ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
מנוע השוואת מחירים להשכרת רכב שחוסך לך כסף בטיול לאירלנד
מדינת איסוף הרכב
select
עיר איסוף הרכב
select
תחנת איסוף בעיר
select
תחנת החזרה בעיר
select
מס' נוסעים
select
זמן איסןף הרכב
RadDatePicker
RadDatePicker
בחירת תאריך איסוףבחירת זמן איסוף
זמן החזרת הרכב
שם מלא
טלפון
כתובת דוא"ל

לא מעט כוכבי פופ מאירלנד עשו את דרכם לאחרונה לארץ, אולם כשאנחנו מגיעים לשם מגיעה לנו חוויה לא פחות טובה, וזה כולל רכב צמוד מהשכרה שילווה אותנו בטיול.
השכרות רכב באירלנד הן עניין שבשגרה, במיוחד סביב עיר הבירה שלה, דבלין. היעד המרכזי שבו וממנו שוכרים רכבים הוא שדה התעופה, אולם הוא ממוקם כשנים עשר קילומטרים מצפון מרכז העיר, וכן ניתן לשכור גם ממרכז העיר דבלין או במרכזי הערים הראשיות במדינה. כדי לעבור את הטיול בחוויה אופטימאלית, ואפילו ברכב אחד עם כולם – זה עשוי להיות חסכוני לבסוף ומשתלם – ישנו ליסינג לרכבים גדולים – בין 7 ל- 9 נוסעים (מיניוואנים), ליסינג למשפחתיות וליסינג לרכבים קומפקטיים. שירותי השכרת רכב באירלנד יתכנו לתקופה ארוכה או קצרה בהתאם לנדרש.

מה להכין לפני שטסים לאירלנד?
ההכנות הכרוכות בהשכרת רכב באירלנד דורשות בדיקה מקדימה לכל המסמכים: לרישיון נהיגה תקף – מקומי וכן רישיון נהיגה בין לאומי. במידה ואין מסמכים דרושים כמו למשל ביטוח לרכב, רישיון רכב או רישיון נהיגה בתוקף ושוטר עוצר את רכב הנהג, ישלחו לתחנת המשטרה הקרובה בתוך פרק זמן קצר,  כדי להציג את המסמכים הדרושים במלואם שם.

תנאי הכביש באירלנד
אירלנד היא מדינה שחובקת ערים שונות – ביניהן מוקד התיירות דבלין – עיר הבירה של אירלנד, אולם גם כפרים רבים שמשובצים בתוך נופים עוצרי נשימה. כדי לנשום את מלוא הקסם והאוויר הנקי יחסית והפתוח שיש במדינה המופלאה הזו, נדרש רכב שיהיה עמיד לנסיעות בין עירוניות ארוכות ולעתים אף גם לתנאי שטח אם נדרש.

איך לשדרג את החופשה עם רכב באירלנד?
היערכות מוקדמת הופכת את הטיול לכזה שאפשר להכניס בו כמה שיותר חוויות. חשוב להיערך בעניין הדלק שאינו יותר זול מישראל כבכל רחבי אירופה – תחנות הדלק תהיינה סגורות לעתים בימי ראשון. כמו כן, רצוי לברר היכן סניפי השכרת הרכב הקרובים לתוואי הנסיעה שלכם, לשם תוכלו להשיב את הרכב לאחר השימוש.


למציאת השכרת רכב בכל המדינות – לחץ כאן
הגדרות נגישות