ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
מנוע השוואת מחירים להשכרת רכב שחוסך לך כסף בטיול לקנדה
מדינת איסוף הרכב
select
עיר איסוף הרכב
select
תחנת איסוף בעיר
select
תחנת החזרה בעיר
select
מס' נוסעים
select
זמן איסןף הרכב
RadDatePicker
RadDatePicker
בחירת תאריך איסוףבחירת זמן איסוף
זמן החזרת הרכב
שם מלא
טלפון
כתובת דוא"ל

במדינה כמו קנדה המשתרעת על שטח בלתי נתפס, האופציה הטובה ביותר לתור את המדינה היא באמצעות רכב. עם מערכת כבישים טובה, חוקי נהיגה ברורים ומערכת אכיפה יעילה חווית הטיול הופכת לנוחה ונעימה. קנדה היא מדינה רחבת ידיים עם מערכת כבישים חדישה וענפה ההופכת את חווית הטיול עם רכב שכור לאופציה מהנה ויעילה עד מאוד. הנסיעה ברכב מוזילה באופן משמעותי את הטיול לעומת תנועה בטיסות פנים מעיר לעיר. עלות אחזקת הרכב היא נמוכה מאוד ומחיר הדלק גם כן נמוך באופן יחסי. נהיגה ברכב בין הערים השונות תוך כדי חניות ביניים ביעדים אטרקטייבים הופכת את הנסיעה לחוויה לכל המשפחה.

נתונים על השכרת רכב בקנדה
בקנדה הגיל המינימאלי להשכרת רכב הינו  בין 21-23 . מהירות הנסיעה משתנה לפי סוגי הכבישים השונים. בכביש מהיר המהירות המותרת הינה 100 קמ"ש בעוד שבכביש בינעירוני רגיל המהירות מוגבלת ל 90 קמ"ש. בתוך הערים המהירויות המותרות הן כמו בארץ עד 50 קמ"ש בלבד. חשוב מאוד לשים לב לשילוט בכבישים על מנת לראות האם יש שינויים בהגבלת המהירות בין הערים השונות

נקודות חשובות לפני השכרת הרכב
לפני השכרת הרכב חשוב מאוד לבחון היטב את תנאי מזג האוויר בקנדה, יש תקופות בהם כבישים מסוימים קשים למעבר וחסומים ואז הרכב המועדף להשכרה הינו רכב גדול עם הנעת 4*4, בעוד שבתקופה קייצית יותר יכול להיות שרכב קליל יותר עם מנוע קטן יותר יכול להיות אופציה עדיפה. כמו כן מומלץ להכין את מסלול הנסיעה מראש ולהצטייד במכשיר ניווט לוויני. רישיון ישראלי אמור להספיק בקנדה אך בכל מיקרה מומלץ להצטייד גם ברישיון בין לאומי.

מסלולי טיול עם רכב בקנדה
אחד ממסלולי הטיול המומלצים עם רכב מושכר הינו טיול למפלי הניאגרה ולאחר מכן לטורונטו. את הטיול מומלץ להתחיל בניויורק ולהצטייד ברכב שם, משם ליסוע צפונה לגבול הקנדי ולבקר במפלי הניאגרה. לאחר מפלי הניאגרה מצפה נסיעה של מספר שעות עד לטורונטו בה ניתן להחזיר את הרכב לאחת מסוכנויות ההשכרה הרבות הקיימות בה.


למציאת השכרת רכב בכל המדינות – לחץ כאן
הגדרות נגישות