ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

קיה קארנס

image KIA
מחיר משוער: החל מ 152,900
שנות אחריות: 7 שנים
מבחני ריסוק:
4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 11.6
יתרונות חסרונות
מרחב פנימי אחיזת כביש
מחיר איכות חומרים
שימושיות
קיה קארנס
קיה קארנס
קיה קארנס
קיה קארנס
קיה קארנס
קיה קארנס
כשרוצים מיניוואן קומפקטי שיתאים לחמישה מבוגרים ולעוד שני ילדים במחיר בינוני ואפילו זול יחסית לרכבי מיניוואן, אפשר לדבר על הקיה קארנס החביבה, אשר מציעה נפח תא מטען גדול יותר כאשר מקפלים את המושבים. עדיין, אפילו בעליות – הקארנס תגלה אורך רוח וביצועים טובים, גם אם טוענים עליה עומס מלא. לקארנס ישנה יציבות כיוונית, צריכת דלק סבירה בתנאי נהיגה משולבת, ואפילו שהיא עדיין לא עברה מתיחת פנים משנת 2006 מבחינה חיצונית, מדובר ברכב שמציע לא מעט,.ומבין כל הרכבים שמציעים נסיעה רבת נוסעים או למשפחות מרובות ילדים – לקארנס של קיה ישנו יתרון בלתי מבוטל יחסית למה שהיא מציעה –  המחיר. מי שנכנס לרכב נהנה מאיכות שמע מעולה בסטריאו, לוח שעונים בולט וקריא, מרווח גדול בתא הנוסעים, והיא מגיעה עם אחריות לשבע שנים, התנהגות הכביש טובה ויש בה היגוי נוח ונעים. לסיכום, הקיה קארנס שהייתה עד כה נחבאת לכלים מציעה רכב אמין, נוחה לתמרון וזריזה, שתתאים למשפחות עם ילדים צעירים.
 

קיה קארנס - מיניוואן איכותי לנסיעה נוחה ונעימה
אי שם בשנת 2012 השיקה יצרנית הרכב קיה את הדור השלישי של דגם הקארנס בתערוכת הרכבים השנתית בפריז, מדובר בדגם מצטיין המשתייך לקטגוריית המיניוואנים המבוקשת שזכה להצלחה אדירה ברחבי העולם ובשוק הרכבים הישראלי. הדור השלישי של דגם הקארנס כולל שורה ארוכה של תוספות ושדרוגים משמעותיים, ביחס לדור היוצא, שהפכו אותו לאחד הרכבים האטרקטיביים וכדאיים ביותר בקטגוריה, שדרוגים אלה מתייחסים לפן העיצובי, שכן הדור החדש נחשב לקצר יותר, צר יותר ונמוך יותר מבעבר, דבר אשר מעניק לו חזות דמויית מרכב סטיישן שמנמן, תא הנוסעים הוגדל והורחב משמעותית, רשימות האבזור המוצעות לשיווק השתדרגו והפכו לאטרקטיביות ובטיחותיות יותר מבעבר והחשוב מכל, היצע יחידות ההנעה השתדרג במשמעותית דבר אשר הוביל לביצועי כביש איכותיים ביותר ולנתוני צריכת דלק חסכוניים ומרשימים למדי. דגם הקארנס מספק את התשובה הניצחת מצידה של יצרנית הרכב קיה לדגמים מובילים ובכללם מאזדה 5, רנו סניק, סיאט אליתאה, פיג'ו 3008, אופל מריבה ועוד שורה ארוכה של דגמים איכותיים. 
 
יחידת הנעה חזקה לביצועי כביש מובילים
דגם הקארנס מוצע לשיווק בדורו השלישי עם שני סוגים של יחידות הנעה, גרסת הבנזין כוללת מנוע בנפח של 2.0 ליטר, 4 צילנדרים עם 12 שסתומים המספק 166 כוח סוס המתקבלים כבר ב-21.5 קמ"ג, יחידת הנעה זו משודכת לתיבת הילוכים אוטומטית- פלאנטרית בעלת 6 מהירויות, תיבת ההילוכים ויחידת ההנעה מספקות כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-10.8 שניות בלבד. גרסת הדיזל החדישה שהושקה רק בשנת 2017 כוללת מנוע טורבו בנפח של 1.7 ליטר אשר מספק 141 כוח סוס המתקבלים כבר ב-4,000 סל"ד ומומנט איכותי של 34.7 קמ"ג המצויים בטווח שבין 2,500 ל-1,750 סל"ד, מנוע זה משודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית בעלת מצמד כפול אשר מציעה ביצועים טובים יותר מגרסת הבנזין.
 
יכולות נסיעה גבוהות והתנהגות כביש מיטבית
מרגע ההתנעה הראשוני של דגם הקארנס ניכר כי מדובר ברכב שקט להפליא, רעשי המנוע אינם חודרים כלל אל תוך תא הנוסעים למעט בעת מאמץ יתר ובמהירויות גבוהות. מלבד היותו שקט מתקשה דגם הקארנס להתמודד עם הריכוך פגעי הכביש וזעזועי הדרך, על אף הכיול הנוקשה וזויות הגלגול הגדולות באופן יחסי. גם היכולות הדינאמיות של דגם הקארנס בינוניות למדי אך ההיגוי המדוייק מפצה בהחלט על כך ומאפשר נסיעה נוחה בין רחובות העיר הצרים כמו גם בכבישים בינעירוניים עמוסי תנועה. כור הבלימה של דגם הקארנס מספק בהחלט אך דורש לחיצה ברורה וחזקה ביותר על מנת להביא לתוצאות ולביצועים המקסימאליים. 
 
נתוני צריכת דלק משופרים
קיים שוני משמעותי ביותר בנתוני צריכת הדלק של דגם הבנזין ודגם הדיזל וזאת על אף המשקל הנמוך באופן יחסי של הרכב אשר עומד על כ-1,600 ק"ג לערך. נתוני הצריכה הרשמיים של דגם עומדים על כ-12.6 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת רגועה בעוד שבעת נסיעה בפועל נתוני הצריכה גבוהים בכ-33% לערך ועומדים על כ-8.4 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת ממוצעת. דגם הדיזל לעומת זאת מציג, מציג נתוני צריכה ממוצעת גבוהים יותר אשר עומדת על כ-21.1 ק"מ לליטר לערך בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים ונחשבים לנתונים טובים ביותר בעיקר עקב איכותה הגבוה של תיבת ההילוכים המשודכת ליחידת הדיזל ומכויילת להעברת הילוך נקודתית ללא צורך במשיכה מיותרת של הילוך וצריכה גבוה של דלק.
 
עיצוב חיצוני קלאסי ויפיפה
במבט חיצוני על דגם הקארנס ניכר כי לא מדובר ברכב ייחודי מבחינה עיצובית, הוא נטמע בצורה מלאה בין שאר המכוניות העממיות המצויות על גבי הכביש, אך במבט שני ומעמיק יותר ניכר כי מדובר ברכב בעל מראה זורם ושוטף ביותר, עיצובו אסתטי ומדוייק לחלוטין והוא מזכיר את רבות ממכוניות הסטיישן ספורט המודרניות כיום. חזית הרכב כוללת פגוש קדמי חדיש המעוצב בסגנון "אף הנמר" בין הפנסים הראשיים החדישים ומסביבות מסגרת כרום רחבה ובולטת לעין. מתחת לפגוש הקדמי מצוי גם כונס אויר מרשים ביותר המשתלב עם העיצוב האחורי של הרכב במרכזו מצוי פגוש אחורי גדול המעוצב בדמות מגלש ייחודי ונעים לעין.
 
תא נוסעים מעוצב ועדכני ביותר 
עיצובו של תא הנוסעים בדגם הקארנס נחשב לעיצוב בסיסי וראשוני בלבד, כיאה לכלל רכבי קיה איכות החומרים גבוה ביותר וכך גם איכות ההרכבה אך אין הדבר מעיד על הנדסת האנוש הבינונית אשר לא שמה את הדגש הראוי על מיקומם של מתגי התפעול ופקדי השליטה השונים. קדמת הרכב כוללת לוח שעונים ברור ונוח המעוצב בצורה ראשונית ללא תוספות או אלמנטים מיוחדים כלשהם. בכל הנוגע למרווח הפנים מצטיין דגם הקארנס בהיותו רכב גדול ורחב למדי המאפשר מרווח ברכיים וראש גדול ביוצר ליושבים בשורה השניה והשלישית כך שנוסעים מבוגרים יוכלו לשבת לאורך זמן ללא תחושת צפיפות כלל. תא המטען של דגם הקארנס גדול במיוחד כולל 495 ליטר כאשר שורת המושבים האחורית סגורה, וניתן להגדלה משמעותית של עד ל-1643 ליטר אדירים ביותר על ידי קיפולן של שתי שורות המושבים האחוריים.
 
רמת גימור ואבזור נאה ומהנה לשימוש
קיה קארנס משווק עם רמת גימור אחת בלבד אשר כוללת רשימת אבזור ארוכה ומפנקת ביותר אשר כוללת, ברובה כסטנדרט, מערכת שמע מתקדמת, שלל שקעי אודיו, תא כפפות מקורר, פתחי איוורור אל עבר המושבים האחוריים, מערכת מולטימדיה איכותית, מערכת שמע מתקדמת, גלגלים איכותיים, דיבורית בלוטוס ועוד שלל אביזרים ייחודיים אשר הופכים את הנסיעה בדגם לחוויה ארוכה ומתמשכת ביותר. רמת הגימור המוצעת עם דגם הקארנס מצויה בקו אחיד עם מרבית הרכבים המשתייכים לקטגוריית רכבי המיניוואן אשר במרבית הדגמים מוצעות רשימת אבזור בסיסיות בלבד.
 
רמת בטיחות מובילה ומתקדמת למדי
בשנים האחרונות עברו יצרניות רכב רבות לייצור רכבים משופרים במיוחד מבחינה בטיחותית ולשם כך הם כוללים רשימה ארוכה של אביזרים ייעודיים להעלאת רמת הבטיחות בעת נסיעה, וכך גם יצרנית הרכב קיה אשר בייצור הרכבים המעודכנים שלה שמה דגש ניכר על תחום הבטיחות. דגם הקארנס אשר קולע למגמה זו כולל רשימה ארוכה של תוספות ואביזרי בטיחות ובכלל זה מערכת שיוט עם אופציה להגבלת מהירות הנסיעה, מערך מתקדם בן 6 כריות אויר עם אפשרות לביטול פעילותם, מערכת בקרת יציבות ועוד. כמו כן עמד דגם הקארנס במבחני הריסוק המחמירים בהתאם לתקן ה- Euro NCAP האירופאי שזיכה אותו בציון המקסימאלי של 5 כוכבי בטיחות.
 
רכב ראוי, נוח ונעים לנסיעה
דגם הקארנס משלב בתוכו רשימה ארוכה של יתרונות משמעותיים ביותר הוא נחשב לרכב ראוי ונוח ביותר עם מספר גדול של מקומות ישיבה המספק פתרון אולטימטיבי להסעת מספר גדול של נוסעים בצורה נוחה ונעימה ובכלל זה משפחות גדולות אשר זקוקות לרכב גדול יותר מרכב משפחתי סטנדרטי, ציבור הנהגים הנדרש לרכב בטיחותי, יציב ומאסיבי על גבי הכביש והכל תוך שמירה על עיצוב נאה ביותר ורשימת אבזור ארוכה וטובה. דגם הקארנס מוצע לשיווק עם תג מחיר אטרקטיבי למדי אשר נע סביב ה139,000 ₪ בלבד לגרסת הדיזל החדשה והחסכונית כך שהוא מהווה אופציה נאה גם בכל הנוגע לתג המחיר.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש קיה קארנס, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
אלירן
מתאים במיוחד למשפחות אך גם מציע ביצועים לא רעים. Aנסענו לחופשה משפחתית לצפון, תא המטען התגלה כיתרון - המון מרחב. A ...   [המשך..]
שרון
רכשתי את הרכב אחרי המלצה של חבר והאמת אני די מרוצה. Aהרכב מרווח ונוח והמחיר היה משתלם. Aממליצה בחום למי שרוצה מכונ ...   [המשך..]
הגדרות נגישות