ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
מנוע השוואת מחירים להשכרת רכב שחוסך לך כסף בטיול לאיטליה
מדינת איסוף הרכב
select
עיר איסוף הרכב
select
תחנת איסוף בעיר
select
תחנת החזרה בעיר
select
מס' נוסעים
select
זמן איסןף הרכב
RadDatePicker
RadDatePicker
בחירת תאריך איסוףבחירת זמן איסוף
זמן החזרת הרכב
שם מלא
טלפון
כתובת דוא"ל

למרות שלא כל המגפיים הם מתוצרת איטליה, עדיין ארץ המגף היא אחת המתוירות ביותר מבין ארצות המזרח התיכון, ובעיקר עיר הבירה של – רומא, שהיא העיר הגדולה ביותר באותה המדינה. איטליה היא מדינה הגובלת בנופים קסומים – מצפון תוחמים האלפים הציוריים שלוקחים חלק גם במדינות כמו שוויץ, צרפת, סלובניה ואוסטריה. אזורים מדוברים נוספים הם מדינת סן מורינו הקטנה שנמצאת בצפון של מרכז המדינה. במרכז המדינה ישנה קריית הוותיקן ושם שוכן האפיפיור. מדובר במדינה שיש לה את המשק המדורג כשישי בגודלו בעולם, כאשר ענפי הייצור העיקריים שלה הם שמן זית, יין, תעשיית רכב, טקסטיל ותעשיית כימיה. מי שמעוניין לטייל באיטליה, ודאי שמצפה לו חוויה מיוחדת כאשר הוא יכול לנדוד בין הגבולות ולדרוך על דוושת הגז לאיזה כיוון שההגה מושך והלב לוקח.

יעדים תיירותיים מקובלים באיטליה
עיר הבירה רומא מכילה היסטוריה מתפרצת מפינות שונות בעיר ואפשר להבחין בכך אפילו מנסיעה ברחבי העיר, ישנם מוזיאונים לרוב ומבנים מיוחדים, כנסיות וארכיאולוגיה. מי שמעוניין להכנס לטוסקנה המדוברת והמצולמת, יצטרך להתנייד למרכז המדינה. מי שמעוניין להגיע לפסטיבל המסכות בפירנצה או לשוט על גבי גונדולות בונציה, להגיע לאגם גרדה או להגיע למילאנו לאיזו תצוגת אופנה – כנראה אלו כמה סיבות טובות להעדיף השכרת רכב על פני התניידות עצמאית בתחבורה ציבורית.

השכרת רכב – האם לקחת ישירות משדה התעופה?
ככל השכרת רכב בחו"ל, אפשר להשתמש בשירותי השכרת רכב ישירות משדה התעופה, כאשר נוחתים בשדה ומוצע לתיירים שירות המקדם את הנוחות שלהם ואת האינטרס של חברת התיירות או ההשכרה. מצד שני, קרוב לודאי שאתם לא היחידים שיעשו זאת, ולאחר המתנה ארוכה בתור תקחו כל רכב שיציעו לכם, בלא בררנות – מה עוד ששפת הדיבור היא השפה האיטלקית המקומית או אנגלית כמובן. תוכלו לחסוך את חוסר ההבנה שעלול לקרות בעקבות העניין ולערוך את ההזמנה כבר מהארץ.

לברר מה מזג האויר הצפוי באיטליה
בזמן הטיול, יכול להיות שמזג האויר יהיה גם הוא שיקול בבחירת אמצעי התחבורה שבו תסעו – אם זה רכב ליסינג או רכב ציבורי. בין אם אתם נוסעים לבד, עם בני זוג או עם חברים, השכרת רכב היא השיטה הטובה ביותר להפיק מאותו טיול באיטליה את המיטב.


למציאת השכרת רכב בכל המדינות – לחץ כאן
הגדרות נגישות