ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
מנוע השוואת מחירים להשכרת רכב שחוסך לך כסף בטיול לצרפת
מדינת איסוף הרכב
select
עיר איסוף הרכב
select
תחנת איסוף בעיר
select
תחנת החזרה בעיר
select
מס' נוסעים
select
זמן איסןף הרכב
RadDatePicker
RadDatePicker
בחירת תאריך איסוףבחירת זמן איסוף
זמן החזרת הרכב
שם מלא
טלפון
כתובת דוא"ל

אחת הדרכים הטובות ביותר לנוע במדינה רחבה ועשירה בנופים משגעים כמו צרפת, היא באמצעות רכב מושכר. כאמור, בדומה לשאר המדינות באירופה התנועה במרכזי הערים עדיף שתתבצע באמצעות תחבורה ציבורית כמו אוטובוסים או רכבת תחתית, פשוט משום שהערים הגדולות כמו פריז למשל מאוד צפופות ופקוקות, ובאמצעות תחבורה ציבורית ניתן להגיע לכל מקום ביעילות ובמהירות. אולם טיול אמיתי בצרפת איננו כולל רק את העיר פריז, ובכדי לראות את כל מה שיש לצרפת באמת להציע, מומלץ לשלב בטיול גם את האזורים הכפריים והפתוחים, ולהבין באמת מדוע מכנים לצרפת ארץ הגבינות והיין.
 
מדוע מומלץ לשכור רכב בצרפת?
על מנת לתור באזורים הכפריים של צרפת, או על מנת להגיע מעיר אחת לשנייה מומלץ מאוד לשכור רכב, בעזרתו ניתן להגיע לכל המקומות אליהן קשה להגיע באמצעות תחבורה ציבורית. את הרכב מומלץ להזמין כבר בארץ, ולחסוך בזמן יקר שעלול להתבזבז על חיפוש אחר סוכנויות השכרת רכב. כמובן שיש עדיפות על איסוף הרכב כבר משדה התעופה, וזה שירות מקובל מאוד בכל אירופה וגם בצרפת. לצורך כך חשוב מאוד להחזיק בכתובת בית המלון שלכם בהישג יד ולהצטייד במפות כבישים עדכניות. למי שלא מעוניין להסתבך עם מפות, כיום ניתן לשכור רכב המאובזר במערכת GPS, כך שכל מה שצריך לעשות הוא להכניס את כתובת היעד למכשיר, ולעקוב אחר ההוראות. לאלו מכם שאינם דוברי צרפתית, עדיף לוודא שהמכשיר שאתם שוכרים דובר עברית או אנגלית.
 
כללי הנהיגה בצרפת
חוקי התעבורה של צרפת דומים מאוד לחוקי הנהיגה בכל המדינות המערביות, אך כמו בכל מדינה גם לצרפת יש את הכללים והחוקים הייחודיים אליה וחשוב להכיר אותם מבעוד מועד. חברות השכרת רכב רבות אפילו מציעות חוברת הסבר קצרה אודות כללי הנהיגה הנהוגים בצרפת. למשל, מהירות הנהיגה המותרת בכבישים עירוניים היא 50 קמ"ש, כאשר מחוץ לעיר ניתן לנוע במהירויות של עד 130 קמ"ש, תלוי בשילוט במקום, כאשר במזג אוויר גשום נהוג לנסוע לאט יותר. אסור לעשות שימוש בטלפון נייד בזמן הנהיגה, ותיירים מחויבים לשלם קנסות במקום ובמזומן, כך שתקפידו לציית לחוקים או הכינו את הארנקים מראש.
 
סיכום
בשורה התחתונה השכרת רכב בצרפת מומלצת בעיקר במידה ואתם מתכננים טיול שכולל גם נסיעות ברחבי המדינה הגדולה הזאת, ואינו מוגבל אך ורק לעיר מרכזית אחת. ניתן למצוא מספר רב של סוכנויות השכרת רכב בישראל דרכן ניתן להזמין מראש רכב לטיול בצרפת. תמיד עדיף להזמין רכב באחת מהסוכנויות הגדולות והמוכרות וליהנות ממחירים אטרקטיביים, והעיקר שיהיה טיול מוצלח.


למציאת השכרת רכב בכל המדינות – לחץ כאן
הגדרות נגישות