השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
טויוטה אייגו
Toyota

מידע

טויוטה אייגו
טויוטה אייגו- מיני עירונית חסכונית ונעימה לנסיעה
דגם האייגו של חברת טיוטה הינו פרי שיתוף פעולה של יצרנית הרכב היפנית עם קונצרן PSA אשר כולל את מותגי הרכב פיג'ו וסיטרואן, במסגרתו יוצרו דגמי האיגו, הסיטרואן C1 והפיג'ו 108. שלושת הדגמים מיוצרים במפעל בצ'כיה ומצויידים במכלולים ויחידות מנועיות זהות לחלוטין, אך נבדלים זה מזה בעיצוב החיצוני ובתג המחיר. דגם האייגו זכה למיתוג של מכונית עירונית נעימה ברוח  Fun City Carומציג הוא עיצוב חיצוני צעיר ותוסס הכולל שילובי צבעים חיצוניים ססגוניים אשר קורצים לציבור הנהגים הצעיר, הוא כולל מפרט אבזור עשיר ביותר, נוחות נסיעה נעימה למדי, נתוני צריכת דלק איכותיים ותג מחיר אטרקטיבי ביותר אשר ממצב אותה כאופציה מועדפת ביותר בקרב רכבים המשתייכים לקטגוריית רכבי המיני. בשנת 2017 הציגה טויוטה את הדור השני של דגם האייגו, הדור החדש הלך והעמיק את הפער שבין דגם האייגו לאחיו, דגמי הc1 וה-108, עם עיצוב נועז יותר,  שיפורים משמעותיים ביכולות ונוחות הנסיעה וברשימת האבזור הפרקטי והבטיחות המוצע. דגם האייגו מוצע לשיווק עם תג מחיר אטרקטיבי ביותר אשר מתחיל מ-64,900 ₪ לדגם הידני ועד למחיר של 75,000 ש"ל לדגם ה Open Top המתקדם ביותר בעל תיבת ההילוכים האוטומטית ורמת האבזור הגבוה.

יחידה מנועית חזקה ועוצמתית
דגם האייגו משווק בישראל עם יחידה מנועית בודדת, קטנת מימדים אך חזקה ואיכותית ביותר המספקת ביצועים מרשימים ומהנים ביותר, מדובר במנוע בעל שלושה צילנדרים בנפח של 1.0 ליטר המפיק 69 סמ"ק המתקבלים כבר ב-6,000 סל"ד ומציגים מומנט איכותי של 9.7 קמ"ג ב-4,300 סלד. המנוע האיכותי משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רובוטית בעלת מצמד יחיד ו-5 מהירויות אשר זכתה לשיפור משמעותי במסגרת עדכון הדור השני או לחילופין לתיבת הילוכים ידנית. השילוב המתקדם בין יחידת המנוע הנעימה לתיבת ההילוכים הזריזה מספקים כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-14 שניות בלבד, נתון אשר נחשב למתקדם ביותר בהשוואה למתחרותיה הרבות לקטגוריית רכבי המיני העירונייות אשר נחשבת לקטגורייה עשירה וענפה הכוללת מספר גדול מאוד של רכבים שונים ואיכותיים.
 
נסיעה איכותית, נוחה ורגועה
טויוטה אייגו הינו רכב עירוני המותאם לכבישים הצפופים ולתנאי הדרך האופייניים לעיר, בסביבת נהיגה זו נחשבת הוא למצטיין בכל קנה מידה, הוא מציג זריזות ונוחות רבה לתפעול, הוא מקל משמעותית על התמרון הנדרש באיזורים צפופים וכמו כן נחשב הוא למקל במיוחד בעת ביצוע חניות מאתגרות וזאת לאור מימדיו הקטנים. ביצועי המנוע בנסיעה עירונית מספקים בהחלט ותיבת ההילוכים עושה את עבודתה נאמנה ללא מהמורות וחבטות מיותרות אשר נחשבות לתקלה אופיינית לרכבים בסדר גודל זה המורגשות לרוב בזמן העברת הילוכים. המתלים בדגם האייגו מכויילים על הצד הנוקשה שלהם, על כן מתקשים הם בבלימת מהמורות הכביש הקשות, אך מנגד צולחים הם במלאכת השמירה על האיזון הנדרש שבין נוחות הנסיעה לריסון המרכב. בעת נסיעה בינעירונית שומר דגם האייגו על סל"ד נמוך במיוחד דבר המספק תחושת נסיעה נוחה ורגועה, בהאצות קיצוניות מורגשים רעשי רקע רמים אך מדובר בחיסרון מינורי אל מול ההגה הדינמי, אחיזת הכביש הטובה המספקת לנהג תחושת ביטחון רבה והתנהגות הכביש השובבה ומהנה.
 
צריכת דלק נמוכה לחיסכון ממשי בעלויות התחזוקה
אחד הייתרונות הבולטים והמשמעותיים ביותר בהם מתהדר דגם האייגו הוא הנתון המרשים והחסכוני ביותר של צריכת הדלק, מדובר על נתוני צריכת דלק רשמיים אשר עומדים על כ-24.4 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת רגועה בדגם הידני ו23.8 ק"מ לליטר בדגם הרובוטי, מדובר על שיפור משמעותי ביותר של כ-7% בהשוואה לנתוני צריכת הדלק הרשמיים בדור היוצא. בעת נסיעה בפועל צריכת הדלק גבוה יותר ועומדת על כ-18.5 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה משולבת רגועה, אך עדיין מדובר בנתונים אטרקטיביים וחסכוניים ביותר. נתוני צריכת דלק אטרקטיביים אלה מתקבלים הודות לפעילותה הנאמנה של תיבת ההילוכים המכויילת להעברת הילוכים המתוזמנת אשר מונעת משיכת הילוכים וצריכה מיותרת של אנרגיה וכמו כן למשקלו הנמוך במיוחד של הרכב.
 
עיצוב חיצוני צעיר ומעניין
דגם האייגו נחשב לאחד הרכבים הצעירים והמסוגננים ביותר מבחינה עיצובית המשווקים כיום בישראל, הוא מציג פרופורציות נאות ומראה כללי חדשני במיוחד. בקדמת הרכב ממוקם אלמנט עיצובי ייחודי בצורת X שחור וגדול אשר נמתח עד לבתי המראות הצידיות ומשתלב היטב עם יחידות התאורה המרשימות. במבט צידי על על דגם האייגו מתגלים מימדיו הצנועים, חישוקי הסגסוגת משתלבים במראה כללי ומעניקים קריצה יוקרתית לעיצוב הכללי ופסי הרוחב המתוחים על גבי דלתות הרכב משלימים את המראה ההרמוני. חלקו האחורי של דגם האייגו כולל יחידות תאורה נאות למראה, השמשה האחורית מושחרת וכוללת מימדים גדולים ביותר, הפגוש האחורי מעוצב בקפידה באופן שבצורה שאינה מסגירה את היותו רכב קטן מימדים.
 
תא נוסעים קטן ואינטימי
טויטה אייגו מציג עיצוב נאה של תא הנוסעים, הוא כולל פלסטיקה שחורה, פשוטה במידת מה, לצידם של דיפונים מרשימים בצבעו של המרכב החיצוני. איכות ההרכבה גבוה והנדסת האנוש מושכלת עד מאוד כוללת לוח מחוונים גדול וברור אשר כולל את מד המהירות, מד הסל"ד הדיגיטאלי ומחשב הדרך. הדשבורד הקדמי כולל מערכת מולטימדיה X-TOUCH במרכזה מצוי מסך מגע בגודל של 7 אינץ' המאפשרת שליטה נוחה במערכת בקרת האקלים, בדיבורית הבלוטוס המובנית ובמערכת השמע  המתקדמת. פתחי האיוורור מצועצבים בצורת גלגל מלא המאפשר כיוונון נוח של פתח יציאת האויר ותורם, גם הוא, למראה הכללי המרשים. על אף המרחב הפנימי הקטן והעובדה כי החלונות באחוריים אינם נפתחים במלואם, אינה מורגשת תחושת צפיפות ממשית והספסל המושבים האחורי מאפשר ישיבה נוחה של שני מבוגרים. תא המטען קטן במיוחד כולל 168 נפח בלבד הניתנים להגדלה משמעותית עם קיפולה של שורת המושבים האחורית.
 
רמות אבזור נדיבות
דגם האייגו משווק בישראל עם שתי רמות אבזור נדיבות, אשר הופכות את השימוש ברכב למהנה ונעים במיוחד, אבזור זה, כולל בין היתר מערכת מולטימדיה מתקדמת בעלת אפשרות לשליטה מגלגל ההגה, דיבורית בלוטוס מתקדמת מובנית, מערך חיבורי USB ו-AUX, חלונות חשמליים, מערכת מקיפה של חיישני לחץ אויר בצמיגי הרכב, חישוקי סגסוגת מוגדלים בקוטר של 15 אינץ' ועוד שלל אביזרים ותוספות ייעודיות אשר הופכות את השימוש ברכב לאטרקטיבי ביותר, בעיקר כאשר מדובר בציבור הנהגים הצעיר. רמות האבזור המוצעות עם דגם האייגו נחשבות למשתלמות במיוחד מבחינה כלכלית בפריטה של כל אחד מהרכיבים המוצעים במסגרת חבילת האבזור ניכר כי מדובר במחירים אטרקטיביים למדי.
 
בטיחות כעקרון מוביל
בדומה לשאר הרכבים מבית היוצר של יצרנית הרכב טויוטה, גדם דגם האייגו נחשב לאחד הרכבים הבטיחותיים ביותר בקטגוריה, הוא מציע מספר גדול של אביזרים ייחודיים שתפקידם לשפר ולייעל את את רמת הבטיחות ובכללם מערך בן 6 כריות אויר הכולל מתג ייעודי לביטולם, שלל עיגוני איזופיקס, חיישני לחץ אויר בגלגלים, מערכת מובילאיי המוענקת בימי המכירות המיוחדים ועוד שלל אביזרים ייעודיים. בנוסף העמידה חברה את דגם האייגו במבחני הריסוק בהתאם לתקן האירופאי המחמיר של ENCAP אשר זיכו אותה בציון יפה של 4 כוכבי בטיחות והפכו אותו לאחד הרכבים הבטיחותיים ביותר בקטגוריה.
מחיר משוער
החל מ 64,900
שנות אחריות
3 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
22.7
יתרונות
חסרונות
עיצוב חיצוני
תא מטען
עלויות תפעול
איכות חומרים
מרחב פנימי

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על טויוטה אייגו
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר