ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

אופל אינסיגניה

image Opel
מחיר משוער: החל מ 173,990
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 11
יתרונות חסרונות
מנוע נוחות
התנהגות כביש צריכת דלק
מעוצבת לא מרווחת מאחור
אופל אינסיגניה
אופל אינסיגניה
אופל אינסיגניה
אופל אינסיגניה
אופל אינסיגניה
אופל אינסיגניה
רכב המנהלים המוביל מבית אופל
אינסיגניה, המשפחתית הגדולה והיוקרתית מבית אופל, נחשבת למובילה בקטגוריה הודות לחזות המרשימה ביותר שלה והאיכויות חסרי תקדים אותם היא מציגה. ה- Insignia הוצגה לראשונה בשנת 2008 עת ביקשה החברה לתת מענה לקטגוריית רכבי היוקרה המקבילים דוגמת הפולקסווגן פאסאט, המאזדה 6, הסקודה סופרב, הפורד מונדאו ועוד. האינסיגניה הציגה כבר מתחילה נתוני נסיעה מרשימים, מכאניקה ברמה גבוה, נוחות רבה בנסיעות ארוכות ומהירות ועוד. בתחילת דרכה שווקה האינסיגניה עם מנוע טורבו בנזין עצום מימדים אשר סיפק 220 כוח סוס, בהתאם לגודלו הרב, אך כך היתה גם צריכת הדלק שלו, דבר אשר היווה חיסכון משמעותי. בראשית 2014 עבר דגם האינסיגניה תהליך של מתיחת פנים מקיפה במהלכה הוצגו נתוני צריכת דלק משופרים ביותר.
 
יחידה מנועית איכותית ומרישימה
כאמור, בשנת 2014 זכתה האינסיגניה למנוע חדש, איכותי ויעיל אשר כבר עם השקתו גרף שבחים רבים, מדובר במנוע טורבו בנזין בנפח של כ-1.6 ליטר המספק 170 כוח סוס ומומנט מרשים עד מאוד של כ-26.5 קמ"ג המתקבלים כבר ב-1,650 סל"ד. מדובר במנוע גמיש ושקט המספק ביצועים יפים במיוחד ללא מאמץ מיוחד והכל תוך פעולה שקטה למדי ודוושת מצערת נוחה להסתגלות מהירה. כשנה לאחר מכן השיקה החברה גרסה מנועית נוספת, גדולה ובכירה יותר, בנפח של כ-2.0 ליטר המספקת 250 כוח סוס ומומנט מכובד במיוחד של כ40.8 קמ"ג המתקבל כבר ב-2,500 סל"ד. המנוע החזק משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בת 6 מהירויות ואופציה להנעת 4X4. הגרסה הבכירה מספקת כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-9.2 שניות בלבד ומהירות מירבית של 240 קמ"ש.

צריכת דלק משופרת
על פי נתוני היצרן, צריכת הדלק של הגרסה החדשה של דגם ה- Insignia עומדת על כ-12.8 ק"מ לליטר, בפועל, בנסיעה משולבת של כביש עירוני וכביש בינעירוני תצרוכת הדלק גבוה יותר ועומדת על כ-10 ק"מ לליטר לגרסה המנועית הבסיסית וכ-8.9 ק"מ לליטר לגרסה הבכירה יותר. על אף שלא מדובר בנתונים חסכוניים למדי, מדובר בשיפור גדול לעומת הדור היוצא של האינסיגניה. שיפור רב זה מתקבל הודות למערכת העצור וסע המותקנת ברכב, שתפקידה הוא לדומם את פעילות המנוע בעת עצירת הרכב ברמזור או אפילו בעל עומסי תנועה ובנוסף בזכות המשקל הרב שהופחת בעת ייצורו של הדגם החדש.
 
נוחות נסיעה ברמה גבוה
כמקובל בקטגוריית המשפחתיות הגדולות, גם האינסיגניה זכתה לכיול מתלים נוקשה באופן יחסי, אך אף על פי כן נוחות הנסיעה הולכת ומשתפרת במידה רבה ככל שמהירות הנסיעה עולה, אך גם כאשר מדובר בנסיעה מתונה או בשיוט בדרך בינעירונית, מתקבלת תחושה נינוחה ונעימה בעת הנהיגה. כושר התמרון שמציגה ה- Insignia טוב למדי, ההיגוי במהירויות הגבוהות מדוייק ונוח לתפעול, בידוד הרעשים טוב מאוד ומלבד רעשי צמידים בעת נסיעה במיהרויות נמוכות לא ניתן לשמוע כל צליל מיותר. על אף המעלות הרבות יש לציין מספר חסרונות בודדים ובינהם ראות לקויה בזמן נסיעה לאחור, דבר הנובע מהעובדה כי המראה האחורית איננה מתכווננת מספיק לכיוון השמאלי ומראות הצד קטנות במיוחד, דבר אשר ניתן לפתור בקלות יחסית בעזרת שיפורים חיצוניים.

עיצוב חיצוני חדיש ויפיפה
העיצוב החיצוני של האינסיגניה משדר מראה קלאסי, יוקרתי ואיכותי, נדמה כי בעת עיצובה בחרו באופל ללכת על הצד הבטוח ולא להסתכן עם זויות מצועצעות או עיצוביים ייחודים שעלולים לבלבל את העין. הדור החדש של דגם ה- Insignia הפך דומה יותר לאחותה הקטנה- האסטרה ברלינה, שכן הוא מציג קוים נקיים, פסי ניקל בצידי הרכב, גריל חדיש ונוצץ וגלגלים יוקרתיים שעושים את העבודה ולא מאפשרים להתעלם ממנו. אופל אינסיגניה משווקת במרכב של 4 ו-5 דלתות, כאשר כמתבקש, דגם ה-5 דלתות נחשב לפרקטי ונוח יותר, בעיקר כאשר נבחנת הישיבה במושב האחורי. צורת מרכב נוספת היא ה- Sports Tourer- גרסת הסטיישן, אשר מציעה תא מטען אדיר מימדים בנפח של כ-540 ליטר לפני קיפול המושבים ו1,530 ליטר לאחר קיפול המושבים ועל כן מתאימה היא במיוחד למשפחות הנדרשות לשאת עימן ציוד רב.
 
תא נוסעים יוקרתי ומרהיב
מתיחת הפנים לה זכתה האינסיגניה העניקה לה שדרוג משמעותי בכל הנוגע לעיצובו של תא הנוסעים, הושקה מלאכת מחשבת מעמיקה בעיצובו והוכנסו בו שלל שיפורים ותוספות שהופכים את הישיבה בתא הנוסעים לחוויה בפני עצמה. מושבי הרכב הנוחים והאיכותיים זכו לרמת גימור גבוה ביותר ומאפשרים נסיעה נעימה גם בעת ישיבה לאורך זמן רב. קונסולת הנהג מציגה סידור נוח ומושכל של כלל המתגים והמסכים אשר ממוקמים בצורה אופטימלית ומאפשרים נסיעה פשוטה ללא התעסקות מיותרת בעת הנהיגה. רמת הגימור וטיב החומרים גבוה ביותר והמראה הכללי משדר יוקרה שאינה תבייש אף רכב מנהלים ברמה הגבוה ביותר. המרווח בתא הנוסעים גדול ומספק הן ליושבים במושבים הקדמיים והן ליושבים בספסל האחורי.
 
אבזור רב לשיפור חווית הנסיעה
כיאה לכלל רכבי אופל, גם האינסיגניה זכתה לשלל רב של תוספות אשר הופכות כל נסיעה בה לחוויה מיוחדת, תוספות אלה כוללות, בין היתר, מסך בגודל של כ-8 אינץ' בעל שלל רב של חיבורים לטלפונים חכמים ולגאג'טים שונים, תאורת לד מתדמת המקיפה את כל חלל הפנים בגוון אדום ומרגיע ומאירה נקודות אסטרטגיות בפנים הרכב, מערכת בקרת אקלים מתקדמת ומפוצלת, חישוקי 18 אינץ' , ספויילר אחורי ועוד. על מנת לשפר אף יותר את חווית הנסיעה מאפשרת החברה להגדיל את רמת האבזור בחבילות אופציונליות- חבילת "קוסמו" הכוללת טאצ' פד למסך הממוקם בסמוך לידית ההילוכים ומאפשר לשלוט בקלות במסך מבלי להרים את היד ולהסיט את העין מהכביש, גג שמש, מושבי עור מחוממים וחבילה מורחבת יותר, חבילת "Sport-OPC Line" הכוללת חישוקים בקוטר של 19 אינץ', תיבת הילוכים בעלת אפשרות לשליטה על ידי מנופים בגלגל ההגה, ספויילר אחורי, דוושת אלומיניום מחוררת, שלדה מומנכת ועוד.
 
מובילה בבטיחות 
אופל מצטרפת למגמה העולמית לשיפור רמת הבטיחות של כלל רכביה, וכך גם האינסיגנה שזכתה בעת מתיחת הפנים לשיפורים רבים המעלים במידה ניכרת את רמת בטיחותה. היא מציגה אחיזת כביש גבוה, זוית גלגל מתונה ונוחה ביחס לרכבים רבים המשתייכים לקטגוריה, עוצמת בלימה גבוה ותחושת דוושה אופטימלית. כמו כן משווקת היא עם מערך מתקדם של כ-6 כריות אויר, מערכת התראה על סטייה מנתיב, התרעה על ירידה בלחץ האויר ועוד. כמו כן עמדה האינסיגניה במבחני הבטיחות המתקדמים של Euro NCAP וזכתה היא לציון המקסימלי של כחמישה כוכבי בטיחות.
 
למי מתאימה האינסגניה?
האינסגניה מתמודדת בגאון בכל הפרמטרים מול מתחרותיה החזקות הכוללות, בין היתר, את המאזדה 6, סובארו B4, פיג'ו 508, שברולט מאליבו, קיה אופטימה, פולקסווגן פאסאט, סקודה סופרב ועוד. היא משווקת עם תג מחיר אטרקטיבי למדי אשר מתחיל מ171,990 ש"ח בעבור הגרסה הבסיסית ועד ל201,990 ש"ח בעבור הגרסה הבכירה ברמת גימור OPC Line, מדובר במחיר סביר ביותר בעיקר בהשוואה למתחרות. האינסגניה היא למעשה המשפחתית האוטלטימטיבית, היא מציגה מקום רב לאחסון, בטיחות ברמה גבוה ונוחות לנסיעות ארוכות, היא מתאימה בהחלט גם למנהלים אשר אינם נזקקים לרכב גדול מדי ולחובבי ביצועי הכביש המרהיבים.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש אופל אינסיגניה, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
אורי שקדי
ככה אני מרגיש באופל שלי, כמו שאני מנהל את הכביש. האינסגנייה זה אוטו מעולה בעל יכולות נהיגה חוויתיות מאוד וגם עם אב ...   [המשך..]
שלום עטיה
אופל אינסגנייה זה אחד מהרכבים הטובים ביותר שנהגתי בהם. המנוע של האוטו חזק מאוד ובלחיצה על דוושת הגז פשוט עפים קדימ ...   [המשך..]
הגדרות נגישות