השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
פיג'ו 2008
Peugeot

מידע

פיג'ו 2008
פיג'ו 2008- קוסאובר משודרג וחסכוני
צרנית הרכב הצרפתית פיג'ו הציגה בשנת 2013 את נציגתה המכובדת בקטגוריית הקרוסוברים הקטנים, קטגוריה שהלכה ותפסה תאוצה ניכרת בשנים האחרונות, עם דגם ה-2008. דגם ה2008 מתבסס על הפלטפורמה המוצלחת של אחיו הקטן מקטגוריית הסופר מיני- דגם ה208 וחולק עמו את מידות בסיס הגלגלים אשר עומדות על 254 ס"מ ואלמנטים רבים בתוך תא הנוסעים לרבות גלגל ההגה המוקטן מעליו ממוקם לוח המחוונים, אך נבדל ממנו באורך ובגובה. בשלהי שנת 2016 הציגה פיג'ו את דגם ה2008 המחודש לאחר שעבר מתיחת פנים מקיפה אשר הביאה לידי ביטוי את המגמה ה"ירוקה" אשר מנחה את פיג'ו בשנים האחרונות ומציגה עדכון ניכר הן בשינויים ויזואליים משמעותיים שהפכו את הדגם לאגרסיבי יותר תוך יצירת נוכחות מירבית על הכביש והוספתם של תוספות חיצוניות מעניינות, הן בשיפור בנתוני זיהום האויר והן בפן המכאני עם היצע מנועים מתקדם ורענן אשר משפר משמעותית את איכות הנסיעה וביצועי הכביש והכל תוך חסכון ממשי בצריכת הדלק.
 
היצע מנועים מחודש ומתקדם
טרם הוצג דגם ה2008 בגרסתו המחודשת שווק הוא עם שתי גרסאות מנוע אטמוספריות שסיפרו ביצועי כביש סבירים למדי, הגרסה הבסיסית בנפח של 1.2 ליטר בעלת צילנדר משולש ומומנט צנוע של 12 קמ"ג והגרסה הבגירה בנפח של 1.6 ליטר שסיפקה 120 כוח סוס בשידוך לתיבת הילוכים חלשה שגרמה למנוע לאבד כוח רב. דגם ה-2008 החדש שהושק בשנת 2016 מוצע בכשלוש גרסאות של יחידות הנעה משופרות ביצועים וחסכוניות בצריכת הדלק, גרסת הבסיס כוללת מנוע בנפח של 1.2 ליטר המספקת  82 כוח סוס וכ-12 קמ"ג, היא מספקת כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-13.5 שניות בלבד, מאפשרת מהירות מקסימלית של 169 קמ"ש ומשודכת לתיבת 5 הילוכים ידנית בלבד. גרסת הביניים כוללת מנוע בנפח זהה של 1.2 ליטר עם תוספת טורבו ומספקת 110 כוח סוס, 20.9 קמ"ג המתקבלים כבר ב-1,500 סל"ד, כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש כבר ב-10.3 שניות בלבד ומהירות מקסימלית של 188 קמ"ש, מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית מתוזמנת. גרסת המנוע  הבכירה ביותר כוללת מנוע בנפח של 1.6 ליטר דיזל BlueHDI המספק 99 כוח סוס, 25.9 קמ"ג, כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש כבר ב-11.9 שניות בלבד ומהירות מקסימלית של כ-180 קמ"ש, יחידה מנועית זו משודכת לתיבת 6 הילוכים ידנית המאפשרת ביצועי כביש מרשימים למדי.
 
שיפור ניכר בנתוני צריכת הדלק
גרסת המנוע הבסיסית בעלת נפח של 1.2 ליטר טורבו בנזין צורכת בממוצע, בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים, כ-16.9 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה משולבת רגועה, נסיעה אמתית צריכת הדלק גבוה יותר במידת מה ועומדת על 14 ק"מ לליטר לערך בנסיעה משולבת רגועה. גרסת הדיזל, אשר נחשבת לחסכונית הרבה יותר, מציגה נתוני צריכה רשמיים של כ-27.8 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת ממוצעת, בנסיעה בפועל צריכת הדלק גבוה יותר גם בגרסה זו ועומדת על 20 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת ממוצע. נתוני צריכת שלק משופרים אלה מתקבלים הודות למלאכת השיפורים שהוכנסה ביחידות המנועיות ובתיבות ההילוכים אשר יוצרות העברת הילוכים מתוזמנת ומדוייקת ובכך מסייעות לחיסכון ממשי בצריכת הדלק.
 
איכות הנסיעה ונוחות השימוש
כבר מרגע התנעתו של פיגו 2008  מתקבלת תחושה טובה ונינוחה, פעולת המנועה שקטה ונטולת רעידות מיותרות כיאה לרכב אירופאי קלאסי, בעת נסיעת כביש מורגשת פעולתם היעילה של המתלים ששופרו משמעותית במסגרת מתיחת הפנים האחרונה וצולחים בקלות את כל מהמורות הכביש מהקלות ועד לקשות ביותר. המנוע נמרץ למדי, משתלב היטב עם תיבת ההילוכים ויחד מספקים הם ביצועי כביש דינאמים ותאוצות ביניים נאות ומשביעות רצון בכל קנה מידה. גם בעת נסיעת שטח מציג ה-2008 עבודה יעילה, גובהו מורגש וחוזקו מאפשר לרכב לצלוח בקלות ממשית גם את תנאי דרך המסובכים יותר. יש הטוענים כי בעת נסיעה במהירות גבוה מתקבלת תחושה מעט משוחררת וקלה מגלגל ההגה אך מדובר בחסרון מינורי אל מול איכות הנסיעה הגבוה.
 
עיצוב חיצוני משופר וקשוח מבעבר
בעיצובו החיצוני של דגם ה2008 מזכיר הוא עד מאוד את דגם ה-208, מדובר ברכב נאה למדי אשר כבר במבט חטוף מסגיר את היותו משתייך לקטגוריית רכבי הקרוסאוברים הגבוהים ועל יכולות נסיעה בשטח שלו. במסגרת מתיחת הפנים שנעשתה לדגם בשנת 2016 זכה הוא למראה אגרסיבי וקשוח יותר מבעבר אשר שיווה לו כריזמה ונוכחות גבוה יותר. בקדמת הרכב התווסף גריל מחודש, הוכנסו יחידות תאורה גדולות והתווספו גימורי פרימיום מרשימים, בצידי הרכב הוכנסו שיקועים מאורכים והתווספה פלסטיקה שחורה מסביב לבתי הגלגלים אשר מדגישים את היותו רכב פנאי. גם בחלקו האחורי של הרכב הוכנסו יחדות תאורה נאות שהעניקו לו מראה קרבי יותר.
 
עיצוב פנימי מרשים ומרווח
על אף גודלו הצנוע של בסיס הגלגלים, ההרגשה המתקבלת בעת כניסה אל תוך תא הנוסעים היא מרווחת ביותר, המושבים הקדמיים מאפשרים ישיבה נוחה ביותר, הספסל האחורי גדול במיוחד כדי להכיל שני מבוגרים ללא תחושת צפיפות כלל. איכות החומרים ברמה גבוה מאוד וחומרי הדיפון נעימים למדי. קונסולת הנהג הקדמית כוללת לוח מחוונים קמור ומעוצב, מסך מולטימדיה בגודל של 7 אינץ' וגלגל הגה קטן במיוחד. במסגרת מתיחת הפנים זכה גם תא המטען לכ-60 ל' נוספים ובסך הכל כולל הוא 410 ליטר הניתנים להגדלה משמעותית על ידי קיפול שורת המושבים האחורית וברך מתאפשר אחסון של ציוד רב.
 
רמת אבזור מכובדת
דגם ה-2008 משווק בכ-3 רמות אבזור שונות, הרמה הבסיסית עונה לשם Access והיא משווקת לרוב עם הגרסאות הידניות, רמה זו נטולת מסך מולטימדיה, חישוקים קלים ומערכת בקרת אקלים ומסתפקת היא במזגן רגיל ובניקיון חזותי של קונסולת הנהג הקדמית. שתי רמות האבזור הבכירות יותר, עונות לשמות Active ו- Go Active  וכוללות הן את מסך המולטימדיה המדובר, דיבורית בלוטוס ייחודית, חיבורי אודיו, מערכת עצור וסע לחסכון משמעותי בצריכת הדלק, שליטה מלאה על הרדיו והדיבורית מגלגל ההגה, בורר מצבי נהיגה לרבות מצבי נסיעה בחול, בבוץ ובשלג, מערכת שמע מקורית ועוד שלל תוספות שהופכות את חווית הנהיגה לאיכותית ומרשימה יותר.
 
רמת בטיחות מובילה
דגם ה2008 נחשב לרכב בטיחותי מאוד לנסיעה, הוא זכה בציון המקסימלי של 5 כוכבי הבטיחות מבחני הריסוק בהתאם לתקן האירופאי המחמיר של EuroNCAP, לציון של 77% בהגנה על הולכי רגל, 70% במבחן עזרי הבטיחות וציון של 72% בהגנה על ילדים. בנוסף מצוייד דגם ה2008 בשלל אביזרים ותוספות שנועדו לפשר את רמת הבטיחות ובכללם מערכת מובילאיי שתפקידה להתרעה בטרם התרחשותה של תאונת דרכים, מערך בן שש כריות אויר הכולל מתג יעודי לביטולן, מערכת בקרת יציבות ומערכת בקרת אחיזה Grip Control, מערכת הגבלת מהירות ועוד שלל תוספות שהופכות את הנסיעה לבטוחה ומשודרגת.
 
למי מתאים דגם ה2008?
דגם ה-2008 משלב שלל יתרונות משמעותיים אשר הופכים אותו לאחת האופציות האטרקטיביות ביותר בקטגוריה אליה הוא משתייך, יתרונות אלה כוללים את איכות הנסיעה המתקדמת, רמת האבזור הנדיבה, רמת הבטיחות הגבוה בעת נסיעה ותג המחיר האטרקטיבי אשר בהשוואה לדגמים כמו הניסאן ג'וק, אופל מוקה, שברולט טראקס ועוד, נחשב בוא למשתלם וטוב במיוחד.
מחיר משוער
החל מ 99,990
שנות אחריות
3 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
20.4
יתרונות
חסרונות
מרווח מאוד
הספק נמוך למנוע
מנוע חסכוני
נסיעה נוחה

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על פיג'ו 2008
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר