0.9 ליטר טורבו בנזין עם נתוני הספק של 90 כוחות סוס. תיבת ההילוכים של הדגם היא ידנית בלבד וצריכת הדלק של הדגם איכותית במיוחד ומסוגלת להביא ל 18.5 ק"מ של נסיעה על כל ליטר של בנזין. 

דאצ'יה סאנדרו זו מכונית מאוד בסיסית אך למי שייכנס לאולם הצצוגה של דאצי'ה יוכל לגלות את התוספות שניתן להתקין על הדגם. המכונית מתאימה במיוחד עבור אלה המעוניינים לרכוש רכב חדש ושימושי בלי לשבור תכניות חסכון. במחיר של 69,900 שקלים זו מכונית הפנאי העירונית הזולה ביותר בישראל. 
 

דאצ'יה סאנדרו - הסופר מיני הזולה ביותר בסגמנט
בתחילת שנת 2015 הגיע לשוק הישראלי מותג הלאו-קוסט של רנו, דאצ'יה. אשר משווק מזה שנים ארוכות ברחבי אירופה ובעיקר בעברה המזרחי. דגם הסאנדרו, הוא הנציג האיכותי והמתקדם ביותר של חברת דאצ'יה בקטגוריית רכבי הסופר מיני, הוצג לראשונה בתערוכת הרכבים השנתית בשנת 2012 בפאריז ועלה ארצה עם עליית המותג כולו בשנת 2015. דגם הסאנדרו משווק כיום בשוק הרכבים הישראלי בדורו השני ומציג שורה ארוכה של יתרונות משמעותיים ביחס למתחרותיה הרבות לקטגוריה ובכללם המרחב הפנימי הגדול במיוחד, תא מטען מרווח ושימושי, מרכב גבוה המספק תחושת ביטחון על גבי הכביש, היצע מנועים חזק ואיכותי, נתוני צריכת דלק נאים, היצע אבזור עשיר ומשמעותי וכן תג המחיר האטרקטיבי והמשתלם ביותר בקטגוריה. דגם הסאנדרו נחשב למתאים במיוחד לקהלי יעד מגוונים ובראשם ציבור הנהגים הצעיר המחפש אחר רכב קטן מימדים וחסכוני בעלויות, אך גם לציבור הנהגים המבוגר אשר נדרש לרכב בטיחותי, יציב ואמין לנסיעה או למשפחות אשר נדרשות להתקנת כסאות בטיחות במושב האחורי ולרכב איכותי לשנים ארוכות של שימוש אמין ונוח. בתחילת שנת 2016 הצטרפה גרסה נוספת לדגם הסנדרו, גרסת ה- Stepway, אשר מוצעת בסגנון "שטחי" יותר והיצע מנועים נוסף.
 
יחידת הנעה בסיסית אך מספקת למדי
יחידת ההנעה המשווקת עם דגם הסאנדרו נחשבת ליחידה ישנה המוכרת מדגמים שונים של רנו בה נעשה שימוש כבר בתחילת שנות ה-2000, מדובר במנוע בעל 3 צילינדרים בנפח של 1.2 ליטר בנזין טורבו בהספק מרבי של 75 כוח סוס ומומנט צנוע בלבד של 10.9 קמ"ג. יחידת הנעה זו משודכת לתיבת הילוכים ידנית בעלת 5 הילוכים עם מצמד אלקטרו מכני אשר אשר הופך את מלאכת החלפת ההילוכים לחלקה ונעימה יותר ויחד מספקות הן כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-14.5 שניות בלבד ומהירות מרבית של 162 קמ"ש. דגם הסטאפוואי משווק עם שתי יחידות מנועיות נוספת אשר כוללת מנוע טורבו בנזין בעל 3 צילינדרים בנפח של 0.9 ליטר המספק 90 כוח סוס ומנוע דיזל בנפח של 1.5 ליטר המספק, גם הוא, 90 כוח סוס.
 
נתוני צריכת דלק סבירים
המגמה ההולכת וגוברת בשנים האחרונות לייצור רכבים חסכוניים בצריכת הדלק לא פסחה גם על רכבי דאצ'יה אשר מתהדרים בהיותם רכבים זולים וחסכוניים בעלויות. על פי נתוני היצרן הרשמיים נתוני צריכת הדלק של דגם הסאנדרו מדברים על 17.2 ק"מ לליטר בעוד שבנסיעה בפועל המספרים גבוהים יותר ועומדים על כ-13- 14 ק"מ לליטר בהנסיעה רגועה משולבת. גרסת הדיזל החדשה של דגם הסאנדרו סטאפוואי מציגה כצפוי אחוזי צריכת דלק אטרקטיביים יותר כיאה לרכב דיזל ממוצע. נתוני צריכת דלק סבירים בהחלט אלה מתקבלים הודות לפעילותה היעילה של תיבת ההילוכים המתוזמנת להעברת הילוך באופן מדוייק ובכך יוצרת חיסכון משמעותי בצריכת הדלק.
 
איכות נסיעה ברמה גבוה ונוחות ללא פשרות
נסיעה בדגם הסאנדרו דורשת רגל חזקה על דוושת הגז, אך אין הדבר פוגם כלל באיכות הנסיעה אשר מתקבלת באופן חלק עם יחסי העברה נאים של תיבת ההילוכים. נוחות הנסיעה טובה למדי, המתלים אשר מסוגלים להתמודד היטב עם כל תנאי הכביש, עושים את עבודתם בצורה טובה ומונעים מיושבי הרכב לחוש במהמורות הדרך הרבות. אז נכון, בעלויות קיצוניות או בתנאי דרך קשים, מורגשת התמודדות המנוע עם הקושי הרב אך בעת נסיעה מנהלתית פשוטה ושגרתית עושה הסאנדרו את עבודתה בצורה הטובה ביותר. בידוד הרעשים בדגם הסאנדרו לקוי במידת מה, רעשי המנוע חודרים אל תוך תא הנוסעים ולרוב מלווים הם ברעשים רמים מתיבת ההילוכים והרוח החודרת פנימה אך מנגד מפצה הרכב בכושר תמרון עירוני טוב אשר בא לידי ביטוי ברדיוס סיבוב נאה וראות איכותית.
 
עיצוב חיצוני פושר ובסיסי
העיצוב החיצוני של דגם הסאנדרו מביא לידי ביטוי את החיסכון והבסיסיות של דגמי דאצ'יה אשר יוצרו במטרה ליצור רכבים אשר נחשבים לחסכוניים בעיקרם. במבט חיצוני על הסאנדרו ניכר כי היא נעדרת כריזמה, עיצובה בסיסי ואינו כולל תוספות או אלמנטים עיצוביים ייחודיים כלשהם. קדמת הרכב כוללת מאין גריל קדמי פשוט ובסיסי, צידי הרכב חלקים וחלקו האחורי כולל יחידות תאורה נאות המוכרות ממיטב הדגמים של רנו. דגם הסטאפוואי, לעומת הדגם הבסיסי, מציג עיצוב קשוח ו"שטחי" יותר, עם מרכב מוגבה ב-4.4 ס"מ, חיפויי פלסטיק שחורים מסביב המרכב כולו ופסי אורך לאורכו של הגג אשר מעניקים לו מראה אופייני לרכבי שטח.
 
עיצוב פנימי נאה ותא נוסעים מרווח
בדומה לעיצוב החיצוני ובאופן אופייני לעיצובם של כלל רכבי המותג, העיצוב הפנימי של דגם הסאנדרו צנוע, ראשוני ובסיסי עד מאוד, הקונסולה הקדמית כוללת מראה מיושן עם איכות חומרים סבירה בלבד ואיכות הרכבה בינונית. החלק הפנימי של דלתות הרכב חשוף בחלקו ומאפשר לראות את פח הרכב, דבר אשר יוצר קלות משקל והעדר הגנה מספקת. על כל אלה מפצה העיצוב הפנימי במרווח מכובד אשר כולל שפע של מקום במושבי הרכב הקדמיים ובספסל האחורי כאחד באופן שאינו פוגם במרווח הברכיים והראש של היושבים מאחור. תא המטען של דגם הסאנדרו סביר בהחלט ביחס לרכבים המתחרים בקטגוריה ומספק נפח של 320 ליטר עם שלל פתרונות אחסון נאים.
 
רמת אבזור סבירה ומהנה לשימוש
דאצ'יה סאנדרו משווק עם רמת אבזור יחידה אשר קרויה Laureate אשר מציגה רשימת האביזרים סבירה למדי ובכללה מסך מגע בגודל של 7 אינץ' עם אפשרות לשליטה מגלגל ההגה, מערכת ניווט מתקדמת, דיבורית בלוטוס בעלת אופציה להעתקת ספר הטלפונים לבסיס הנתונים של הרכב בשפה העברית, מערכת שמע מקורית, שלל חיבורי אודיו מתקדמים, ארבע חלונות חשמליים ועוד. רשימת האבזור המתקדמת משפרת במידה משמעותית את חווית הנסיעה והופכת אותה למתקדמת ומהנה ביותר. 
 
רמת בטיחות גבוה מתקדמת 
בתחום עיקרי ומשמעותי אחד בדאצ'יה לא התפשרו ולא חסכו, משובר בכל הנוגע לרמת בטיחות הנסיעה ברכב אשר נחשבת לרמה גבוה וכדאית במיוחד, היא כוללת רשימה ארוכה של אבזור בטיחותי המשווקת ברובה כסטנדרט וכוללת מערך בן 4 כריות אויר, מערכת בקרת יציבות מתקדמת ביותר עם אופציה להגבלת מהירות, מחשב דרך, חיישני נסיעה לאחור ועוד שלל תוספות אשר הופכות את הרכב לבטיחותי ושמור. בנוסף העמידה החברה את דגם הסאנדרו מבחני הריסוק המחמירים בהתאם לתקן ה- Euro NCAP אשר זיכו אותו בציון של 4 כוכבי בטיחות מתקדמים.
 
מה שאתה רואה- זה מה שאתה מקבל
דגם הסאנדרו נחשב לתשובה הזולה ביותר לרבים מקטגוריית הסופר מיני לרבות דגמים מובילים כמו המאזדה 2, מיצובישי ספייס סטאר, סיאט איביזה, פורד פיאסטה, פיאט גרנדה פונטו ועוד. בהשוואה לדגמים מובילים אלה הוא מתמודד עם חסרונות משמעותיים אך המחיר המוצע הופך את דגם הסאנדרו לאופציה טובה ומשתלמת בהחלט בעיקר ביחס לציבור הנהגים הצעיר המחפש רכב איכותי המספק ביצועי כביש נאים ביותר אך בתג מחיר זול ואטרקטיבי למדי בו יוכלו לעמוד בקלות יחסית. תג מחיר אטרקטיבי זה עומד על כ-54,900 ₪ לערך עם חבילת האבזור המשתלמת, מחיר סביר ומשתלם לכל הדעות
מחיר משוער
החל מ 69,900
שנות אחריות
3 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
18.5
יתרונות
חסרונות
מחיר
רכב חדש בישראל
מחיר
.
מחיר
.

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על דאצ'יה סאנדרו
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר