ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

אאודי R8

image AUDI
מחיר משוער: החל מ 1,385,000
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 7.3
יתרונות חסרונות
עיצוב חיצוני צריכת דלק
ביצועים שימושיות
חווית נהיגה מחיר
אאודי R8
אאודי R8
אאודי R8
אאודי R8
אאודי R8
אודי R8
רכב הספורט המרהיב מבית אודי
R8, רכב הספורט המרהיב מבית היוצר של חברת אודי הגרמנית, הושקה לראשונה בשנת 2003 כדגם תצוגה שזכה לשם "לה מאן", בשנת 2007 הושק הרכב בשנית, תחת השם החדש המבוסס על שמו של דגם המירוצים המיתולוגי של החברה, כרכב ספורטיבי בעלת נתונים חסרי תקדים ועיצוב ייחודי. דגם ה- R8 מבוסס על הפלטפורמה המתקדמת של דגם הגאיארדו של למבורגיני (שתי החברות, אודי ולמבורגיני משתייכות לקבוצת פולקסווגן). ייצורה הייחודי של ה- R8 מתבצע במפעלי החברה בגרמניה אשר מעסיק כ120 עובדים המוסמכים לתפעולו של דגם זה בלבד, בתהליך שכולל את הרכבתם של  5,000 חלקי הרכב המורכבים ידנית בקצב של 20 רכבים ליום לערך. תהליך הרכבתו של ה- R8כולל מערך בדיקות קפדני הכולל טכנולוגיית טומוגרפיה ממוחשבת אשר נחשבת לפסגת הטכנולוגיה העולמית בכל הקשור לתהליכי ייצור רכבים. בשנת 2015 הציגה החברה את הדור השני והמתקדם של ה- R8 בתערוכת הרכבים השנתית בג'נבה אשר כלל מגוון גדול של שיפורים ועדכונים הן בפן העיצובי והן בפן המכאני.
 
היצע מנועים חזק ואיכותי
הדור הראשון של ה- R8 הציע מספר גרסאות מנועיות חזקות ואיכותיות, ואילו בדור השני בחרו באודי להתמקד במנוע אחד אדיר מיימדים וחזק בצורה בלתי רגילה, המספק ביצועי כביש חסרי מתחרים המאפשר בחירה בין שתי גרסאות הספק. המנוע החדש הינו המנוע המוכר מדגם הלמוברגיני הוראקאן בנפח של 5.2 ליטר המספק 540 כוח סוס ו55 קמ"ג וכן גרסת "פלוס" המספקת 610 כוח סוס וכ-57 קמ"ג. המנוע משודך לתיבת הילוכים רובוטית דו- מצמדית בעלת 7 הילוכים המעבירה את הכוח בצורה האופטימלית אל ארבעת הגלגלים. כחלק משדרוג הדור שני של ה- R8, הופחת משקלה במידה משמעותית והוקשח המרכב בכ-40% בזכות שימוש נרחב בקרבון ואלומניום, נתון המאפשר לה לספק כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ3.5 שניות בלבד ולמהירות מקסימאלית של כ-323 קמ"ש. גרסת הפלוס מציגה נתונים טובים אף יותר עם כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-0.3 שניות בלבד ומהירות מירבית של 330 קמ"ש. לא בכדי טוענים מבקרי רכב רבים כי ה- R8 היא הדגם המהיר והחזק ביותר מבית היוצר הגרמני בכל הזמנים. בהמשך צפויה החברה להשיק שתי גרסאות מנועיות נוספות, גרסת ה R8 LMS וכן גרסה חשמלית חדישה עם מנוע e-Tron בנפח של 2.0 ליטר בהספק של 456 כוח סוס ומומנט מירבי של 46.9 קמ"ג. צריכת הדלק הממוצעת של ה- R8 בהתאם לנתוני היצרן עומדת על 7.3 קילומטר לליטר וטרם נמדדו נתוני צריכה בנסיעה פעילה אך אין ספק שלא מדובר ברכב חסכוני בדלק.
 
מבחן נסיעה ל- R8
נסיעה ב- R8 מספקת לנהג תחושת קלילות ומהירות יוצאת דופן, כבר מרגע הישיבה בכסא הנהג תאחוז בנהג תחושת התרגשות אדירה שתלך ותתחזק ככל שישמיע המנוע את קולו. אף על אף שמדובר באחת המכניות המהירות של אודי היא מספקת לנהג את מלוא השליטה והביטחון להם זקוק הנהג לרבות יכולת תמרון ואחיזת כביש ברמה גבוה. המנוע של דגם ה- R8 פועל בתצורה שקטה ביותר כך שבהילוכים הנמוכים כמעט ולא ניתן לשמוע אותו, בלם הזעזועים המותקן ברכב מאפשר לדלק בקלילות מעל פגעי הדרך השונים תוך אטימה מלאה של רעשי הדרך לתא הנוסעים. לחיצה על דוושת הגז תביא את הרכב למהירויות גבוהות ותספק את רמת האנדרנלין הגבוה והממכרת. 
 
עיצוב עוצר נשימה
עיצובו של ה- R8נחשב ליוצא דופן, הוא משלב בצורה מושלמת ספורטיביות וקלאסיות איכותית באופן שלא ניתן לפספס, הוא נמוך באופן האופייני לרכבי ספורט ולרכבי מרוצים, אחוריו בולטים וחזיתו נמוכה ומשופלת מטה. עיצובו של ההדור החדש מזכיר במידה רבה את הדור היוצא וכולל שינוי מינורי במידותיו שעומדות על 4.42 מטר אורך, 2.65 מטר לבסיס הגלגלים, 1.94 מטר גובה ו1.24 מטר לגובה התקרה, כמו כן הוכנסו עידכונים עיצוביים כמו הוספתם של פנסים צרים בחזית וטכנולוגיית LED מאחור, גריל משושה בולט למראה בפגוש בקידמי ועוד. תא הנוסעים עודכן גם הוא בהתאם למוטיב התא נוסעים וירטואלי של החברה, מדובר בעיצוב נקי וסולידי ללא כפתורים מיותרים כאשר כל השליטה בפונקציות הרכב מתבססת על מסך 12.3 אינץ' המשמש גם כלוח מחוונים ומערכת מולטימדיה. מדובר בעיצוב פנימי ייחודי התורם את תרומתו המשמעותית לנראות הכללית של הרכב.
 
היצע תוספות ואבזור עשיר במיוחד
חווית הנהיגה הייחודית ב- R8 מתגברת לאור שלל התוספות והאביזרים המוצעים כחלק בלתי נפרד ממפרט העשיר של הרכב, בפן התפעולי מוצעות תוספות כמו מערכת רדיו דיסק הכוללת נגן DVD/CD קורא קבצי MP3, דיבורית אלחוטית בלוטוס, שליטה מלאה במערכת השמע דרך גלגל ההגה, מערכת בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שחיוט מראות חיצוניות במתכווננות ומתקפלות חשמלית וכוללות טכנולוגית חימום למניעת היווצרות אדים, מערכת עצור וסע מתקדמת לחסכון אפקטיבי בדלק, חבילת הנעה בעלת כפתור Engine Stop & Start המאפשרת פתיחה ונעילה מרכזית של הרכב, פתיחה של תא המטען על ידי המפתח החכם ועוד. ה- R8  כולל בנוסף שלל תוספות לשיפור רמת הנוחות ברכב הכוללות מערכת היגוי אלקטרו מכאנית בעלת פונקציית Servotronic, הגה ספורט קטום בעל שלוש זרועות וציפויי עור, מושבי עור מדגם Nappa בעלי תיפורי יהלום, שקע V12  בקונסולה המרכזית, מצת ומאפרה ייחודיים ועוד. חבילת התוספות המוצעת כסטנדרט נחשבת לגדולה ועשירה מהרגיל, היא הופכת את חווית הנהיגה לבלתי נשכחת.
 
בטיחות מיירבית לרכב ולנוסעים
בשנים האחרונות קיימת מגמה אשר הולכת וגוברת בקרב יצרניות רכב רבות להעלאה ושיפור של רמת הבטיחות של הרכבים השונים הדבר נעשה על ידי הכנסתם של אביזרים שונים והעמדתם של הרכבים במבחני הבטיחות השונים. יצרנית הרכב אודי לוקחת חלק פעיל במגמה זו ומציגה מערך איכותי של תוספות ושדרוגים המעלים במידה משמעותית במיוחד את בטיחות הרכב והנוסעים, הדבר נכון בייתר שאת כאשר מדובר ברכב ספורט בעל יכולות מכאניות עצימות אשר מסוגל להגיע לקמ"ש גבוה ביותר דוגמת ה- אאודי R8. תוספות בטיחות אלה כוללות, בין היתר, מערך של 6 כריות אויר ומתג פעיל לניתוקם בעת הצורך, מערכת פנסי LED מתקדמים ותאורת נהיגת יום לייצירת ראות אופטימלית, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, מצלמת רוורס בעלת מערכת plus system Parking , ערכת מושבי בטיחות לילדים, מערכת מתקדמת לבלימת חירום אפקטיבית, מערכת בקרת סחרור גלגל, מערכת נעילת דיפרנציאל אלקטרונית, מערכת עזר למניעת התנגשות ועוד.
 
למי מתאימה ה- R8
ה- R8 נחשבת לאחד הרכבים המרהיבים ביופיים ובביצועי הכביש שלהם, לא בכדי שימשה היא כמקור להשראה לסרטים רבים ולמשחקי מחשב מיוחדים, אך על אף היכולות האדירות שלה היא אינה מתאימה לכל אחד, היא מושלמת לחובבי הריגוש, אוהבי המנועים החזקים ולמכורים לביצועים מיוחדים. היא משווקת בתג מחיר לא מבוטל העומד על 1,495,000 ₪ ומהווה מתחרה ראויה ביותר לשאר מתחרותיה לקטגוריה לרבות רכבי הספורט המובילים בשוק. חובבי רכב שאינם נזקקים למקום רב לאחסון ואינם מתרגשים מצריכת דלק גבוה, יכול בהחלט להיות שדגם ה- R8 היא המכונית המושלמת עבורם שתהפוך כל נסיעה לעבודה לריגוש מתמשך.
 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש אאודי R8, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
עד כה לא נרשמו חוות דעת
עד כה לא נרשמו חוות דעת
הגדרות נגישות