ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
מנוע השוואת מחירים להשכרת רכב שחוסך לך כסף בטיול לשווייץ
מדינת איסוף הרכב
select
עיר איסוף הרכב
select
תחנת איסוף בעיר
select
תחנת החזרה בעיר
select
מס' נוסעים
select
זמן איסןף הרכב
RadDatePicker
RadDatePicker
בחירת תאריך איסוףבחירת זמן איסוף
זמן החזרת הרכב
שם מלא
טלפון
כתובת דוא"ל

אומרים כי הנופים בשוויץ משורטטים על ידי הרים והרים ציוריים, שהם פרי יצירת הטבע ומהווים מגרש משחקים מפואר. למרות ששוויץ היא אחת המדינות היותר קטנות באירופה, יש לא מעט מקומות תיור כשהגישה אל רבים מהם נוחה יותר עם רכב צמוד. מי שמגיע לשוויץ מחפש איפה המצלמה – הכול נראה כאילו מתוך גלויה שיש בה קלישאות רבות: האגמים והימות, הצמחייה הירוקה והשופעת, הפסגות המושלגות, הערים היפהיפיות. הכול נראה שליו והמושג "על מי מנוחות" מתאים בדיוק לתמונה הזו. השלווה שניכרת בכל פינה היא משאת נפשם של רבים הבאים לתייר בה, וליהנות באותה נשימה מסדר, ניקיון, טיפוח וגם... ליהנות מסוגי ספורט שונים – לרבות אלו שקשורים בקרח, בטיולי אופניים, טיולים למיטיבי לכת וכן מספורט ההליכה למוזיאונים, גני חי, פארקי מים ושלל אטרקציות נוספות.

תשתיות כבישים בשוויץ
כמעט על אותו משקל של השכרת רכב בארץ, שוויץ היא מדינה קטנה יחסית לשאר מדינות אירופה, מה שמאפשר יכולת תמרון טובה ממקום למקום, אולם הטיפוגרפיה המשתנה של הארץ מקשה מעט על התחבורה. לצורך העניין ניתן להשתמש בתחבורה ציבורית או ברכב מהשכרה או ליסינג. תשתית הכבישים היא מהמשובחות בעולם, ונותר רק ליהנות מההיצע.

השכרת רכב בשוויץ
תכנון טיול למדינת שוויץ כרוך לרוב בהשכרת רכב, אולם מי שמעוניין לשכור אותו אמור להתחיל ופעול כבר מהארץ. אם כבר מסודר, אז עד הסוף: מתקשרים לאחת הסוכנויות הבין לאומיות להשכרת רכבים, ומשריינים את הרכב הרצוי לכם – בין אם רכב SUV, שטח או משפחתי.

אגרות כבישים
ישנה אגרת כבישים בשוויץ הנגבית מכלי רכב הנוסעים בכבישים המהירים שנקראים Autobans. מדובר בתשלום שהוא שנתי וקבוע. כאשר נכנסים לכביש זה דרך המחסום או ההצטלבות – הוא יסומן בשלט ויהיה בו הכיתוב TOLL – רצוי לעשות עבודת שטח מקדימה.


למציאת השכרת רכב בכל המדינות – לחץ כאן
הגדרות נגישות