ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
מנוע השוואת מחירים להשכרת רכב שחוסך לך כסף בטיול להולנד
מדינת איסוף הרכב
select
עיר איסוף הרכב
select
תחנת איסוף בעיר
select
תחנת החזרה בעיר
select
מס' נוסעים
select
זמן איסןף הרכב
RadDatePicker
RadDatePicker
בחירת תאריך איסוףבחירת זמן איסוף
זמן החזרת הרכב
שם מלא
טלפון
כתובת דוא"ל

הולנד היא מדינה בצפון מערב אירופה, והיא גובלת עם גרמניה ובלגיה. הולנד היא אמנם אחת המדינות הצפופות ביותר בעולם כולו, אולם הולנד היא ארץ בעלת תשתיות כבישים מסועפות ונוחות למדי לנהיגה, כשהן בנויות על רמה (במישור).
הולנד היא "ארץ השפלה", ויש בה תשתיות כבישים ודרכים טובות. מערכת התשתיות ערוכה מחומרי גלם אשר נחשבים יחסית לבטיחותיים, גם בימים של גשם ומזג אויר סוער. התחבורה הציבורית בהולנד אמנם סואנת עד לשעות הלילה (עד לחצות) – בעיקר בערים הגדולות, אולם ישנה תחבורה ציבורית שמגיעה גם לכפרים הקטנים. עם זאת, ישנה נוחות מסוימת בהשכרת רכבים לאורך כבישי הולנד – ובמיוחד כשניתן לשכור אותם כבר משדה התעופה. מי שמעוניין לתקשר בשפה נוחה, רצוי לשכור את הרכב כבר מהארץ ובכך להבטיח את הרכב עם הנחיתה.

מה לגבי מנהגים ותקנות תעבורה?
בהולנד, ממש כמו בישראל, נהיגה ללא רישיון מהווה עבירה על החוק, וחשוב לפיכך לוודא כי המסמכים של הרכב (רישוי הרכב) לצד רישיון הנהיגה הישראלי והבין לאומי נמצאים אצלכם. חשוב לוודא כי הרישיון הבין לאומי תקף לפחות לחצי שנה. לאחר שכבר עליתם על הרכב, חשוב לדעת כמה דברים לגבי הגבלת מהירות – החוק ממש דומה לזה שבישראל – 50 קמ"ש בתוך העיר, 80 קמ"ש מחוץ לעיר, בכביש המהיר המהירות המינימלית היא 60 קמ"ש.

לשמור לכם רכב פנוי לחופשה
היות ואמסטרדם היא אחד מיעדי הנופש והחופש המבוקשים באירופה – ובמיוחד בתקופת חופשות, רצוי לוודא כי הרכב המבוקש פנוי לשימוש בדיוק בתקופה שבה אתם מבקשים אותו. לכן, יש לשריין אותו זמן – מה מראש, וזה יכול להיות דגם פרקטי ונוח עד לדגם מפואר – מה שעשוי לשדרג את החופשה, אם היא מתוירת על הכבישים לרוב.

סניפים בין לאומיים גם ברחבי הולנד
ישנם סניפים בין לאומיים להשכרת רכבים כמו בישראל גם בהולנד, ולכן רצוי לבחור בחברה להשכרות רכב שפועלת הן בארץ והן בהולנד. בדרך כלל מדובר על סניפים רבים שמפוזרים ברחבי הולנד, לכן חשוב מאוד להיות מדויקים בשר לנקודות האיסוף וההזדכות על הרכב.
 


למציאת השכרת רכב בכל המדינות – לחץ כאן
הגדרות נגישות