ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
מנוע השוואת מחירים להשכרת רכב שחוסך לך כסף בטיול לגרמניה
מדינת איסוף הרכב
select
עיר איסוף הרכב
select
תחנת איסוף בעיר
select
תחנת החזרה בעיר
select
מס' נוסעים
select
זמן איסןף הרכב
RadDatePicker
RadDatePicker
בחירת תאריך איסוףבחירת זמן איסוף
זמן החזרת הרכב
שם מלא
טלפון
כתובת דוא"ל

גרמניה היא אחת המדינות הגדולות והיפות ביותר באירופה. מדובר באחת המדינות המתועשות והחזקות ביותר בעולם, הנהנית מכלכלה יציבה ומרמת חיים גבוהה לתושביה. עם שטחים נרחבים הגודל של יותר מ350 אלף קמ"ר, מדובר במדינה המציעה מגוון רחב של נופים כפריים ופסטוראליים, לצד ערים עתיקות ויפות בהן נכתבו פרקים חשובים ויפים בהיסטוריה האנושית. בנוסף לכך, גרמניה מציעה שלל מוזיאונים ומיצגים תרבותיים לצד אתרים חשובים מתקופת השואה שכל יהודי חייב לבקר בהם לפחות פעם אחת בחיים.
 
טיול בערי גרמניה ברכב שכור
העיר הגדולה ביותר בגרמניה היא הבירה ברלין המפורסמת בעיקר בשל החומה שהפרידה בין מערב העיר למזרחה בתקופת המלחמה הקרה אשר נפלה בשנת 1989. לערי גרמניה הגדולות כמו ברלין, המבורג, מינכן ופרנקפורט יש הרבה מאוד מה להציע לתיירים, והדרך הטובה ביותר לתור בהן היא באמצעות רכב שכור המעניק לכם את החופש המוחלט לאן לנסוע, ללא כל תלות בתחבורה ציבורית. גרמניה גם נחשבת למדינת המקור של כל רכבי היוקרה, וניתן לשכור שם רכבים מסוג מרצדס, ב.מ.וו, או אאודי ולנסוע בסטייל.
 
האוטובאן – האוטוסטראדה הגרמנית המפורסמת
הכבישים המפורסמים ביותר בגרמניה הם האוטובאנים – הכבישים המהירים של גרמניה. הנסיעה באוטובאן היא כמעט ללא הגבלת מהירות ולכן מומלץ לשכור רכב חזק ויכול לעמוד בכך. נסיעה אטית באוטובאנים נחשבת למסוכנת, וחשוב מאוד להשתלב בתנועה ולהתאים את מהירות הנסיעה לזו של שאר הנהגים. כמו כן, עקיפה של רכב מימין נחשבת לעבירה חמורה ומומלץ להימנע מכך. במקרה ושוטר עוצר אתכם יש להציג רישיון נהיגה, כאשר רישיון נהיגה ישראלי שתקף לשישה חודשים בגרמניה, כאשר לשוטר ישנה סמכות לגבות את הקנס במקום.
 
טיפים להשכרת רכב בגרמניה 
התנועה בגרמניה באמצעות רכב שכור היא אידיאלית מפני שגרמניה היא אחת המדינות המתפארות תשתית תחבורה ברמה גבוהה מאוד. הכבישים אמנם מתוכננים בקפידה אולם בשעות העומס עדיין ייתכנו פקקי תנועה. תחנות הדלק פתוחות לאורך כל היממה וניתן להשתמש בכרטיסי אשראי לצורך תדלוק. מותר לנסוע בנתיבים של חשמליות אולם יש להקפיד על מתן זכות קדימה לחשמלית עוברת. הפנייה ימינה ברמזור אדום מותרת במידה וביצעתם עצירה מלאה ובדקתם שהדרך פנויה. מומלץ מאוד לשכור רכב המאובזר במערכת ניווט לוויני בשביל להימנע מעיקובים מיותרים או בלבול על הכביש העלול להיות מסוכן, בעיקר בנסיעה עירונית או מחוצה לה.


למציאת השכרת רכב בכל המדינות – לחץ כאן
הגדרות נגישות