ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
מנוע השוואת מחירים להשכרת רכב שחוסך לך כסף בטיול לספרד
מדינת איסוף הרכב
select
עיר איסוף הרכב
select
תחנת איסוף בעיר
select
תחנת החזרה בעיר
select
מס' נוסעים
select
זמן איסןף הרכב
RadDatePicker
RadDatePicker
בחירת תאריך איסוףבחירת זמן איסוף
זמן החזרת הרכב
שם מלא
טלפון
כתובת דוא"ל

בין אם נוסעים לבקר את הליגה הספרדית בכדורגל או משחק כדורסל, טיול בבירת ספרד ובמחוזות פנימיים שלה, השכרת רכב בספרד מאפשרת לכם להיות בלתי תלויים בשום תחבורה אחרת. ספרד היא אחת המדינות המתוירות ביותר באירופה. שטחה של ספרד – 505,000 קילומטרים רבועים, וכולה היסטוריה מפוארת, תרבות עשירה כשבכל שעל ופסע ניתן להבחין בארכיטקטורה מיוחדת מכל תקופה, מנופים מרהיבים, מופעי רחוב, פסטיבלים ועוד. מי שנסע פעם אחת ליעדים בספרד בוודאי רוצה שוב לחזור ולטעום עוד ועוד מהנופים המיוחדים הללו של ארץ ים תיכונית שמזכירה בטמפרמנט וגם במזג האויר מעט את ישראל ולכן כל כך קל להתאהב בה. כדי לנסוע ממקום למקום ולתכנן את הטיול כדי להקיף כמה שיותר אתרים, רבים מהתיירים מעדיפים לשכור רכב.

איך לתכנן טיול בספרד?
למי שלא יודע את התשובות לשאלות כמו הזמן של הסיור המודרך בעיר העתיקה בפיגארס, באיזו עונה של השנה רצוי לטייל בפירנאים, האם אפשר להמשיך לנסוע אל ארצות אחרות בעולם – צפונה לצרפת או שמא מערבה לפורטוגל, חשוב מאוד ללקט את כל המידע הזה באמצעות הרשת ולהגיע מוכנים לטיול, כולל מסעדות (למי שמתעקש על מאכלי ים, מזטים וכדומה – או למי שמעדיף דווקא את ההיפך).

האם לשכור רכב משדה התעופה?
אפשר להזמין את הרכב אפילו כשנמצאים עוד בארץ, משום שכך הרכב מחכה בשדה התעופה, את כל הסידורים ניתן לעשות דרך הסניף הישראלי, ובזמן שמתעניינים בנושא, אפשר למצוא תשובות למשל בנושא נהג צעיר, נהג חדש ועוד. בנוסף, רצוי לברר כי היכן שאתם תתאפסנו ישנה חניה לרכב השכור. מצאו את מזג האויר בתקופה זו של השנה – האם יורד שלג, והאם הרכב השכור כולל ציוד לנהיגה בשלג?

רישיונות וביטוחים
חובה לנהוג עם רישיון נהיגה ורישיון רכב בספרד, ממש כמו בישראל. מומלץ לשאת את הרישיון הבין לאומי וברישיון הנהיגה הישראלי כשהוא תקף לחצי שנה – אלו התנאים להשכרת רכב בספרד. ישנה חובה לעשות ביטוח לרכב – כולל צד ג', ויש לוודא עוד ברכב שיש בגד שהוא מחזיר אור, שני משולשי אזהרה ונורה ספייר.
 


למציאת השכרת רכב בכל המדינות – לחץ כאן
הגדרות נגישות